فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی

فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی

فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی

فرش ماشینی به خاطر کیفیت مناسب و قمیت بسیار خوبی که دارد در میان مشتریان قالی بسیار محبوب شده است در گذشته افراد برای خرید قالی به بازار مراجعه میکردند تا محصول مورد نظر خود را خریداری کنند خرید کردن از فروشگاه های فیزیکی مشکلات بسیار زیادی را برای مشتری به وجود می آورد که باعث ضرر برای افراد میشد مشکلاتی مانند : قیمت بالای فرش ماشینی ، عدم تنوع محصولات ، نداشتن ارسال رایگان ، تحویل ندادن قالی درب منزل ، اعتماد نداشتن به فروشنده و موارد دیگری که باعث ایجاد تردید در مشتری برای خرید این محصول میشود اما به غیر از فروشگاه های فیزیکی ، فرش ماشینی از کجا بخریم که تمام ویژگی هایی که مشتری برای یک خرید مناسب میخواهد را داشته باشد در ادامه میخواهیم پاسخ این سوال را بدهیم پس با ما همراه باشید .

 

1- فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی

امروزه با پیشرفت فناوری در کشورمان فروشگاه های آنلاین به وجود آمده که محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده اند قالی ماشینی نیز از این قضیه مستثنی نیست و در فضای مجازی فروشگاه های معتبر برای فروش قالی وجود دارد یکی از این فروشگاه های اینترنتی کاشان فرش است که بهترین و باکیفیت ترین محصولات را به مشتریان خود ارائه می کند در ادامه به برخی از ویژگی هایی که فروشگاه های آنلاین دارا هستند اشاره می کنیم . در ادامه جواب این سوال که فرش ماشینی از کجا بخریم را پیدا میکنیم .

 

2- قیمت مناسب محصولات فرش

یکی از مهمترین ویژگی های یک فروشگاه قیمت مناسب کالایی است که به مشتری ارائه می کند اما در بازار فرش به دلیل وجود واسطه ها قیمت قالی بسیار بالاتر از قیمت درب کارخانه فروخته میشود مشکل دیگر فروشندگان که با آن مواجه هستند اجاره ی مغازه و همینطور هزینه ی حمل و نقل کالا است . این فروشندگان برای اینکه در قبال فروش کالا ضرر نکنند اجاره و هزینه ی حمل و نقل کالا را نیز روی محصول می کشند و به مشتری می فروشند اما فروشگاه های آنلاین فرش محصول را بدون واسطه و مستقیما از فروشنده خریداری میکنند و به دست مشتریان می رسانند سایت های فروش قالی هیچ گونه هزینه ای در قبال اجاره ی مغازه و یا هزینه ی حمل و نقل کالا نمی پردازند پس در این صورت هیچگونه هزینه ی اضافه ای برای مشتری به وجود نمی آورند .

 

2-1- ارسال رایگان محصول

فروشگاه های آنلاین به خاطر جذب مشتری و همینطور رضایت مندی مشتری از خرید خود برای محصولات خود ارسال رایگان درب منزل قرار داده است تا مشتریان از خرید و دریافت محصولات خود آسوده خاطر باشند .

 

2-2- نماد اعتماد مشتری

تمام سایت های فروش فرش دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند که باعث شده تا مشتریان از اصل بودن فروشگاه اطمینان داشته باشند .

 

3- تنوع در محصولات

یکی از بزرگترین مشکلاتی که افراد برای خرید فرش ماشینی با آن روبرو هستند عدم تنوع در محصولات است هنگامی که برای خرید قالی مورد نظرتان به بازار می روید مجبور می شوید تمام فروشگاه ها را بگردید تا محصول مورد نظرتان را پیدا کنید . این مشکل زمانی به وجود می آید که جای کافی برای نمایش تمام محصولات به مشتریان وجود ندارد اما سایت های فروش قالی ماشینی به دلیل داشتن محیط مجازی میتوانند تمام محصولات را درون خود جای بدهند مشتریان فرش میتوانند با استفاده از رایانه یا گوشی های شخصی وارد سایت زیبا فرش شده و به دسته مورد نظر رفته و تمام طرح ها و نقشه های قالی را در آنجا مشاهده کنید .

سپاس از توجه شما

Leave A Comment