فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/خرید فرش ماشینی 1200 شانه

خرید فرش ماشینی 1200 شانه

خرید فرش ماشینی 1200 شانه

 فرش 1200 شانه کاشان از زیباترین فرش های ماشینی ایران می باشد . این فرش های ماشینی آن‌قدر لطافت و ظرافت دارد که عمدتاً نقش اصلی تزیین منازل است . مهمترین ویژگی که در این فرش های ماشینی وجود دارد تعداد شانه و تعداد تراکم بکار رفته در آن ها می باشد . با افزایش شانه و تراکم در این محصولات فرش ریز بافت تر و ظریف تر می شود و به همین علت به فرش دستباف بسیار شباهت دارد . به این گونه از قالی کاشان به اصطلاح فرش دستبافگونه می گویند . با بالا رفتن تراکم و فشرده بودن گره های ریشه ، دوام و مقاومت فرش بالا رفته و این تضمینی بر عمر طولانی تر فرش می باشد .
در هر ده سانتی متر فرش 1200 شانه با تراکم 3600 تعداد 120 گره عرضی و 360 گره طولی موجود می باشد . دلیل پرفروش بودن فرش های 1200 شانه را می توان زیبایی ، ظرافت در کنار کیفیت بالا دانست . فرش دستبافگونه کاشان دارای ویژگی هایی چون مقاوم در برابر ساییدگی ، مقاوم د برابر گرد و غبار ، مقاوم در برابر حرارت و گرما ، مقاوم در برابر پا خوردگی ، قابلیت شستشو بالا ، عدم پرز دهی ، ضد حساسیت و آلرژی است .
برای بافت فرش های 1200 شانه ضد حساسیت باید از الیاف های مرغوبی استفاده شود زیرا برای بافت آن ها از دستگاه های به روز و مدرن استفاده می شود و در صورتی که الیاف استفاده شده در آن ها نامرغوب باشد دستگاه دچار مشکل می شود به همین دلیل از الیاف اکریلیک هیت ست استفاده می شود . فرش های ماشینی 1200شانه نیز مانند سایر فرش های ماشینی دارای ابعاد استاندار 6 متر ، 9 متر و 12 متر می باشد و همان گونه که مشخص می باشد هر چه ابعاد یک فرش بیشتر شود قیمت آن نیز افزایش می یابد .
به علت دارا بودن تعداد گره های بیش تر و مصرف الیاف بیش تر ، از قیمت بالاتری هم نسبت به محصولات دیگر برخوردار است . یکی از جدید ترین طرح های فرش 1200 شانه ، فرش های 1200 شانه گل برجسته می باشد که به دلیل زیبایی خاصی که دارد مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است . فرش های 1200 شانه گل برجسته همان طور که از اسمش مشخص است دارای پستی بلندی هایی در سطح فرش می باشد که باعث زیبایی دو چندان آن شده است . فرش 1200 شانه فرشی ضد حساسیت و ضد آلرژی می باشد . فرش های 1200 شانه تولید شده در کارخانجات فرش ماشیتی کاشان دارای هشت رنگ واقعی بوده و با طیف 12 رنگ زینت بخش منازل با هر نوع دکوراسیونی می باشد .
اکثر قالی های 1200 شانه با تراکم 3600 از طرح های شلوغ ترو ریز تری می باشند و به همین دلیل امکان بافت این فرش ماشینی با تراکم پایین وجود ندارد .

خرید فرش ماشینی 1200 شانه کاشان
حضور واسطه ها و دررفتن تعیین قیمت توسط تولید کننده موردی است که اختلاف فاحش قیمت فرش 1200 شانه را به دنبال دارد . خرید مستقیم فرش هزار ودویست شانه کاشان علاوه بر پایین آوردن قیمت محصولات دارای مزیت های بسیار دیگری نیز می باشد که یکی از مزیت های آن این است که خریدار می داند فرشی را که خریداری می کند اصل است و با برند تقلبی نیست .
خرید فرش 1200 شانه به قیمت تولیدی با چند روش امکان پذیر است .
خرید حضوری فرش از کارخانه
خرید اینترنتی فرش

از مدرن ترین روش خرید فرش 1200 به قیمت تولیدی از کارخانه ، خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین فرش می باشد . در دنیای مجازی ، خریداران می توانند از تولید جدیدترین طرح و نگاره فرش 1200 شانه اطلاع یابند . دیدن هزاران طرح و مدل در مدت زمان کوتاه و مقایسه آن ها از نظر قیمت و طرح با دیگر فروشگاه ها ، صرفه جویی در وقت و هزینه ، بهره بردن از ارسال رایگان و دستیابی به محصول به راحتی و در کمترین زمان ممکن از خدمات فروشگاه آنلاین زیبا فرش می باشد . فروشگاه اینترنتی فرش کاشان برای بالا بردن اعتماد مشتریان خود ضمانت نامه چندین ساله ، بیمه نامه و گارانتی را همراه با محصولات فروخته شده ارائه می دهد .
خرید اینترنتی فرش هزار و دویست شانه کاشان به روش های دیگری چون خرید فرش 1200 شانه از کانال تلگرام و خرید فرش 1200 شانه از اینستاگرام نیز انجام می پذیرد . در تمامی این روش ها فرش 1200 شانه به قیمت کارخانه و با ارسال رایگان به فروش می رسد .
کانال های اینستاگرام فرش به دلیل دسترسی آسان و فراگیر بودن این رسانه بین عموم مردم با هر سطح از دانش فنی به محبوبیت خاصی دست یافته و راه ارتباطی خوبی بین فروشندگان فرش و خریداران اینترنتی فرش ماشینی شده است . یکی از کانال های معتبر اینستاگرامی فرش ماشینی 1200 شانه ، کانال اینستاگرام زیبا فرش می باشد که دارای جدیدترین عکس ها و متنوع ترین طرح های فرش ماشینی 1200 شانه است .
کانال های تلگرامی فرش کاشان به دلیل دسترسی خیلی آسان و فراگیر بودن بین عموم مردم در هر سطح از اطلاعات فنی بهترین منبع اطلاع رسانی و راه ارتباطی بین فروشنده فرش و خریدار فرش محسوب می شوند. خریدارانی که قصد خرید فرش 1200 شانه را دارند می توانند کانال تلگرامی زیبا فرش را انتخاب نمایند .

سپاس از توجه شما

Leave A Comment