فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/مزایای خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان ( قسمت 2 )

مزایای خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان ( قسمت 2 )

مزایای خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان ( قسمت 2 )

در مقاله قبلی در مورد خرید اینترنتی فرش مطالبی بیان شد .
خرید اینترنتی جهت غالب شدن بر روش های خرید سنتی خدمات بسیاری ارائه داده و البته بسیاری از این مزایا از ذات مبادلات اینترنتی سرچشمه می گیرد . در ادامه به مهم ترین مزایای خرید اینترنتی فرش کاشان اشاره خواهیم کرد :
1- رفتن به فروشگاه اینترنتی تنها به اندازه اتصال به اینترنت زمان بر است اما رفتن به فروشگاه های فیزیکی به میزان چندین ساعت بعلاوه ماندن در ترافیک ، شلوغی و … زمان و انرژی لازم دارد . پس اولین مزیت خرید اینترنتی فرش کاشان صرفه جویی در زمان ،  انرژی و هزینه رفت و آمد است .
2- فروشگاه های اینترنتی فرش 24 ساعت شبانه روز باز بوده و به عبارتی بسته بودن و تعیین زمان برای خرید در روش خرید اینترنتی معنایی ندارد . هر زمان تمایل داشته باشید می توانید به فروشگاه اینترنتی رفته و از محصولات دیدن و خرید نمایید .
3- علاوه بر عدم محدودیت زمانی ، عدم محدودیت جغرافیایی هم ویژگی خرید اینترنتی است . از هر مکانی می توانید به برند مورد نظر دسترسی پیدا کنید . دنیای اینترنتی دنیایی ست بدون داشتن مرز و محدودیت .
4- تمامی روش های خرید مستقیم فرش ها را به قیمت تمام شده تولید کننده به دست خریدار می رساند . خرید اینترنتی کوتاه ترین روش خرید است ، در این روش خریدار مستقیما در خواست کالا را به کارشناسان فروش کارخانه ارائه داده و بدون هیچ واسطه ای خرید می کند .
5- مزایایی مانند گارانتی و وارانتی معتبر ، بیمه و … خدماتی ست که تنها از روش خرید اینترنتی انتظار می رود .
6- خرید محصول اصل ، با کیفیت و صادقانه در خرید اینترنتی قابل توجه است ، تولید کننده با تضمین محصول و دادن گارانتی خریدار را از اصالت فرش مطمئن می نماید .
7-خاص بودن فرش ماشینی به علت وزن و حجم بالایی که دارد و البته روش حمل و نقل نیازمند صرف هزینه جهت بردن محصول از فروشگاه تا خانه است . در بازارهای فیزیکی فروشنده متقبل تحویل کالا درب منزل نبوده و محصول را در فروشگاه به خریدار تحویل می دهد و خریدار باید دشواری های حمل را متقبل شود . مزیت دیگر خرید اینترنتی فرش کاشان تحویل رایگان کالا درب منزل است . کم کردن هزینه حمل و نبود دشواری بر مقرون به صرفه بودن خرید اینترنتی می افزاید .

خرید فرش کاشان
هرجا سخن از فرش با کیفیت و زیبا است ، بی شک صحبت از فرش های بافت کاشان به میان خواهد امد . سابقه درخشان 40 ساله تولید فرش ماشینی در این شهر نشان دهنده کیفیت بالا ، زیبایی بی نظیر و قیمت مطلوب فرش های کاشان است . شهرک های متعددی در اطراف شهر کاشان به تولید انواع فرش ، تابلو فرش و قالیچه ماشینی کاشان مشغول هستند . تعداد بافندگانی که در خانه یا کارگاه های بافندگی هنرمندانه ریشه بر دار قالی زده و فرش های دستبافت زیبا را بوجود می آوردند کم نیست . بالغ بر 700 تولید کنند و برند ثبت شده با کیفیت و درجه یک در شهر کاشان مشغول به فعالیت هستند ، تولید کنندگان کاملا آگاه هستند که در صورت افت کیفیت محصولات ، عدم هماهنگی با صنعت مد و سلیقه مشتریان و افزایش بی جای قیمت موجب خروج آن ها از صنعت فرش خواهد شد . خرید و فروش اینترنتی یکی از مواردی ست که در جهت تکاملی رقابت بین برند های کاشان شدت گرفته است .
تمامی محصولاتی که در شهر کاشان تولید می شوند نام عمومی فرش کاشان را به خود گرفته و از ویژگی های عمومی فرش های کاشان بهره مند خواهند شد . حال آنکه انتخاب یک برند از بین تمامی برند های کاشان کار دشواری ست . با روی کار آمدن روش خرید اینترنتی و تاسیس فروشگاه های اینترنتی تا حدودی کار انتخاب برند آسان تر شده است ، بدین ترتیب که خریداران همزمان به چند فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده و به مقایسه محصولات با یکدیگر می پردازند . بررسی و مقایسه از نظر کیفیت ، الیاف مصرفی ، دستگاه بافت و از همه مهم تر قیمت مواردی ست که در انتخاب برند توسط خریدار تاثیر گذار است . از همین رو تمامی برند های مطرح و مشتری مدار جهت حفظ سهم خود در بازار نسبت به خدمات ارائه شده در روش خرید اینترنتی فرش کاشان توجه ویژه دارند .
یکی از این تولید کنندگان ، گروه تولید فرش و قالی زیبا فرش است . برند زیبا فرش در خرید اینترنتی بهترین عملکرد را ارائه داده و نیاز تعداد زیادی از خریداران خود را از طریق مبادلات اینترنتی رفع می نماید . به فروشگاه اینترنتی زیبا فرش سری زده و از ویژگی محصولات اگاه شوید ، بررسی ویژگی محصولات ، قیمت کالاها و زیبایی چشم نواز جای شکی برای خرید محصولی ناب از زیبا فرش برای هیچ خریداری باقی نمی گذارد . خرید از برند زیبا فرش کیفیت ، دوام و زیبایی را به ارمغان می آورد اگر روش خرید اینترنتی را چاشنی کار کنیم خرید محصولی ارزان قمیت هم به ویژگی های برند زیبا فرش افزوده شده و لذت خریدی دلنشین را به همراه خواهد داشت .

سپاس از توجه شما

Leave A Comment