فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/خرید فرش ماشینی با قیمت مناسب

خرید فرش ماشینی با قیمت مناسب

خرید فرش ماشینی با قیمت مناسب

امروز به دلیل پشرفت تکنولوژی و علم دیگر برای خرید لوازم مورد نیاز خود محدودیتی ندارید . شما می توانید از تمام دنیا لوازم مورد نیاز خود را تهیه نمایید . بدون این که به آن فروشگاه مراجعه کنید و دیگر بین مشتری و فروشنده واسطه ای وجود ندارد . در دنیای مدرن که همه با تکنولوژی های پیشرفته  پیش می روند ، دیگر خرید در هر کجای دنیا محدودیتی ندارد . و می توانید به صورت آنلاین به راحتی هر وسیله ای را تهیه کرد . و بعد از مدت مشخصی آن وسیله به دست مشتری می رسد بدون دخالت واسط . فرش ها را می توان جزو وسایل های ضروری دانست که مورد نیاز هر خانواده است . و تمامی افراد دوست دارند که فرشی را تهیه می کنند با کیفیت و مرغوب باشد و همچنین از قیمت مناسبی نیز بر خوردار باشد .

خرید فرش ماشینی کاشان با قیمت مناسب

از آنجایی که شهر کاشان بیشترین تولیدی را در این صنعت دارد و آن را به عنوان تولید کننده اصلی فرش ماشینی می دانند . کاشان دارای 5 شهرک صنعتی می باشد که در آن کارخانه و تولید کننده های زیادی مشغول تولید فرش های ماشینی می باشند . و در دنیا و ایران فرش کاشان شناخته شده می باشد که این خود اعتبار زیبایی و کیفیت را به همراه  دارد . پس می توان خرید فرش ماشینی کاشان را به عنوان بهترین  و مناسب ترین خرید دانست . البته  کاشان دارای برند های زیادی در زمینه فرش می باشد بنابراین نمی توان تمام برند ها را بهترین برند دانست زیرا وجود دارند برند هایی که فرش های بی کیفیت با قیمت بسیار پایین به بازار عرضه می کنند .  بنابر این برای خریدن فرش های ماشینی با قیمت مناسب باید به این موضوع نیز توجه کنید که هر فرشی که دارای قیمت مناسب می باشد با کیفیت نیست و یا برعکس .

ویژگی های لازم برای فرش باکیفیت

•    جنس فرش ها ی ماشینی : فرش های ماشینی که دارای جنس پلاستیکی می باشند را تهیه نکنید هر چند که این نوع از فرش ها دارای استحکام بالایی می باشند و قیمت آن ها پایین است اما باید این موضوع را نیز در نظر بگیرید که فرش های پلاستیکی باعث ایجاد آلرژی و حساسیت می کنند و گرد غبار و کثیفی را به راحتی جذب خود می کنند . و شستشو و نظافت آن ها کار دشواری می باشد .در بین الیاف های بکار رفته در فرش های ماشینی الیاف اکریلیک بهترین  می باشد . پس در هنگام خرید بهترین فرش ماشینی با قیمت مناسب این موضوع را در نظر بگیرید .
•    خرید فرش ماشینی با تعداد شانه ی کم برای اتاق های پر رفت آمد : همان گونه که می دانید فرش های ماشینی از شانه های متفاوتی بر خوردارند بنابراین برای خرید فرش برای اتاق هایی که رفت آمد در آن ها زیادی می باشد و امکان دارد که فرش زیاد پا بخورد فرش های که دارای شانه های کم می باشند مناسب تر است . اگر چه فرش های با شانه و تراکم بالا دارای زیبایی و ظرافت بیشتری می باشند اما برای چنین اتاق های بافته نشده اند . می توان از فرش هایی با شانه و تراکم بالا در اتاق پذیرایی استفاده کرد و برای راهرو ها ، آشپزخانه ، اتاق خواب و غیره از دیگر فرش ها مانند فرش شنل ، فرش گبه ، گلیم فرش و غیره استفاده می شود .
اگر اطلاعات خود را درباره فرش کامل کنید و از نیاز خود مطلع باشید می توانید فرشی مناسب با سلیقه و دکوراسیون منزلتان و همچنین با بودجه ای که دارید تهیه کنید . برای خرید فرش ماشینی با قیمت مناسب باید آن را به صورت مستقیم تهیه کنید یعنی فرش را به صورت مستقیم و به صورت حضوری از کارخانه تهیه نمایید  و یا آن را به صورت مستقیم و خرید از فروشگاه های آنلاین تهیه کنید . در ادامه درباره خرید فرش از فروشگاه های آنلاین توضیحات بیشتری را بیان  می کنیم .

خرید فرش ماشینی از فروشگاه های آنلاین با قیمت مناسب

 اکثر فروشندگان فرش ماشینی دارای فروشگاه های آنلاین می باشند . شما برای خرید ابتدا باید از معتبر بودن آن فروشگاه مطمئن شوید . برای مطمئن شدن از فروشگاه های آنلاین باید دقت کنید که دارای اینماد ( نماد اعتماد الکترونیکی ) باشند این نماد از طرف وزارت صنعت و معدن تجارت به برند ها و شرکت های معتبر داده می شود . بعد از مطمئن شدن از اعتبار آن سایت می توانید خرید خود را انجام دهید . شما می توانید در فروشگاه های آنلاین به تمامی محصولات دسترسی داشته باشید و تمامی طرح ها و رنگ ها ی آن را مشاهده کنید و همچنین می توانید قیمت های چند فروشگاه را با هم مقایسه کنید و سپس فرش با مناسب ترین قیمت را خریداری کنید . اکثر فروشگاه های آنلاین دارای خدمات ویژه مانند ارسال رایگان فرش و ضمانت نامه 5 تا 10 ساله نیز می باشند .

علت مناسب بودن قیمت در فروشگاه های اینترنتی

1.نداشتن هزینه اجاره نمایشگاه
2.حذف دلالان و واسطه ها در زمان خرید فرش .
3.فروش فرش ماشینی به صورت مستقیم از کارخانه .
4.حذف هزینه هایی مانند هزینه برق و آب مصرفی فروشگاه و پرسنل و کارکنان فروشگاه .
5.تهیه مواد اولیه لازم برای بافت فرش بدون واسطه .
6.استفاده از دستگاه های مدرن و به روز برای بافت فرش ماشینی .
و مهم ترین دلیل مناسب بودن قیمت در فروشگاه های آنلاین رقابت بسیار زیاد بین شرکت ها و کارخانه ی تولید فرش ماشینی می باشد . به طوری که هر کدام سعی می کنند فرش های خود را با پایین ترین قیمت ممکن به مشتریان ارائه کنند تا بتوانند مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب نمایند . بنابراین خرید فرش ماشینی از فروشگاه های آنلاین بهترین خرید با مناسب ترین قیمت می باشد . فروشگاه آنلاین زیبا فرش نیز یکی از معتبر ترین فروشگاه های فرش ماشینی می باشد و شما می توانید برای خرید فرش ماشینی با قیمت مناسب به آنجا مراجعه کنید و فرش مورد نیاز خود را از بین محصولات آن انتخاب و خریداری نمایید .

سپاس از توجه شما

Leave A Comment