فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/فرش ماشینی و نحوه انتخاب آن

فرش ماشینی و نحوه انتخاب آن

فرش ماشینی و نحوه انتخاب آن

مهمترین عامل در دکوراسیون منزل ، انتخاب فرش مناسب است  که نقش بسزایی در زیبایی منزلمان دارد . امروزه با توجه به تنوع بسیار در طرح و رنگ انتخاب فرش آسانتر از گذشته است . در این مقاله سعی شده است در مورد نحوه انتخاب فرش مناسب و ویژگی فرش خوب و نحوه هماهنگی فرش با دکوراسیون داده بشود که در ادامه می توانید آن را به صورت کامل مطالعه کنید.

 

1- چگونگی هماهنگی فرش با دکوراسیون

برای اینکه منزل ما زیبایی خود را داشته باشد و افرادی که به منزلمان می آیند ، یه انرژی مثبت به آن ها منتقل شود ، هنگام خرید فرش به این موارد توجه کنیم :
– اولین سوالی که خریدار از مشتری در هنگام خرید قالی دارد ، این است که فرش چند شانه است یا با تراکم چند است . خریداران گرامی باید بدانند که اگر به زیبایی فرش خیلی اهمیت می دهند ، باید فرشی را انتخاب کنند که شانه و تراکم بالا باشد به این افراد توصیه می شود که فرش 1200 شانه را انتخاب کنند . ولی اگر ضخامت بیشتر از زیبایی برایتان اهمیت دارد ، فرش 700 شانه را انتخاب کنید .
بهترین فرش ، آن است که پشت اش ، چرم دوزی شده باشد ، تا هنگامی که روی سرامیک پهن می شود ، سر نخورد .
– هنگامی که می خواهید دکوراسیون را با فرش ، هماهنگ کنید ، بهتر است تضاد بین آن ها را هم در نظر بگیرید ، اگر همه اثاث منزل یکدست باشد ، فضای خانه بی روح و کسل کننده جلوه می دهد .
– در هنگام خرید فرش به پشت آن توجه کنید ، قسمت هایی که ناجور بافته شده یا رفو شده کاملا مشخص است . محل هایی که رفو شده زبرتر و محکم تر هست به طوریکه اگر به طور کامل توجه کنید جای سوزن را در آنجا مشاهده میکنید . و برای اینکه بفهمید یک قسمت پوسیدگی دارد یا ، آن قسمت را تا کنید اگر صدای شکستگی خفیفی احساس شد ، آن قسمت پوسیدگی دارد .
– پرز فرش باید یک اندازه باشد . نامنظمی در ارتفاع پرز قالی نشان دهنده ی پرداخت خوب نشدن و شستشوی خشن الیاف فرش است ، پس فرش خوب باید ، هماهنگی در پرزها را داشته باشد
.

 

2- فرش خوب برای دکوراسیون

– فرش روشن ، را برای مکان هایی استفاده کنید که رفت و آمد کم تر است و در جاههیی که رفت و آمد زیاد است بهتر است رنگ تیره را انتخاب کنید . از رنگ های زننده و خسته کننده استفاده نکنید .
– بهتر است برای اتاق غذا خوری از فرشی استفاده کنید که کوچک تر از میز نباشد و کامل پایه های صندلی روی میز قرار بگیرد .
– قالی هایی که دارای طرح ترنج است بهتر است در مرکز پذیرایی قرار بگیرد .
– برای اینکه زیبایی منزلتان بیشتر جلوه دهد ، بهتر است از قالی های کوچک استفاده نکنید . انتخاب یک فرش بزرگ به صورتی که زیر مبل را بگیرد بسیار مناسب است .
– بیشترین استفاده از اثاث خانه ، قالی است . پس بهتر است از برندهای مرغوب استفاده کنید و از افراد ناآشنا خرید نکنید .
– بهتر است برای کنار شومینه یا بخاری یک قالیچه پهن کنید .

زیبا فرش ، بزرگ ترین تولید کننده فرش ماشینی کاشان می باشد ، که تمامی محصولات آن صددرصد آکریلیک و بدون پرزدهی است . تمامی محصولات این شرکت ، توسط دستگاه های روز دنیا ، بافته شده است که در برابر انواع آسیب ها مقاومت دارد . زیبا فرش ، برای آسودگی خاطر مشتریان ، پشتیبانی از جنس فروخته شده را پس از تحویل ، برعهده می گیرد . بهترین فرش ، در نمایشگاه آنلاین زیبا فرش ، به نمایش گذاشته شده است .

سپاس از توجه شما

Leave A Comment