فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/چرا خرید اینترنتی فرش به صرفه تر است ؟

چرا خرید اینترنتی فرش به صرفه تر است ؟

چرا خرید اینترنتی فرش به صرفه تر است ؟

ازابتدای ورود صنعت فرش به ایران معروف ترین نام در این صنعت ، فرش کاشان بوده است واز همان زمان نام فرش ماشینی با کاشان درآمیخته شده است .
امروزه خرید اینترنتی انواع کالای مورد نیاز برای بسیاری از مردم به امری عادی تبدیل شده وبه طور روزمره انجام می شود .
اما با این وجود برخی از مردم خرید اینترنتی را یک نوع کلاهبرداری دانسته وبه آن اعتماد ندارند اما با کمی تحقیق و بررسی می توان از نحوه فعالیت فروشگاه های اینترنتی به ویژه فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی آگاه شد .
چرا خرید اینترنتی فرش ؟
زمانی که شما تصمیم به خرید فرش به طور سنتی دارید باید زمانی مشخص برای خرید اقدام کنید و از منزل خارج شوید . برای رسیدن به فروشگاه مورد نظر ، علاوه برطی کیلومترها مسافت و تحمل سختی های آن ازجمله ترافیک ، گرما یا سرما ، آلودگی هوا ، زمان رفت وآمد و… باید تمام سختی ها را تحمل کرده و به فروشگاه بروید تا محصول مورد نظر را در صورت داشتن ، دیده و ازنظر شانه وتراکم مقایسه کنید وهمین طور به مکان های دیگر سرزده و قیمت و طرح محصول را با فروشگاه های دیگر مقایسه کنید . تمام این کارها به جز خستگی برای شما و فکر اینکه کاش مکان های بیشتری را بازدید می کردید ندارد. علاوه بر همه موارد گفته شده اضافه کردن هزینه اجاره و مالیات و آب و برق و دیگر هزینه ها به قیمت فرش به طور غیر مستقیم اضافه خواهد شد .
حال با این توصیف های گفته شده خرید اینترنتی فرش ماشینی بسیار مقرون به صرفه تر است .
یکی از دلایل مقرون هب صرفه بودن خرید آنلابن این است که شما دارای زمان نا محدود برای سر زدن به فروشگاه های اینترنتی در منزل هستید بدون اینکه برای کسی ایجاد مزاحمت کنید و حتی می توانید تمام اطلاعات مورد نظر برای فرش از نظر قیمت ، تراکم و شانه ، طرح ونقشه با سایت های دیگر را مقایسه کرده و طرح دلخواه خود را انتخاب کنید و بعد از انتخاب شاید تنها با یک تلفن یا پیامک طی دو الی چند روز محصول مورد نظر خود را درب منزل دریافت کنید.
نکته قابل توجه در خرید اینترنتی فرش ماشینی علاوه بر نداشتن محدودیت زمانی و داشتن فرصت برای مقایسه وانتخاب می توانید با صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه سفر با ارزان ترین فرش مورد نظر خود را تهیه کنید.
چگونه از معتبر بودن یک سایت فروش فرش اطمینان حاصل کنیم؟
سایت های فروشگاهی مانند سایت فروش فرش مکانی آنلاین و مجازی برای خرید فرش می باشد که مشتری با کمی جستجو درسایت فرش مورد نظر خود را می یابد و با تماس با مدیر ومشاور سایت ، طرح مورد نظر را سفارش می دهد تا در اسرع وقت ، فرش به دست مشتری برسد.
برای معتبر بودن یک سایت دو راه وجود دارد:
اول این که سایت باید دارای نماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت باشد ، به طوری که با کلیک بر روی لوگوی آن مجوز مربوط به سایت باز شده واطلاعات سایت را نشان دهد وبا مطالعه آن به درستی و صحت سایت پی می بریم.
