فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی

قیمت فرش 1500 شانه

قیمت فرش 1500 شانه

برای بررسی قیمت فرش 1500 شانه کلیک نمایید .
با استقبال ویژه مردم از فرش های شانه و تراکم بالا ، تولید کنندگان دست به تولید جدید ترین فرش ماشینی با بالاترین شانه و تراکم فرش زده اند . به دلیل جدید بودن تولید این محصول ، شاید عده ای هنوز ندانند که فرش 1500 شانه چیست ؟ ما در این مقاله سعی داریم شما را با جواب این سوال و قیمت فرش 1500 شانه کاشان به طور مفصل آشنا سازیم . فرش های جدید 1500 شانه دارای طرح های بسیار جدید و زیبایی می باشد که خریداران بسیاری را به سوی خود جلب نموده است . اگر تصمیم به خرید فرش زیبا و جدید دارید باید از قیمت فرش 1500 شانه نیز بدانید .

ویژگی فرش 1500 شانه کاشان
فرش های ماشینی جدید دارای تعداد 1500 و 4500 گره در یک متر عرض و طول یا همان شانه و تراکم می باشد که بالاترین تراکم و شانه فرش ماشینی را تشکیل می دهد و به همین علت از ظرافت و ریز نقشی بسیار بالایی برخوردار است که جلوه بی نظیری را در طرح فرش ایجاد می نماید . به دلیل تعداد زیاد گره ها در یک متر مربع از قالی ، ارتفاع نخ خاب را در این مدل بین 6 تا 8 میلی متر در نظر می گیرند تا از این طریق وزن فرش را نسبت به فرش های با شانه و تراکم پایین تر تثبیت نمایند . از مشخصات خوب فرش 1500 شانه می توان به بافت الیاف درجه یک در آن اشاره نمود که مقاومت و استحکام فرش را بالا می برد . الیاف بدون پرز و ضد حساسیت اکریلیک هیت ست شده دارای خاصیتی مقاوم در برابر نور و حرارت مستقیم می باشد و از تثبیت رنگ پذیری بالایی برخوردار می باشد . هم چنین قابلیت شست و شوی فرش با مواد شوینده یکی خصوصیات آن است . طرح های به کار رفته در نقشه فرش 1500 شانه ، برگرفته از فرش های دستباف می باشد و به همین علت آن را به عنوان فرش دستبافگونه نیز می شناسیم زیرا از تراکم بسیاری بالایی شبیه به فرش های دستبافت برخوردار است .
کاربرد فرش های 1500 شانه
فرش های 1500 شانه به دلیل برخورداری از زیبایی و ظرافت خاص ، برای مکان های مجلل و شیک مثل فرش جهیزیه و فرش پذیرایی بسیار مناسب و درخور است . هم چنین به دلیل خاب بسیار کوتاهی که دارد باید از آن در مکان های کم رفت و آمد مثل قسمت پذیرایی خانه استفاده شود . ظرافت و زیبایی فرش های دستبافگونه 1500 شانه به گونه ای است که در نگاه اول بیننده را به خود جذب می نماید . زیبایی و کیفیت بالای انواع فرش های 1500 شانه باعث شده است که تاجران از این محصول به عنوان فرش صادراتی برای صادر نمودن آن به کشور های دیگر ، به صورت عمده خرید نمایند .
قیمت فرش 1500 شانه
به دلیل تعداد زیاد گره های موجود در یک متر مربع از فرش 1500 و بالا بودن وزن آن به دلیل میزان الیاف مصرفی بیشتر ، قیمت فرش 1500 شانه نیز بیشتر از دیگر محصولات است . اگر قیمت برایتان چندان اهمیتی ندارد و بیشتر به دنبال محصولی جدید و زیبا و ریز نقش هستید می توانید خرید فرش 1500 شانه را برای کفپوش خانه خود انتخاب نمایید . فروش عمده این محصول نیز به قیمت عمده فرش جهت تجارت و صادرات فرش ماشینی صورت می پذیرد .
خرید فرش 1500 شانه از زیبا فرش
فروش فرش 1500 شانه در زیبا فرش به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود که به ترتیب در زیر روش های آن ذکر شده است :
خرید حضوری فرش : خرید حضوری فرش به این طریق صورت می پذیرد که افراد به روش سنتی اقدام به خرید می نمایند به این معنی که با مراجعه به کارخانه فرش یا نمایشگاه از نزدیک با روند تولید و کیفیت محصولات آشنا شده و پس از کسب اطمینان لازم اقدام به خرید می نمایند . شما نیز برای خرید حضوری اگر امکان و شرایط آن را دارید ، می توانید با واحد فروش تماس گرفته تا اطلاعات لازم جهت خرید مستقیم فرش به صورت حضوری و آدرس به شما داده شود .
خرید غیر حضوری فرش : خرید غیر حضوری فرش نیز همان خرید اینترنتی است که به صورت آنلاین از طریق فضای مجازی صورت می گیرد . با اینترنتی شدن کسب و کارها ، صنعت فرش ماشینی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و برای فروش محصولات خود از این طریق اقدام کرده اند تا بتوانند به اقصی نقاط جهان بدون محدودیت مرزی تولیدات خود را عرضه نمایند . خرید اینترنتی فرش از فروشگاه آنلاین زیبا فرش بدون واسطه و مستقیم می باشد و به این صورت شامل حال خرید فرش قیمت مناسب نیز خواهید شد . در ضمن ارسال تمامی محصولات این فروشگاه به درب منزل مشتری به صورت رایگان و همراه با ضمانت نامه کتبی ده ساله اصالت و سلامت فرش می باشد .
از مهم ترین ویژگی های فرش 1500 شانه باید به ظرافت و ریز بافتی و زیبایی این مدل فرش اشاره کرد . هرچه تعداد شانه و تراکم فرش بالاتر باشد ضخامت فرش کمتر و ریزبافت تر میشود.
فرش 1500 شانه به دلیل ظرافت و نقشه منحصر به فرد خود مناسب برای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک است. فرش 1500 شانه از نظر ریز بافتی و زیبایی قابل مقاسیه با سایر فرش ماشینی نیست. فرش 1500 شانه به دلیل فشردگی الیاف بسیار نازک است و به راحتی روی کف پوش قرار نمیگیرد پس بهتر است از ترمز فرش استفاده شود. فرش 1500 شانه به دلیل نازک بودن تحمل اجسان سنگین را روی خود ندارد. به همین دلیل از قرار دادن مبل و اجسام سنگین روی فرش خوداری کنید. از ویژگی های مهم فرش 1500 شانه می توان به شباهت اینگونه فرش به فرش های ابریشم اشاره کرد که همانند فرش های دستبافت است و زیبایی منحصر به فردی دارد. فرش 1500 شانه به دلیل ضخامت کم برای مکان های پر رفت و آمد مناسب نیست. قیمت فرش های 1500 شانه نسبت به سایر فرش های ماشینی بالاتر است اگه برای شما قیمت مهم نیست و زیبایی فرش مهم تر است بهتر است از فرش های 1500 شانه استفاده شود.

سپاس از توجه شما

Leave A Comment