فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی

فرش اتاق کودک

فرش اتاق کودک

 خرید فرش اتاق کودک یکی از دغدغه های والدینی است که صاحب فرزند می شوند که چه نوع فرشی برای اتاق فرزندان شان انتخاب کنند که هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ سلامت حائز اهمیت است . امروزه با زیاد شدن رسانه ها سلیقه مردم در انتخاب فرش تغییر کرده است . تولید کنندگان فرش ماشینی با توجه به همین نکته و در نظر داشتن سلیقه مشتری های خود دست به تولید مدل های متنوعی از فرش کودکانه زده اند و انتخاب های زیادی را در در مورد نحوه خرید در اختیار مشتری ها می گذارند مثل خرید اینترنتی و بدون واسطه فرش و تحویل درب منزل که می توان به آسانی و بدون واسطه خرید مطمئنی داشت. هنگام خرید فرش اتاق کودک نباید عجله کرد و برای دیدن و مقایسه فرش ها باید وقت گذاشت تا بتوان فرشی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب انتخاب کرد که هم مورد پسند پدر و مادر باشد وهم کودک. اما این کار منجر به صرف زمان زیادی می شود که حتی ممکن است در اخر نتیجه مورد انتظار را نداشته باشد. اما می توان با خرید اینترنتی فرش  اتلاف زمان و هزینه را به حداقل رساند و درنهایت فرش مورد پسند خود را درب منزل دریافت کرد . مزیت خرید بدون واسطه فرش کودک این است که شما بدون دخالت هیچ واسطه ای و بدون صرف هیچ پول اضافه ای فرش را از فروشگاه اینترنتی با قیمت درب کارخانه بخرید .

جنس فرش اتاق کودک

بچه ها به دلیل مقاومت بدنی پایین در معرض خطر بیشتری هستند ، کودک زمان زیادی را به دلیل بازی و سرگرمی به طور مستقیم با فرش ارتباط دارد اگر الیاف فرش حساسیت زا و آلرژی زا باشند یا پرز فرش زیاد باشد ، ممکن است باعث انواع بیماری های تنفسی یا مشکلاتی برای ریه کودک ایجاد کند یا به دلیل تماس مستقیم فرش ماشینی با پای کودک مشکلات پوستی ایجاد کند ، به همین جهت جنس الیاف فرش کودک مهم است. جنس نخ تار و پود فرش ماشینی فرش اصل از پنبه و جنس نخ خاب آن اکریلیک است . نکته بعدی درمورد فرش اتاق کودک ، قابل شستشو بودن آن است که در صورت شستشو مداوم ، دوام و کیفیت فرش بالا باشد وآسیبی به آن نرسد که نگرانی از این بابت برای خانواده ها نباشد و کارخانه فرش اصل با تولید فرش در شانه و تراکم بالا نیاز مشتریان را تامین کرده است .

انواع فرش اتاق کودک

 فرش اتاق کودک بهتر است متناسب با سن و جنس کودک و دکوراسیون اتاق کودک باشد . انواع متفاوتی از آن وجود دارد فروشگاه زیبا فرش امکان انتخاب برای هر نوع نیاز خانواده شامل فرش کودک پسرانه ، فرش کودک دخترانه را فراهم نموده است .

طرح فرش اتاق کودک

فرش باید متناسب با روحیات کودک شما انتخاب شود زیرا ساعات زیادی از روز با آن سروکار دارند . طرح فرش در شکل گیری خلاقیت ذهنی کودک نیز اثر گذار است . به دلیل تنوع در مدل فرش های بچگانه ، انتخاب برای پدر و مادر سخت شده است. همچین تفاوت بین فرش اتاق دختر و فرش اتاق پسر وجود دارد . طرح های متنوعی برای فرش اتاق پسرانه وجود دارد اعم از طرح ماشین ، طرح کارتونی ، طرح حیوانات ، طرح انیمیشنی  و … وطرح های فرش اتاق دخترانه مانند طرح عروسکی ، طرح کارتونی ، طرح فانتزی و … و همینطور رنگ فرش که پسرها از رنگ های آبی و قرمز و… خوششان می آید ولی دخترها از صورتی و سبز و … رنگ بندی و طرح و مدل فرش اتاق با توجه به بقیه دکوراسیون اتاق کودک مثل پرده ، رنگ سرویس خواب ، رنگ دیوار و … انتخاب می شود . رنگ فرش از این جهت مهم است که تاثیر زیادی بر ذهن و روان شما دارد اگر در  فرش اتاق از رنگ های تند استفاده شده باشد ناخوداگاه اثر می گذارد ولی اگر از رنگ های روشن و آرام استفاده شده باشد با تماشای آن حس خوبی به شما القا می کند . با انتخاب رنگ های لایت و روشن آرامش را به اتاق کودکان تان بیاورید . فروشگاه زیبا فرش با درنظر گرفتن تمامی این نکات ، اقدام به تولید فرش های ماشینی با مدل های خاص برای اتاق کودک شما زده است . با خرید اینترنتی فرش کودک  و بدون واسطه می توانید هم در زمان  و هم در سرمایه خود صرفه جویی کنید . خرید اینترنتی به شما این امکان را می دهد که در منزل و حتی با مشارکت فرزندنتان فرش مورد نظرتان را با قیمتی ارزان انتخاب کنید . فرش اتاق بچه تولید شده در شرکت زیبا فرش با طرح های اختصاصی ،  با رنگ بندی انحصاری و ابعادی دلخواه توجه شما را جلب می کند. با استفاده از رنگ بندی فرش های ترک و ترکیب رنگ های لایت و روشن خود را متمایز کرده است . فرش ماشینی اتاق کودک فرش اصل کاشان در ابعاد 1.5*2.25  و 1*1.5 و 6 متر می باشد . در سایت شرکت  فرش اصل کاشان با مقایسه طرح ها ، می توانید بهترین فرش اتاق کودک را با ارزان ترین قیمت انتخاب کنید و از مرغوبیت و کیفیت آن مطمئن باشید .

حتما بخوانید : بهترین فرش ماشینی

سپاس از توجه شما

Leave A Comment