فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی

خرید تابلو فرش ماشینی

خرید تابلو فرش ماشینی

از آنجایی که تابلو فرش یکی از وسایلی است که در اغلب خانه مورد استفاده قرار می گیرد و نقش مهمی در تکمیل دکوراسیون و زینت بخشی به دیوار منازل دارد مورد استقبال عموم افراد قرار گرفته است . این محصول در طرح هایی متنوع با رنگبندی های خاص و نامحدود تولید و به بازارهای داخلی عرضه می شود . از همین رو لازم دانستیم در این مقاله در مورد سوالاتی که ممکن است برای شما در این زمینه پیش آید از جمله تابلو فرش ماشینی چیست ؟ پایتخت تابلو فرش در ایران کدام شهر است ؟ پرفروش ترین و محبوب ترین طرح ها کدامند ؟ و در آخر به خرید اینترنتی تابلو فرش ماشینی اشاره نماییم .

 

تابلو فرش ماشینی چیست ؟

به فرش های تابلویی که در ابعادی کوچک تر نسبت به فرش ماشینی بافته می شود و استانداردهای خود را داراست تابلو فرش گفته می شود که پس از بافت و تکمیل و آهار در قابی از جنس چوب و یا فلز محصور می شود . به طور کلی تابلو فرش به دو دسته تابلو فرش دستبافت و تابلو فرش ماشینی که خود به دو دسته تابلو فرش ماشینی بافت و تبلو فرش ماشینی چاپی تقسیم می شود .

 

پایتخت تابلو فرش ایران

تابلو فرش دستبافت اولین محصولی است که در ایران بافته و برای اولین بار این کالای زیبا در شهر سردرود آذربایجان تولید شد که این افتخار به قدمتی 80 ساله دارد . با رونق گرفتن این هنر در کشورمان شهر سردرود را به عنوان پایتخت تابلو فرش دستبافت شناخته اند . در پی این مطلب با گسترش علم و پیشرفت تکنولوژی و استقبال مردم از فرش ماشینی اولین تابلو فرش ماشینی در شهر کاشان استان اصفهان بافته و روانه بازار گشت . به دلیل استقبال گرم مردم از این محصول و ارتقا فروش آن تولید تابلو فرش ماشینی کاشان به حدی افزایش یافته که این شهر را به عنوان پایتخت بین المللی فرش و تابلو فرش ماشینی در جهان شناخته اند .

 

محبوب ترین طرح های تابلو فرش

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید تابلو فرش ماشینی بعد از اطمینان حاصل کردن از کیفیت و مرغوبیت کالا باید در نظر بگیری طرح آن می باشد . شما باید متناسب با سبک حاکم در دکوراسیون منزلتان طرحی خاص و منحصر به فرد را انتخاب و خریداری نمایید . تولید کنندگان به منظور تامین نیاز تمامی سلیقه ها سعی خود را در تولید متنوع ترین طرح ها با رنگ بندی نامحدود به کار گرفته اند تا بتواند علاوه بر رفع نیاز مشتریان خود رضایت آنان را نیز کسب نماید . در ادامه به چند نمونه از معروف ترین و پرفروش ترین طرحهای فرش ماشینی اشاره خواهیم داشت تا با آنها آشنا شوید .

 

تابلو فرش ماشینی طرح وان یکاد

یکی از طرح هایی بسیاری از افراد طالب آن هستند تابلو فرش طرح وان یکاد می باشد که آیه مبارکه ای از سوره بقره را روی آن نقش زده اند . این طرح خود در نوع های مختلفی بافته و به بازار عرضه می شود که شما در فروشگاه اینترنتی زیبا فرش چند نمونه آن را می توانید مشاهده نمایید . درجه کیفیت این محصولات یک ممتاز بوده زیرا در بافت آن از الیاف مرغوب و با کیفیت اکریلیک 100 % هیت ست شده استفاده شده و دستگاه بافت آن نیز HCPx2 می باشد که یکی از مهمترین موارد در ارتقا کیفیت این گونه محصولات ماشین بافت می باشد که هر چه جدیدتر و مدرن باشد تابلوفرشی مرغوب تر تولید خواهد کرد .

 

تابلو فرش ماشینی طرح شام آخر

از دیگر طرح های زیبا و پرفروش فروشگاه اینترنتی زیبا فرش تابلو فرش طرح شام آخر می باشد که مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده است . شما در این طرح نگاره ای از یک دورهمی را مشاهده می کنید بر سر میز غذا حاضر شده اند و این طرح بسیار ماهرانه و خاص طراحی شده است و زیبایی دست هنرمندان ایرانی را به نمایش گذاشته است . این محصولات 700 شانه با تراکم 3000 می باشند که در زیبایی و وضوح تصویر بسیار موثر بوده و تابلو فرشی ریزبافت تر با ظرافت بالا به مشا تحویل داده می شود . شما می توانید برای مشاهده این محصول به فروشگاه اینترنتی زیبا فرش و شاخه محصولات تابلو فرش مراجعه نموده و از کلیه طرح های زیبایی که در معرض دید شما قرار داده شده است بازدید نمایید .

 

خرید اینترنتی تابلو فرش ماشینی

شرکت زیبا فرش یکی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان فرش و تابلو فرش ماشینی می باشند که به منظور فراهم ساختن خریدی آسان برای مشتریان خود کلیه واسطه ها و هزینه های اضافی را حذف نموده و برای عرضه محصولات خرید مستقیم از کارخانه را قرار داده است . شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی زیبا فرش و بازدید از محصولات خرید تابلو فرش ماشینی ارزان قیمت را تجربه نمایید . لازم به ذکر است که این شرکت کلیه محصولات موجود در سایت خود را با بالاترین درجه کیفیت و قیمتی مناسب ارائه می دهد . امیدواریم در صورت خرید تابلو فرش ماشینی کاشان از این فروشگاه رضایت کامل داشته باشید .

حتما بخوانید : فرش مناسب برای جهیزیه

سپاس از توجه شما

Leave A Comment