فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/مزایای خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان (قسمت 1)

مزایای خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان (قسمت 1)

مزایای خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان (قسمت 1)

نگاهی به بازار بزرگ فرش و قالی به ما یادآور می شود که این بازار از بدو وجود تا کنون با تغییرات بسیاری همراه بوده است . این تغییرات که از مرحله طراحی و نقشه کشی تا مرحله عرضه و خرید و فروش قابل شهود است ، گستره بزرگی به بازار فرش داده است . مهم ترین این تغییرات که در چند سال اخیر بوجود آمده است ، تنوع در روش های خرید است . خرید اینترنتی فرش کاشان که به تازگی و به زعم تلاش های گوناگون در زمینه صنعت IT بوجود آمده است  ، در رقابتی تنگاتنگ با روش های خرید سنتی مورد توجه قرار گرفته است . در نگاهی کلی انواع روش های خرید به دو دسته قابل تقسیم بندی هستند :
1- روش خرید مستقیم :
الف- خرید بصورت حضوری از کارخانه
ب-  خرید از فروشگاه های اینترنتی
ج-  خرید از کانال های تلگرام
د-  خرید ابصورت تلفنی و…
2- روش خرید غیر مستقیم
خرید مستقیم که شامل موارد مطرح شده است هر روشی را که بتوان بصورت مستقیم بین خریدار و تولید کننده ارتباط برقرار کند شامل می شود . اما خرید غیر مستقیم خرید های با واسطه هستند . امروزه دیگر خرید لوازم اساسی و گران قیمت ترجیحا از روش های مستقیم انجام می شود .
خرید فرش های ماشینی به عنوان محبوب ترین و زیباتری کف پوش در بین عموم مردم رایج است اما این موضوع که خرید به چه روشی انجام شود و مزایای روش های مختلف خرید چیست موضوع بحث مقاله حاضر است .
روش خرید اینترنتی فرش کاشان
خرید اینترنتی از فروشگاه های اینترنتی انجام می شود ، پس لازمه چنین مبادلاتی ایجاد یک فروشگاه اینترنتی است که زیر نظر تولید کننده اداره می شود . فروشگاه اینترنتی فرش چیست ؟ این فروشگاه ها کاملا مجازی بوده و تکنولوژی مدرن در صنعت IT پایه و اساس این روش را بنا نهاده است . نه تنها در بازار فرش و قالی بلکه در بسیاری از موارد شاهد رشد فروشگاه های اینترنتی هستیم . فروشگاه اینترنتی یا آنلاین صفحاتی هستند در دنیای اینترنت که در آن خصوصیات محصول همراه با تصویر فرش در معرض دید خریداران قرار گرفته و خریداران با اتصال به اینترنت و وارد شدن به لینک فروشگاه اینترنتی می توانند از محصولات دیدن نمایند . برای مثال اگر قصد خرید فرش کاشان را دارید ابتدا لینک یا آدرس فروشگاه آنلاین را پیدا کرده و وارد فروشگاه می شوید . قسمت های مختلف فروشگاه به آسانی قابل دسترس هستند . می توانید به قسمت محصولات رفته و از فرش های کاشان دیدن نمایید ، به قسمت مقالات رفته و آگاهی خود را در زمینه فرش های ماشینی افزایش دهید ، اگر سوالی دارید پشتیبان آنلاین در قسمتی مجزا اماده پاسخگویی به سوالات شما ست .
فرض کنیم در قسمت محصولات فروشگاه اینترنتی وارد شده اید و قصد خرید اینترنتی نوعی فرش با مشخصات مد نظر دارید ، در قسمت موتور جست و جو عبارت یا ویژگی محصول را سرچ نمایید . برای مثال ( فرش 1200 شانه ) ، در کم تر از چند ثانیه انواع و اقسام فرش های 1200 شانه برای شما به نمایش در خواهند آمد . اگر برای خرید به فروشگاه فیزیکی مراجعه کرده بودید باید زمان زیادی را صرف گشتن به دنبال فرش 1200 شانه نموده و دیدن محصولات متنوع در یک مکان امکان پذیر نبود . اما در روش خرید اینترنتی تمامی محصولات در جلوی چشم شما ظاهر شده و با بالا و پایین کردن صفحه وب سایت قادر به دیدن تمامی محصولات خواهید بود . محصول را انتخاب کرده و ویژگی های کامل را مطالعه نمایید هنگامی که از خرید مطئن شدید به قسمت سبد خرید رفته و باقی مراحل خرید اینترنتی فرش کاشان را طبق توضیحات ارائه شده در وب سایت پشت سر بگذارید . تکمیل فرایند خرید از آنچه تصور می نمایید آسان تر و به صرفه تر خواهد بود .
انواع فرش ها از نظر شانه و تراکم ، دستگاه بافت ، نوع الیاف خاب ، قیمت و کیفیت ، سایز و ابعاد و … د روش خرید اینترنتی قابل تهیه هستند .
در قسمت بعدی مقاله ، در مورد مزایای خرید اینترنتی گفته خواهد شد .

سپاس از توجه شما

Leave A Comment