فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/خرید فرش و تابلو فرش دستبافتگونه

خرید فرش و تابلو فرش دستبافتگونه

خرید فرش و تابلو فرش دستبافتگونه

فرش نوعی کف پوش است که از دیرباز در خانه ها رواج داشته است ، حتی زمانی که مردم زندگی در غارها را تجربه می کردند از شاخ و برگ درختان و بعدها از پوست حیوانات به عنوان زیر انداز و عایقی در برابر سرما و گرما بهره می گرفتند اما شکل امروزی کف پوش که آن را فرش می نامیم بسیار متفاوت از نوع اولیه آن است . امروزه فرش ها علاوه بر پوشاندن کف ، به عنوان عنصری در زیبا سازی دکور حرف اول را می زنند .

تفاوت فرش دستبافت و فرش ماشینی

انواع و اقسام فرش ها در دو نوع دستبافت و ماشینی با طرح ها ، رنگ ها ، کیفیت ها و قیمت های مختلفی در بازار موجود هستند . یکی از عوامل مهم در گران بودن فرش های دستبافت ، مدت زمان صرف شده برای بافت آن است چرا که باید گره ها تک به تک به وسیله دست هنرمندان روی یکدیگر سوار شوند تا در نهایت فرشی زیبا و فاخر را داشته باشیم . اما در مورد فرش های ماشینی چنین نیست در طول یک روز یک دستگاه بافنده می تواند چندین فرش تولید کند که در کنار سایر ویژگی ها موجب ارزان تر بودن فرش ماشینی نسبت به فرش دستبافت است . 
همانطور که گفته شد فرش دستبافت مدت زمان زیادی برای بافته شدن نیاز دارد از همین رو بسیاری از مشتریان مجبور هستند تا از بین طرح ها و کیفیت های موجود فرش دستبافت یکی را انتخاب نمایند اما در مورد فرش های ماشینی چنین امری اتفاق نمی افتد و در صورتی که خریدار و مشتری موارد موجود در بازار را به هر علت نپسندد می تواند طرح مورد نظر خود را در کیفیت های مختلف سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت نماید . این نوع خرید محصول خصوصا برای تابلو فرش های چهره در بازار رواج دارد . نوعی از فرش ها مانند کلاریس که عموما در تابلو ها بکار گرفته میشوند ، سریع ترین عنوان فرش را به خود اختصاص میدهند . فرش های کلاریس با تکنولوژی روز دنیا تولید میشوند بدین صورت که در ابتدا بافته ای سفید و بی رنگ در ابعاد مورد نظر توسط دستگاه بافته شده سپس بوسیله ماشین چاپ مورد رنگ پاشی قرار میگیرد ، ماشین چاپ طرح پاش فرش را بر روی بافته منتقل می کند که این امر و درکمترین زمان ممکن اتفاق می افتد ولی در تابلو فرش های دستبافت ، خیلی زمان طول می کشد تا تابلویی آماده به دست مشتری برسد .

قیمت پایین فرش ماشینی نسبت به فرش دستبافت ، یکی دیگر از دلایل خرید فرش ماشینی می باشد . قیمت قالی دستبافت چندین برابر قیمت قالی ماشینی می باشد که برای همه خانواده ها مقدور نیست .

شرکت تولیدی زیبا فرش ، برای آن دسته از افرادی که به فرش دستبافت علاقه دارند و لی قدرت خرید آن را ندارند ، به تولید فرش دستبافتگونه اقدام کرده است . این محصولات بی نظیر ، بسیار ریز بافت و ظریف هستند و دارای رنگبندی و نقشه های بسیار زیبا هستند . شرکت زیبا فرش ، به عرضه تابلو فرش دستبافتگونه نیز پرداخته است .

برای خرید فرش دستبافتگونه کاشان ، کلیک کنید .

برای آشنایی بیشتر با فرش دستبافتگونه ، کلیک کنید .


