فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی

خرید فرش عروسکی

خرید فرش عروسکی

فرش یکی از ضروریات اتاق کودک محسوب می شود چرا که هم نقش ایمنی دارد و هم از نظر زیبایی بسیار تاثیرگذار است . فرش کودک از جمله فرش های فانتزی است که با طرح هایی شاد و کودکانه منحصرا برای اتاق کودک تولید می شود . برای انتخاب فرش در اتاق کودک تنوع بسیاری وجود دارد اما فرش کودک به طور تخصصی با جنس و کیفیتی مناسب طراحی شده است.
فرش عروسکی یا همان فرش اتاق کودک ، از مهمترین لوازم و وسایل ضروری است که در چیدمان اتاق کوک تاثیرگذاری بالایی دارد . طرح ها استفاده شده در این نوع فرش ها غالبا برگرفته از شخصیت ها و محیط های کارتونی می باشند . با توجه به تنوع در فرش های ماشینی ، خرید فرش اتاق کودک باید بر اساس نحوه رنگ آمیزی و چیدمان و همچنین روحیه بچه انتخاب شود .
فرش های ماشینی عروسکی شامل موارد زیر است .
فرش عروسکی اتاق دخترانه
فرش عروسکی اتاق پسرانه 
فرش عروسکی اتاق نوزاد
فرش اتاق نوجوان
فرش ابرنگی

برای انتخاب فرش عروسکی اتاق خواب کودک باید به ضد حساسیت بودن فرش ، لطافت و نرمی فرش ، قابلیت شستشو ،  استفاده از رنگ بندی و طراحی بسیار شاد و متناسب با اتاق کودک ، متناسب بودن با جنسیت ، ضد لک و چروک , دارای کیفیت بافت بسیار بالا و بدون پرز بودن فرش کودک توجه داشت .
ازآن جایی که کودکان در سنین پایین تر به دلیل نداشتن مقاوت زیاد بدنی بیشتر در معرض خطرات تنفسی و انواع بیماری هستند باید فرش انتخابی برای اتاق آن ها ضد حساسیت و بدون پرزدهی باشد
انتخاب طرح و رنگبندی متناسب با روحیات کودکان یکی دیگر از نکاتی است که والدین باید به آن دقت کنند . انتخاب فرش عروسکی با طرح و رنگبندی شاد می تواند انتخابی مناسب برای اتاق کودکان باشد .
رنگ فرش اتاق کودک بستگی به جنسیت کودک و رنگ دکوراسیون اتاق خواب دارد ، یعنی باید بر اساس رنگ پرده، سرویس خواب، عروسک ها و… رنگ فرش را انتخاب کرد .
مورد بعدی در انتخاب فرش عروسکی کودک ، توجه به طرح و رنگ متناسب با جنسیت کودکتان است . طبق عرف، رنگ های سرد ، برای اتاق پسران و رنگ های گرم برای اتاق دختران مناسب تر هستند . سرمه ای، آبی، خاکستری، فیلی، زرشکی و یشمی، رنگ هایی هستند که برای دکوراسیون اتاق پسرها بهترین گزینه معرفی می شوند . رنگ هایی مثل نارنجی، قرمز تیره، صورتی چرک و…، مناسبت بیش تری برای دکوراسیون اتاق دخترها دارند.
الیاف و گره های فرش عروسکی کودک باید به گونه ای باشد که خرده مواد غذایی و غیره کمتر در آن جذب شود و به سلامت کودک آسیبی نرساند .
در بافت فرش ماشینی کودک معمولا از نخ‌های پروپیلین استفاده می شود. این نخ‌ها به هیچ عنوان پرزدهی ندارند و قبل از بافت هیت ست می شوند . علاوه بر کیفیت نخ‌ها، فرش کودک ماشینی از ثبات رنگی بالایی برخوردار است و پس از شست و شو یا در مقابل نور آفتاب دچار رنگ پریدگی نمی شود . فرش ماشینی عروسکی کودک و انواع فرش‌های فانتزی در ابعاد 2 تا 6 متری تولید می شوند اما ابعاد و سایزهای دیگر آن مانند ابعاد گرد و بیضی نیز قابل سفارش است.
فرش کلاریس در طرح های کودک ، کلاسیک و فانتزی و…موجود است که برای اتاق خواب کودک کاربرد فراوانی دارد . نوع الیاف به کار رفته در آن باعث می شود تا در برابرآلودگی مقاوم باشد و فرش مناسب اتاق خواب شما شناخته می شود .
فرش کلاریس عروسکی به عنوان یک فرش جوهر افشان به تولید می رسد . به این گونه که ابتدا فرش اولیه را به صورت سفید رنگ می بافند و بعد رنگ هایی که در طرح مورد نظر وجود دارد را با دستگاه های جدید و مخصوص به صورت تزریقی به ریشه های فرش وارد می کنند که همین موضوع باعث می شود رنگ فرش مقاوم باشد و از بین نرود . فرش ماشینی کلاریس کودک از سری فرش های 700 شانه با تراکم 3300 است .
قالی 700 شانه کلاریس کودک ، گزینه مناسبی برای خرید فرش کودک است زیرا دارای طرح‌های متنوع کارتونی و عروسکی می باشد . از مهمترین خصوصیت فرش کلاریس عروسکی می توان عدم بوجود آوردن آلرژی و حساسیت را نام برد .
فرش های آکریلیک ، دارای مقاومت بالا در برابر حرارت ها و نور خورشید و پاخور شدن است و بدون پرزدهی و ضد حساسیت است . به جهت این که طرح های کارتونی و عروسکی باید در فرش های ریزبافت تولید گردد تا از بهترین کیفیت تصویری برخوردار باشد و به همین علت است که بافندگان برای بافت فرش عروسکی ، تعداد 1200 و 3600 گره در یک متر عرضی و طولی قالی به کار می گیرند تا بدین صورت از بیش ترین ظرافت و زیبایی و جذابیت برای کودکان برخوردار باشد . اصولا تار و پود فرش های شانه و تراکم بالا را با نخ طبیعی پنبه می بندند تا محصول از بهترین لطافت و نرمی برخوردار باشد .
فرش عروسکی کودک به طور معمول در تراکم های پایین مانند 500 شانه و 700 شانه تولید می شود چرا که در فرش کودک معمولا طرح های ریز و ظریف کمتر استفاده میشود و نیاز به فرش با تراکم بالا وجود ندارد .

قیمت فرش کودک عروسکی
قیمت فرش عروسکی اتاق کودک بسته به تراکم فرش و جنس الیاف ان تعیین می شود . اغلب به علت بافت فرش عروسکی کودک در تراکم های پایین و استفاده از الیاف ارزان در ان ، قیمت فرش کودک به نسبت سایر انواع فرش ماشینی مناسب تر می باشد . خرید مستقیم فرش عروسکی تنها از طریق فروشگاه آنلاین میسر می شود که فروشگاه اینترنتی زیبا فرش از معتبرترین مراکز پخش فرش عروسکی است . در خرید اینترنتی فرش عروسکی کاشان ، خریداران می توانند بدون واسطه ، و با صرفه جویی در وقت و هزینه ، یک خرید مستقیم و ارزان قیمت داشته باشند .
خرید فرش عروسکی به صورت مستقیم از فروشگاه آنلاین زیبا فرش دارای مزیت های زیر می باشد .
فرش عروسکی کودک ارزان قیمت
خرید فرش عروسکی با بهترین کیفیت
حذف واسطه ها و دلالان فروش فرش عروسکی
ارسال رایگان فرش عروسکی

سپاس از توجه شما

Leave A Comment