فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی

فرش ارزان قیمت ماشینی

فرش ارزان قیمت ماشینی

امروزه با توجه به نوسانات بازار فرش ، قیمت فرش برای خریداران خیلی اهمیت دارد و بیشتر افراد به دنبال محصولی هستند که علاوه بر کیفیت بالا ، دارای قیمت مناسب باشد . شرکت زیبا فرش ، در فروشگاه آنلاین ، فرش تخفیفی را در شاخه محصولات قرار داده است .

در ابتدا به مشخصات فنی فرش ماشینی می پردازیم .

شاید واژه تراکم فرش به گوش تان خورده باشد ، منظور از تراکم فرش ، تعداد ریشه ها در یک متر از عرض یا طول فرش می باشد . تراکم فرش به دو نوع طولی و عرضی تقسیم می شود . به تراکم عرضی فرش ، شانه هم می گویند که رایج ترین آنها 500 شانه ، 700 شانه ، 1000 شانه و 1200 شانه می باشد . معمول ترین تراکم طولی فرش نیز می توان به تراکم 2550 ، تراکم 3000 و تراکم 3600 اشاره کرد .
مواد اولیه ای که در فرش مورد استفاده قرار می گیرد سه نوع نخ به نام های پود ، تار و پرز می باشد . برای معرفی اجمالی این نوع نخ ها می توان گفت که نخ پود یا خاب به شکل u مانند به دور تار تنیده می شود که بافت گره ها به همین طریق گفته شده می باشد . جنس نخ پود متفاوت است از جمله آکریلیک ، پلی استر ، بی سی اف و … . نوع ریسیدن نخ تار در زیبایی و دوام فرش نقش بسزایی دارد و جنس این نخ ترکیبی از پلی استر و پنبه می باشد .
تعداد رنگ به کار رفته در فرش می تواند متنوع باشد ، رایج ترین تعداد رنگ های بکار رفته در بافت فرش ها 8 رنگ ، 10 رنگ و 12 رنگ است که با توجه به پیشرفت تکنولوژی در حال حاضر  بیشترین تعداد رنگی که می توان در فرش به کار برد 14 رنگ است .
برای معرفی ابعاد فرش ها می توان گفت که سه ابعاد استاندارد  6 متری ، 9 متری و 12 متری وجود دارند ، اما به سفارش مشتریان می توان ابعاد دیگری نیز با قیمت های متفاوت بافته شود .
وزن فرش به عواملی مثل شانه و تراکم بستگی دارد که هرچه تراکم و تعداد گره های بکار رفته در فرش زیادتر شود ، وزن فرش نیز بیشتر می شود .
برای اینکه مشتری بتواند اطلاعات کافی درباره فرش خریداری شده را دریافت کند در قسمت پشت فرش ماشینی برچسبی قرار می دهند که به آن شناسنامه فرش گویند . در این برچسب اطلاعات فنی فرش از جمله تعداد رنگ بکار رفته در فرش ، تراکم عرضی و تراکم طولی فرش ، وزن فرش ، جنس فرش ، ابعاد فرش و… که با توجه به این مشخصات خریدار آشنایی کافی را از محصول خود به دست می آورد .

معرفی فرش ارزان قیمت
زیبا فرش که یکی از تولید کنندگان فرش ماشینی است برای کمک به اینکه تمام اقشار جامعه توانایی آن را داشته باشند که فرش مورد نظر خود را خریداری کنند در سایت خود ، یک سری قابلیت ها را فراهم اورده تا محصولاتی که دارای فروش ویژه و دارای تخفیف هستند نیز به معرفی خریداران برسد .
زیبا فرش در سایت خود فرصت ویژه ای را در اختیار مشتریان خود قرار داده است . این فرصت ویژه به این قرار است که زیبا فرش محصولاتی معرفی کرده است که زیر قیمت تولیدی کارخانه به فروش می رسند و تمامی این فرش ها در قسمتی جداگانه در سایت به صورت اجمالی معرفی شده اند که مشتریان آن ها را از همه جوانب بتوانند مقایسه کنند و محصول مورد نظر خود را با خاطری آسوده انتخاب کنند و سفارش دهند .
تصاویر فرش ها و توضیحی کوتاه در رابطه با محصول ، کمک زیادی به انتخاب هر چه سریع تر خریدار می کند از جمله ذکر تراکم فرش ، رنگ بندی ، جنس ، ابعاد موجود فرش و مقایسه قیمت قبلی فرش و قیمت تخفیف خورده آن . در اینجا می خواهیم شما را با چندین مدل فرش ماشینی که زیبا فرش برای آن ها تخفیف در نظر گرفته است آشنا کنیم .
فرش پرهام یکی از محصولات تخفیف خورده زیبا فرش می باشد که با رنگ بندی سرمه ای 1200 شانه و  با تراکم 3600 و ابعاد 12 متری ، زیر قیمت تولید کارخانه به فروش می رسد و مقایسه قیمت ها نیز انجام شده است که این طرح از چه مقدار تخفیف برخوردار شده است .
طرح بعدی که شامل تخفیف ویژه شده است فرش 1200 شانه تبریز با رنگ بندی کرم است  که دارای تراکم 3600  می باشد و 2 تخته 12 متری آن در حال حاضر موجود می باشد .

برای خرید فرش ارزان قیمت کاشان ، به شاخه فرش تخفیفی مراجعه کنید .

سپاس از توجه شما

Leave A Comment