فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/فروش فرش های 700 شانه جدید

فروش فرش های 700 شانه جدید

فروش فرش های 700 شانه جدید

امروزه به دلیل این که در بازار فرش ماشینی رقابت بالایی وجود دارد فرش ماشینی برای انواع سلیقه ها تولید می شود . برای خرید فرش های ماشینی گزینه های زیادی وجود دارد و هر شخص متناسب با سلیقه و بودجه ای که دارد می تواند فرش مورد نظر خود را انتخاب کند . تنوع رنگ و طرح در فرش های ماشینی به حدی است که در بازار بزرگ فرش ، محصولی تحت عنوان رنگ و طرح مد سال وجود دارد .هر چه طرح و نقشه های که وارد بازار می شود جدیدتر باشد می تواند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد .
فرش 700 شانه به عنوان پرفروش ترین دسته فرش های ماشینی مورد توجه خریداران است . این دسته از قالی ماشینی با ویژگی های چون  قیمت ارزان ، کیفیت بالا ، دوام در برابر فشار و پاخوردگی برای مشتریان جذاب شده است . فرش های 700 شانه کاشان نخ خاب مرتفع و مرتجع دارند از همین رو برای مکان های شلوغ و پرتردد خانه مانند هال ، آشپزخانه و … مناسب هستند . این مدل از فرش با دوام با الیاف اکریلیک هیت ست شده بافته می شود که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد .
الیاف آکریلیک قبل از بافت به مرحله هیت ست رفته و مقاوم می شوند و پرزهایش گرفته می شود . قالی ماشینی هفتصد شانه کاشان به لحاظ بافت ، ریز بافت تر و ریز نقش تر بوده و به عنوان فرش دستبافگونه شناخته می شود . الیاف مورد استفاده برای تار و پود این نوع فرش از جنس جوت و پنبه طبیعی می باشد . تولید این فرش لوکس با استفاده از دستگاه بافنده وندویل محصول کشور بلژیک موجب شده است ، که فرش درجه یک و با کیفیت گردد .
این محصولات در تراکم های مختلف 1200 ، 2100 ، 2550 ، 2700 و 3000 تولید می شود که به ترتیب افزایش گره های تراکم طولی ، محصول از استحکام و قیمت بیش تری هم برخوردار می شود . معمولا برای بافت قالی هفتصد کاشان از طیف رنگی 7 تا 14 رنگ با توجه به طرح ، تعداد شانه و تراکم استفاده می نمایند . قیمت فرش های 700 شانه نسبت به فرش  1200 شانه و 1000 شانه بسیار مناسب تر است .

خرید و سفارش جدید ترین محصولات فرش های 700 شانه
فرش های 700 شانه واقعی یکی از انواع قالی کاشان می باشد که با دستگاه های پیشرفته و به روز تولید می شوند . فرش های 700 شانه دارای تعداد تراکم متنوعی می باشند که بین آن ها تعداد تراکم 2550 بیشتری تولید را به خود اختصاص داده است . در فرش 700 شانه تراکم 2550 تعداد 8 تا 10 رنگ واقعی استفاده می شود که این تعداد رنگ با رنگ زمینه دارای هماهنگی می باشد .
برای بافت فرش های 700 شانه تبدیلی از دستگاه های 500 شانه استفاده می شود . در فرش ها ی 700 شانه تبدیلی 7 رنگ وجود دارد اما در فرش های 700 شانه واقعی 8 تا 10 رنگ استفاده می شود .
فرش طرح 700 شانه فقط دارای طرح های فرش های 700 شانه بوده و تعداد شانه 500 و تعداد تراکم 1000 را دارا می باشد . تعداد رنگ بکار رفته در آن 7 تا 8 رنگ و برای بافت آن ها از دستگاه های 500 شانه استفاده می شود .
فرش ابریشم گونه 700 شانه که با تراکم طولی 1200 از انواع جدید قالی های کاشان است . قیمت این فرش ها نسبت به فرش 700 شانه با تراکم 2550 آکریلیک ارزان تر می باشد زیرا این فرش با استفاده از ده رنگ طبیعی و متنوع مناسب هر سلیقه ای است .
فرش ابریشم فیلامنت 700 شانه به دلیل دارا بودن الیاف ارزان پلی استر ، از قیمت بسیار کمتری برخودار است اما به لحاظ زیبایی ، بسیار مورد توجه قرار می گیرد زیرا الیاف بافت آن از درخشندگی و شفافیت زیادی شبیه به الیاف ابریشم طبیعی برخوردار است که آن را بسیار شبیه به محصولات دستبافت ابریشمی می نماید . تعداد رنگ های به کار رفته در این محصول هشت رنگ طبیعی و واقعی است که این امر در قیمت ارزان آن تاثیر بسزایی دارد .

خرید مستقیم قالی ماشینی 700 شانه
بهترین روش خرید فرش 700 شانه همان خرید مستقیم است . از بین روش های مستقیم که شامل خرید حضوری فرش 700 شانه ، خرید از نمایشگاه ها و خرید اینترنتی فرش 700 شانه است ، خرید آنلاین بهترین انتخاب به حساب می آید . در تمامی روش های فروش بی واسطه فرش 700 شانه مواردی مانند قیمت ارزان ، انتخاب از بین تعداد زیادی محصول ، اطمینان از اصالت فرش انتخابی ، دریافت گارانتی و ضمانت نامه های معتبر به همراه محصول و ارتباط مستقیم با تولید کننده ذکر می شود.
شرکت زیبا فرش به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده انواع فرش ماشینی دستبافگونه هفتصد شانه در ابعاد مختلف ، با استفاده از بهترین الیاف بافت و پیشرفته ترین تکنولوژی بافت روز دنیا توانسته است جدیدترین و با کیفیت ترین فرش های ماشینی 700 شانه را تولید نماید . فرش های 700 شانه فروشگاه اینترنتی زیبا فرش ، با قیمت درب کارخانه و به قیمت تولیدی ارائه می شود و بدین صورت مشتریان می توانند با کیفیت ترین فرش دستبافگونه را با قیمتی ارزان خریداری کنند . تمامی محصولات 700 شانه این کارخانه ، از زیباترین طرح های سنتی و مدرن تشکیل شده است .
وجود انواع طرح های فرش 700 شانه 8 رنگ فیلامنت و فرش 700 شانه 10 رنگ اکریلیک در فروشگاه آنلاین زیبا فرش ، دست مشتریان را برای خرید فرش مناسب دکوراسیون و بودجه خود باز گذاشته است . این شرکت ، در صورت هر گونه مغایرت محصول فرستاده شده با طرح انتخاب مشتری ، تعویض فرش را هر چه سریع تر انجام می دهد . ارسال رایگان فرش 700 شانه از خدمات ویزه این فروشگاه معتبر است .

حتما بخوانید : خرید فرش عروسکی

سپاس از توجه شما

Leave A Comment