فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی

فرش مناسب برای جهیزیه

فرش مناسب برای جهیزیه

در زمان خرید جهیزیه اکثر افراد خرید فرش را در مرحله ی آخر انجام می دهند که می توان گفت کاری نادرست محسوب می شود . زیرا به محض این که وارد بازار فرش می شوید با دیدن طرح و رنگ های متنوع فرش ها گیج می شوید و انتخاب فرش کار آسانی نخواهد بود . برای هر نوع سبک دکوراسیونی که در نظر دارید باید ابتدا فرش آن را تهیه نمایید . برای خرید فرش مناسب جهیزیه باید زمان و دقت زیادی را صرف نمود و محصولی را با ویژگی ها و قیمتی مناسب که مد نظر شما است خریداری نمود .

 

خرید جهیزیه به طور آگاهانه

برای تمام خانواده ها و همچنین عروس و دادماد یکی از سخت ترین کارهایی که باید انجام دهند و در زندگیشان با آن مواجه می شوند خرید جهیزیه است . به خصوص امروزه که لوازم خانگی با بالا رفتن قیمت دلار افزایش یافته است .  برای داشتن یک دکوراسیون مناسب و اصولی ابتدا باید فرش جهیزیه را تهیه کنید ، تا بتوانید سایر وسایل خود را بر اساس هارمونی های رنگ  فرش تهیه نمایید . اما اگر ابتدا سایر وسایلتان را انتخاب کنید سپس سراغ تهیه فرش بروید . به سختی می توانید فرش مناسبی را تهیه کرده تا با سایر وسایل هماهنگی داشته باشد . گاها برای افرادی خرید مبلمان  و پرده ها اهمیت بیشتری نسبت به خرید فرش دارد . اما باید بدانید که فرش ها در جهیزیه نقش پر رنگی دارند و باعث می شوند که  فضا دارای اثر بخشی بیشتری باشد .  

 

در خرید فرش جهیزیه تان به این نکات توجه کنید

فرش هایی که داری ابعاد کوچک می باشند باعث می شوند که خانه ها کوچکتر از آن چه هستند به نظر برسند . برای مثال فرش ها باید به اندازه ای باشند که پایه های جلوی مبلتان بر روی آن ها قرار بگیرد نه این که فقط بتوان میز را بر روی آن قرار داد . و در اتاق خواب ها نیز باید اندازه ی فرش به گونه ای انتخاب شود که از کناره های تخت خواب مقداری از آن خارج شود و زمانی که از تخت پایین می آیید پاهایتان بر روی آن قرار بگیرد . بعضی از افراد هم تمامی خانه خود را با فرش می پوشانند که این کار هم درست نمی باشد زیرا برای داشتن دکوراسیون زیبا بهتر است که فرش ها از لبه های دیوار مقداری فاصله داشته باشند . این کار علاوه بر داشتن زیبایی باعث می شود که منزلتان بزرگ تر به نظر برسد . شما با داشتن چیدمان و جهیزیه زیبا و خاص سلیقه و هنر شخصیتان را نمایانگر می کنید . و در ادامه باید بیان داریم ؛ نکته ای که در هنگام خرید فرش جهیزیه باید مدنظر قرار دهید این است که ، تمامی وسایلتان یک رنگ نباشد . برای مثال فرش و پرده و مبلتان را قهوه ای یا هر رنگ دیگر انتخاب نکنید . بهتر است رنگ وسایتان مکمل یکدیگر باشند . 

از کجا و چگونه برای خرید جهیزیه اقدام کنیم ؟

قبل از تهیه جهیزیه  لازم است کمی در مورد سبک های دکوراسیون مطالعه نمایید تا بتوانید آن ها را بهتر بشناسید . و سپس از بین آن ها یک سبک را که بیشتر بدان علاقه دارید انتخاب نموده و وسایل خود را بر اساس آن انتخاب نمایید . اگر نمی توانید تمامی مبلغ جهیزیه خود را نقدی پرداخت نمایید بهتر است به سراغ فروشگاه هایی بروید که محصولاتشان را به صورت اقساطی ارائه می کنند . سعی کنید از افراد با تجربه کمک بگیرید تا دیگر شما نیز مانند آن ها دچار اشتباه نشوید .

 

 خرید فرش مناسب برای جهیزیه

یکی از عناصر مهم در خانه فرش می باشد و نبود آن در خانه باعث می شود که دکوراسیون تکمیل نباشد . تمامی افراد با هر سبک و فرهنگی برای زیباتر کردن خانه ی خود آن را مفروش می کنند . استفاده از فرش ماشینی مناسب در منزلتان علاوه بر جلوه ای که به محیط می بخشد توجه و نگاه ها را به خود خیره می نماید . پس در هنگام خرید جهیزیه حتما به آن توجه کنید . با این که فروشگاه ها و کارخانه های تولید کنند و بافنده فرش زیاد می باشد اما باز هم خرید فرش کار دشواری است . انتخاب و خرید فرش خوب با طرح و رنگ و نقش و قیمت مناسب و خوب قطعا نمی تواند کار آسانی باشد .