راه دوم برای تشخیص معتبر بودن سایت قبل از خرید از قسمت درباره ی ما یا تماس با ما مربوط به سایت مطالعه کرده یا با تماس از اعتبار سایت مطلع شویم.
چگونگی خرید آنلاین فرش
اگر قصد خرید فرش به صورتی اینترنتی را دارید ابتدا به قسمت های مختلف سرزده تا فرش متناسب با دکوراسیون منزل را انتخاب کنید . بعد از انتخاب اگر با خرید اینترنتی آشنایی دارید که بعد از انتخاب محصول ، آن را به سبد خرید اضافه کرده و فرم مخصوص خرید را کامل و اطلاعات را در آنجا قرار دهید درغیر این صورت اگر با خرید اینترنتی سرو کار نداشته اید بعد از انتخاب نوع محصول ، با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید وسفارش خود را بیان کرده تا بعد از چند روز ارسال فرش صورت گیرد وشما فرش را درب منزل تحویل بگیرید .
چرا خرید اینترنتی فرش ماشینی ارزان تر است؟
به دلیل رقابت بین سایت های اینترنتی برای فروش فرش و نبود هزینه های اضافی از جمله اجاره و مالیات و آب وبرق و… درخرید حضوری می توان خرید آنلاین فرش ماشینی  را به روش سنتی ارجح دانست.
نحوه پرداخت اینترنتی :
یکی از مشکلات خرید فیزیکی بحث چانه زنی در مورد قیمت می باشد اما این مشکل در فروش اینترنتی وجود ندارد.
معمولا دو روش پرداخت اینترنی وجود دارد :
1. پرداخت اینترنتی
2. پرداخت در مکان تحویل فرش
پرداخت اینترنتی :
قیمت فرش ماشینی ، هنگام ثبت سفارش به وسیله کارت بانکی عضو شتاب به صورت آنلاین پرداخت می شود.
پرداخت در مکان تحویل فرش :
خریدار فرش ماشینی ، برای اطمینان بیشتر پس از تحویل فرش انتخابی خود ، هزینه کالا را بعد ازدریافت آن در محل به صورت نقدی  پرداخت می کند.
قیمت فرش ماشینی
امروزه فرش های ماشینی جزء جدایی نا پذیر در منازل هستند. اگر چه قیمت فرش های دستباف خیلی بالاتر از فرش های ماشینی هستند اما قیمت فرش های ماشینی نیز هزینه برهستند لذا خرید فرش با کیفیت و قیمت مناسب اهمیت زیادی دارد. به دلیل زیاد شدن تولید کنندگان فرش ماشینی ، خرید ازیک فروشگاه که علاوه برداشتن کیفیت و قیمت مناسب دارای اعتبار کافی باشد شاید کمی سخت به نظر برسد اما ما در اینجا به معرفی معتبر ترین فروشگاه می پردازیم .
معرفی معتبر ترین فروشگاه فروش فرش ماشینی
در چندین سال اخیر شناخت فروشگاه های فرش معتبر ، با به روی کار آمدن مبادلات الکترونیکی کاری آسان شده است. فقط کافی است با جستجو در اینترنت به این اطلاعات دست یافت. پیشرفت تکنولوژی بر روی خرید اینترنتی نیز تاثیر دارد. امروزه قیمت کالا در بین مردم حرف اول را می زند و افراد به جای کیفیت به قیمت محصول توجه می کنند اما این باور کاملا اشتباه و این نوع خرید نادرست است . افراد می توانند با خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر علاوه بر کیفیت ، بهترین فرش را با قیمت مناسب خریداری کنند .
یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی که با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی توانسته اعتماد مردم را جلب کند فروشگاه زیبا فرش است.
این فروشگاه محصولات خود را با بالاترین کیفیت با قیمت کارخانه دراختیار مردم قرار می دهد. حتی فروش به صورت عمده و تکی  را نیز دارا است.

سپاس از توجه شما

Leave A Comment