فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی

معرفی فرش 700 شانه

معرفی فرش 700 شانه

فرش ماشینی 700 شانه کاشان از جمله فرش های ماشینی است که به دلیل هزینه کمتر نسبت به فرش 1000 و 1200 شانه مخاطب زیادی را به سمت خود جلب نموده است . برای آشنایی با فرش 700 شانه ابتدا عناوینی چون شانه و تراکم توضیح می دهیم .در یک متر عرض فرش ، تعداد گره های بافت شده شانه فرش و تعداد گره های به کار رفته شده در یک متر طول فرش را تراکم فرش می نامند که به شانه فرش تراکم عرضی و به تراکم فرش تراکم طولی نیز می گویند . فرش 700 شانه فرشی است که در یک متر عرض آن 700 گره بافته شده است . فرش ماشینی 700 شانه در 3 دسته تولید و بافته می شود که در ادامه به آن می پردازیم .
فرش ماشینی 700 شانه واقعیشانه فرش یا تراکم عرضی در این نوع از فرش ماشینی ، 700 گره است و اغلب در تراکم های 2100 ، 2550 و 3000 تولید می شود .  بهتر است با دستگاه HCPX2  بافته شود اما در کارخانجات دیگر ممکن است با دستگاه های دیگر نیز بافته شود .
فرش ماشینی 700 شانه تبدیلیاین مدل فرش توسط دستگاه های 500 شانه بافته می شود که معمولا از تراکم 1500 برخوردارند . هم چنین فرش 700 شانه تبدیلی معمولا دارای 7 رنگ است و کیفیت و قیمت آن نسبت به فرش ماشینی واقعی 700 شانه کاشان پایین تر است .
فرش ماشینی طرح 700 شانهفرش طرح 700 شانه بر خلاف نامش جزء فرش های ماشینی 700 شانه نیست و از این جهت به این عنوان نام گذاری شده است که طرح های به روز و مدرن 700 شانه در این مدل فرش بافته می شود . در واقع فرش طرح 700 شانه توسط دستگاه بافندگی 500 شانه و عموما با تراکم 1000 و تعداد 7 یا 8 رنگ تولید شده و به بازار عرضه می شوند . این نوع فرش ها دارای کیفیت بهتر و طرح های جدیدتری نسبت به 500 شانه هستند و در رده ی بالاتر قرار دارند .علاوه بر کیفیت فرش ، طرح و رنگ آن از اهمیت خاصی برخوردار بوده و یکی از معیار های اصلی برای انتخاب فرش می باشد .در زیر به چند نمونه از طرح های پر فروش اشاره نموده و در مورد هر کدام توضیح مختصر و مفیدی ارائه می دهیم .فرش 700 شانه ماشینی طرح افشانطرح افشان از مدل طرح های پر طرفداری است که ترنج نداشته و جنس الیاف آن از آکرولیک هیت ست شده است .فرش 700 شانه ماشینی طرح کهکشانیکی از طرح های جذابی است که تلفیقی از هنر ایرانی و کهکشان خیالی است.
خرید اینترنتی فرش 700 شانهمی توان گفت یکی از بهترین اختراعات بشری ، اینترنت و توسعه آن بود زیرا سبب تسریع و سهولت در کارها و هم چنین کم کردن بسیاری از هزینه های اضافی شد . فروشگاه اینترنتی سراس فرش ایران ، همگام با این تکنولوژی پا به عرصه نهاده و به منظور رفاه حال مشتریان ارجمند افتخار خدمت رساتی از این طریق را دارا می باشد .شما می توانید با خرید آنلاین از این فروشگاه آنلاین ، علاوه بر  بهره مندی از قیمت پایین فرش ماشینی 700 شانه از هزینه های رفت و آمد و تحمل مسیر های پر ترافیک ، از مزایای دیگر آن نیز بهره مند شوید .تمامی فرش های 700 شانه ماشینی دارای گارانتی و بیمه نامه معتبر کتبی بوده تا شما عزیزان با خیالی راحت و خاطری امن و آسوده خرید فرش ماشینی 700 شانه خود را انجام دهید . فروشگاه آنلاین فرش سرای ایران ، با رزومه ای درخشان مفتخر است  فرش 700 شانه اصل تولید نموده و به مشتریان عزیز ارائه نماید . کلیه محصولات از جنس الیاف درجه یک و ضد حساسیت بوده ، در برابر حرارت غیر مستقیم و تغییرات آب و هوایی مقاوم هستند و از قابلیت شست و شو (که از ویژگی های فرش ماشینی اصل هستند ) نیز برخور دارند .رعایت تمام نکات در بافت فرش اصل و تولید آن رضایتمندی مشتریان را در پی داشته و همین امر سبب تولیدات روز افزون این شرکت شده است . امید است با ارسال انتقادات و پیشنهادات خود ما را در انجام هر چه بهتر این امر یاری نمایید .

حتما بخوانید : خدمات پس از فروش فرش

سپاس از توجه شما

Leave A Comment