 

 اندازه و ابعاد فرش

فرش های ماشینی دارای ابعاد متفاوتی می باشند مانند 12 متری ، 9 متری ، 6 متر ، قالیچه و غیره حتی می توانید اندازه دلخواهتان را نیز سفارش دهید . اگر دارای خانه ای با متراژ کم هستید بهتر است از فرش هایی با رنگ زمینه روشن استفاده نمایید زیر این کار باعث می شود که منزلتان بزرگتر به نظر برسد و فضا را بازتر نشان می دهد . تولید کنندگان فرش گرد و مربعی نیز تولید می نمایند که استفاده از آنها باعث خاص تر شدن دکوراسیون و منزلتان می شود .

 

تعداد تراکم و شانه فرش ها

فرش ها دارای تراکم و شانه های متفاوتی هستند که عبارتند از فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه که فرش های 1200 شانه می تواند انتخاب مناسبی برای جهیزیه باشد . زیرا به دلیل تراکم و شانه ی بالا از زیبایی خاصی برخوردارند و همچنین کیفت بالایی دارند . طرح هایی که در فرش های 1200 شانه بکار می روند پر و شلوغ هستند که این خود در زیبایی آن ها بسیار تاثیر گذار می باشد . این شاخه از محصولات بهترین فرش برای پذیرایی می باشد .

 

 خرید اینترنتی فرش جهیزیه

همانطور که می دانید خرید فرش برای جهیزیه کار زمان بری است و برای پیدا کردن فرش مناسب حداقل سه ماه نیاز خواهید داشت . به منظور اینکه برای خرید فرش جهیزیه نیازمند زمان کوتاه تری باشید بهتر است از فروشگاه های اینترنتی دیدن و یا خرید خود را انجام دهید . و همچنین با این کار می توانید از مزایای خرید اینترنتی نیز استفاده نمایید زیرا در این نوع خرید اکثر فروشگاه ها ، فرش شما را به صورت رایگان برایتان ارسال می کنند . یکی از بهترین فروشگاه های فرش ماشینی فروشگاه زیبا فرش می باشد که دارای انواع فرش های ماشینی ، گلیم فرش ها ، فرش های فانتزی و غیره می باشند و تمامی محصولات خود را با بهترین کیفیت ارائه می کنند . برای خرید اینترنتی فرش مناسب بهتر است به فروشگاه آنلاین زیبا فرش سری بزنید .

از موارد مهم در چیدمان جهیزیه حائز اهمیت است در نظر گرفتن سبک و متراژ منزل است. فرش در بازار قیمت های متنوعی دارد که نسبت به ابعاد قیمت گذاری میشوند  همچنین تعداد تخته مورد نیاز نو عروس ارتباط با متراژ خانه دارد . فرش ماشینی نسبت به فرش دستبافت از قیمت پایین تری برخوردار است به همین دلیل مناسب تر است برای تازه عروسان . برای خرید فرش جهیزیه باید به مدل و رنگ کفپوش منزل نیز دقت شود و با توجه به هارمونی رنگ فرش خود را انتخاب کنید . فرش باعث جذابیت و زیبایی در خانه می شود اگر سبک خانه مدرن است از فرش با بافت مدرن استفاده کنید . فرش از اقلام مهم جهیزیه عروس است زیرا فرش مورد نظر باید با مبلمان و پرده ست باشد که این امر دغده برخی خانواده ها است . فرش با تراکم پایین در اثر پاخور بودن بسیار سفت و بد حالت میشود به همین دلیل طول عمر کمتری دارد و برای جهاز نو عروس مناسب نمی باشد برای فرش جهاز عروس باید به این نکته توجه شود که هرچه تراکم فرش بالاتر باشد فرش با دوام تر است و مناسب منزل عروس است . امروزه به دلیل تنوع در طراحی و رنگبندی فرش ماشینی باید برای انتخاب فرش عروس به فضای اتاق توجه شود . از پر فروش ترین فرش های ماشینی فرش با رنگ لایت و شاد هستند . از فرش مدرن و ترک به دلیل روشنی رنگ باید بسیار نگهداری شود و در فضا هایی با رفت و آمد کم استفاده شود . برای منزل تازه عروسان که در معرض رفت و آمد هستند باید از فرش با طرح شلوغ و تیره استفاده شود تا آلودگی و کثیفی را نشان ندهد . برای فضاهای کلاسیک از فرش با طرح سنتی و شلوغ استفاده کنید تا فضا را بزرگتر و دلنشین تر نشان دهد . بیشتر برای منزل عروس از فرش با طراحی مدرن و کلاسیک استفاده می شود . از مهم ترین ویژگی های فرش عروس باید به کیفیت و قیمت مناسب فرش توجه کرد .

سپاس از توجه شما

Leave A Comment