یکی از مواردی که امروزه به عنوان ویژگی و با هدف فروش بالاتر در تبلیغات کالاهای مختلف اعم از کالای مصرفی و کالاهای سفارشی زیاد به چشم می خورد ، ارسال رایگان ، سریع و همچنین تحویل درب منزل خریدار است . این موضوع نشان دهنده اهمیت زمان در دنیای صنعتی و پرترافیک امروزی برای خریداران است ، در حال حاضر زمان از موارد مهمی ست که در فعالیت های انسانی خصوصا خرید و پرداخت هزینه که هدفی جز ایجاد مطلوبیت بالا برای فرد ندارد اتفاق افتاده و باید تولید کنندگان در بالا بردن سطح رقابت محصولات به آن توجه نمایند . اهمیت این موضوع به حدی است که برندهای متفاوتی در غالب شرکت های خدماتی عهده دار ارسال سریع محصولات شده اند که با دریافت هزینه در کمترین زمان ممکن کالایی را از مقصد تا مبدا جابجا می نمایند و با وجود نوپا بودن اینگونه شرکت های خدماتی جایگاه ویژه ای در بازار به خود گرفته و توانسته اند توجه همگان را به خود جلب نمایند .
فرش هم به عنوان کالایی مهم که در هر خانه مورد توجه است از این قاعده مستثنی نیست ، خرید فرش از مهمترین وسایل هر منزلی است ، همانطو که عنوان شد اولین هدف از خرید فرش و قالی استفاده به عنوان کف پوش و دومین هدف زیبا سازی خانه و اهمیت و تاثیر انکار ناپذیر آن در دکوراسیون منزل است . اما به علت سختی انتخاب معمولا به زمان های آخر موکول شده و عموم مشتریان نیازمند دریافت سریع کالا از فروشنده هستند تا جایی که گاها اگر مدت زمان تحویل کالا طولانی باشد خریدار به فروشگاه دیگری با ارسالی سریع تر مراجعه می نماید .
بسیاری از کارخانه های فرش با داشتن کادری مجرب و کاربلد سعی در ارسال محصولات سفارشی خود در کمترین زمان ممکن را دارند اما دلایل مختلفی می تواند این زمان را طولانی کند برای مثال عدم موجود بودن طرح مورد نظر خریدار در انبار باعث میشود مدت زمانی صرف بافت مجدد کالا شود و دور بودن شهر سفارش دهنده و شهر تولید کننده نیازمند مدت زمانی ست تا باربری کالا را به مقصد برساند . مشتریانی که درخواست فرش در سایزهای متفاوت از ابعاد استاندارد دارند ، عموما بیشترین صرف زمان را خواهند داشت .
از طرفی روزهای پرازدحام و شلوغ مانند نزدیک اعیاد ، زمان هایی که تولیدکنندگان بر آن هستند تا محصولات خود را با تخفیفات ویژه ارائه دهند و … نیز موجب طولانی تر شدن تحویل سفارشات خواهد بود اما این طولانی تر شدن نهایتا 8 تا 10 روز زمان میبرد . بطور میانگین محصولات موجود در انبار بین 2 تا 3 روز کاری و محصولات سفارشی که در انبار موجود نباشد بین 8 تا 10 روز زمان لازم دارد .
پس همانطور که از مطالب بالا برداشت می شود ، داشتن کادر مجرب و قابل اعتماد و همچنین خوش قول بودن فروشنده و جلب رضایت مشتری در این زمینه از موارد مهمی است که خریدار در زمان خرید مورد توجه قرار می دهد . شرکت تولیدی فرش زیبا فرش از برندهای خوش نام در این زمینه است . تخصص بالا در زمینه کاری موجب آن شده است که تولیدکنندگان در دو مرحله تولید فرش سفارشی و ارسال محصول بسیار با قدرت عمل کرده و در کمرتین زمان ممکن نسبت به ارائه محصولات اقدام نمایند . از ویژگی های خرید از وب سایت اینترنتی شرکت تولیدی زیبا فرش ارسال رایگان و تحویل درب منزل است . مهمترین مزیت اینگونه خریدها آسودگی خیال بابت دشواری های حمل و نقل ، دریافت کالا در زمانی اندک و همچنین خرید محصولی سالم و با کیفیت درب منزل خواهد بود .

سپاس از توجه شما

Leave A Comment