فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی

خدمات پس از فروش فرش

خدمات پس از فروش فرش

همان گونه که می دانیم امروزه خرید اینترنتی فرش ماشینی جایگزین خرید و فروش های فیزیکی شده است و از دلایل آن می توان موارد زیادی را نام برد . شهر کاشان یکی از قطب های تولید فرش ماشینی در سراسر جهان می باشد که تولید کنندگان محصولات خود را با توجه به نیاز مشتریان در انواع مختلف تولید می نمایند . شرکت زیبافرش یکی از تولید کنندگان فرش ماشینی می باشند که فرش درجه یک کاشان در انواع مختلف را تولید و به بازار فروش فرش عرضه می دارند . این شرکت برای تهسیل امر خرید فروشگاه آنلاین سرای فرش ایرانی را راه اندازی و محصولات خود را در قالب کلکسیونی متفاوت از فرش های متفاوت چیده و به فروش می رساند .
خدمات پس از فروش فرش ماشینی کاشان
شرکت زیبافرش با حذف واسطه های خرید و هزینه های جانبی امکان خرید مستقیم از کارخانه را فراهم ساخته اند و محصولات خود را با قیمت تولیدی به دست مشتری می رساند . این شرکت برای مشتریانی که خرید اینترنتی فرش را برمی گزینند شرایط و خدماتی را در نظر گرفته است که در ادامه به صورت مفصل با آنها آشنا می شویم .
•    تنوع محصول بالا
شما با مراجعه به فروشگاه آنلاین سرای فرش ایرانی با شهر فرش ماشینی رو برو خواهید که تنوع بالای محصول را در آن خواهید دید . شرکت زیبافرش به منظور رفع نیاز مشتریان خود ، فرش ها را در انواع مختلف کلاسیک و مدرن در شاخه های متفاوت تولید می نماید . شما می توانید فرش طرح جدید و شیک را متناسب با دکوراسیون خود انتخاب نموده و خریداری نمایید .
•    ارسال رایگان فرش به سراسر کشور
از دیگر خدمات شرکت زیبافرش می توان ارسال رایگان فرش ماشینی دانست که برای راحتی کاربران و مشتریان در نظر گرفته شده است . شما پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه بیعانه بعد از مدت زمانی کوتاه که برای کنترل کیفی و بسته بندی محصول صرف می شود فرش خریداری شده به صورت رایگان برای شما ارسال شده و درب منزل به شما تحویل داده می شود .
•    عودت 7 روزه فرش ماشینی
فرش ماشینی خریداری شده از سمت مشتری قبل از ارسال توسط واحد کنترل کیفیت کارخانه مورد بررسی قرار گرفته و پس از تایید به مرحله ارسال می رسد . اما در صورتی که محصول خریداری شده در حین جابجایی آسیب دیده و یا دچار مشکل فنی باشد مستری باید طی 7 روز کاری این موضوع را به اطلاع واحد پشتیبانی شرکت زیبافرش برساند و فرش با هزینه شرکت عودت داده شود .
•    نحوه پرداخت
فروشگاه آنلاین سرای فرش ایران برای راحتی مشتریان خود و با در نظر گرفتن شرایط آنها سه روش پرداخت را قرار داده است که عبارتند از پرداخت اینترنتی ، پرداخت کارت به کارت و پرداخت به صورت واریز به حساب و باید بیان داریم که مابقی مبلغ را بعد از تحویل گرفتن کالا باید پرداخت نمایند . هم چنین این شرکت برای افرادی که خرید عمده فرش ماشینی را برمی گزینند قیمت محصولات خود را کاهش داده و علاوه بر آن امتیازات دیگری نیز به آنها اعطا می شود .
•    قوانین بازگشت کالا
در صورتی که فرش ماشینی خریداری شده دارای مشکل فنی بوده و قصد دارید آن را تعویض نمایید ، نباید آن را تحت هیچ شرایطی روی زمین پهن نمایید . در صورتی که مواردی در محصول دیده شود از این بابت که آن را پهن کرده و مورد استفاده قرار داده اید از عودت و تعویض آن معذور می باشیم .
•    طریقه ارسال فرش
روش های ارسال فرش ماشینی از فروشگاه آنلاین سرای فرش ایران به سه صورت انجام می پذیرد که عبارت است از باربری ، پست و خدمات فرش ایران که به صورت رایگان صورت می گیرد . هزینه ارسال خرید های بالای 430 هزار تومان بر عهده شرکت زیبافرش می باشد . فروشگاه آنلاین سرای فرش کاشان کلیه محصولات خود را با 20 تا 40 درصد تخفیف ارائه می دهد که باعث شده توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده و فروش فرش ماشینی خود را ارتقا دهد . شما می توانید برای خرید فرش زیبای کاشان به فروشگاه آنلاین سرای فرش ایرانی مراجعه کرده و با طیف گسترده ای از محصولات رو برو شوید .

حتما بخوانید : فرش 1000 شانه تراکم 3000

سپاس از توجه شما

Leave A Comment