فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/خرید فرش های درجه یک کاشان با قیمت مناسب

خرید فرش های درجه یک کاشان با قیمت مناسب

خرید فرش های درجه یک کاشان با قیمت مناسب

 کیفیت مقوله ای بسیار مهم در هر کالایی می باشد چون دفعات متعددی که خریداری شود در صورتی که کیفیت داشته باشد ، بازار آن افزایش می یابد در غیر این صورت روند نزولی خواهد داشت . فرش ماشینی ایرانی دارای سبک و سیاق خاصی در طرح ، نقشه و رنگ است که آن را از دیگر انواع متمایز می کند .در قالی های ماشینی کاشان از طرح های پر نقش و نگار استفاده می شود که دارای لچک ، ترنج و حاشیه هستند .
برای خرید بهترین فرش ماشینی باید به مواردی چون تعداد شانه و تراکم ، جنس نخ خاب فرش ، دستگاه بافنده فرش توجه داشت تا بتوان فرشی با درجه کیفی بالا را تهیه نمود . فرش ماشینی کاشان طرح و رنگ بندی بسیار متنوع و بی نظیری دارد و نقوش ساده و زیبایی  به کار رفته در انها باعث این محصولات در بین فرش های ماشینی دیگر شهر ها خاص و زیبا تر باشند . فرش ماشینی کاشان علاوه بر زیبایی و ظرافت به دلیل اینکه با پیشرفته ترین ماشین بافت های روز دنیا بافته می شوند بسیار مرغوب و با کیفیت هستند و طول عمر و استحکام بالایی نیز دارند . از  مشخصات فرش ماشینی درجه یک کاشان هارمونی منظم و مشخص آن می باشد .
از مهم ترین ویژگی های فرش ماشینی درجه یک کاشان الیاف بکار رفته در آن ها می باشد . زیرا الیاف فرش های ماشینی در کیفیت آن ها تاثیر زیادی دارد . فرشی که در آن ها از الیاف درجه یک استفاده شده باشد دارای مقاومت بالایی می باشد . الیاف اکریلیک جزو با کیفیت ترین الیاف های موجود برای بافت فرش های ماشینی می باشد . فرش بافته شده با الیاف اکریلیک هیت ست شده جزء فرش های درجه یک ماشینی می باشد این الیاف دارای قابلیت رنگ پذیر ی بالایی هستند .
قالی های ممتاز کاشان از بهترین الیاف و از نخ تار و پود پنبه اصل بافته و تولید می شوند . آبرفتگی در این فرش های درجه یک نسبت به سایر فرش های ماشینی کمتر می باشد . فرش اکریلیک درجه یک کاشان در برابر شستشو مقاوم بوده و ضد حساسیت می باشد .
 رنگبندی فرش ماشینی در تعیین کیفیت آن ها دارای تاثیر زیادی می باشد . در اکثر فرش ها از یک رنگ پایه در زمینه آن ها استفاده می شود که به آن رنگ زمینه گفته می شود و بیشتر دارای رنگ های سرمه ای ، کرم ، گردویی ، آبی فیروزه ای ، مشکی و غیره می باشند . فرش های درجه یک و ممتاز کاشان با طیف رنگی هشت تا 14 رنگ تولید و به بازار عرضه می شوند .
تراکم و شانه از مهمترین استانداردهای فرش ماشینی مرغوب محسوب می شود و موردی است که می تواند منجر به خرید فرش درجه یک شود . هرچه مقدار شانه و تراکم بیشتر باشد ، نشان‌دهنده مرغوبیت بالاتر و داشتن استانداردهای بیشتر فرش است . با افزایش میزان شانه و تراکم ، طرح و نقشه فرش ماشینی با استفاده از الیاف های ظریف تر بافته می شود و زیبایی آن افزایش می یابد . تراکم طولی و عرضی فرش علاوه بر ریز بافتی و ظرافت آن ظاهر فرش را درخشان و جذاب می کند و هم چنین لطافت فرش ماشینی با زیاد شدن تراکم نیز بیشتر خواهد بود .
استفاده از بهترین و به روزترین دستگاه ها در تعیین کیفیت محصول تاثیر بسزایی دارد .امروزه استفاده از دستگاه های صنعتی پیشرفته موجب عرضه محصولات ماشینی درجه یک و ممتاز شده است .برای بافت انواع فرش ماشینی ممتاز کاشان با مشخصات مختلف از نظر شانه و تراکم باید از دستگاه خاصی استفاده شود . فرش های درجه یک ماشینی دارای اندازه های استانداری می باشند . ابعاد استاندارد قالی درجه یک ماشینی شامل فرش 6 متر ، فرش 9 متر ، فرش 12 متر و به ندرت فرش 24 متر است .
انواع فرش ماشینی درجه یک کاشان عبارتند از :
فرش های درجه یک 500 ، 700 ، 1000 ، 1200 و 1500 شانه .
فرش های مدرن و فانتزی مانند شنل ، شگی ، سه بعدی و غیره .
انواع گلیم به صورت گلیم فرش ، گلیم گبه ، گلیم جاجیم و غیره .

فرش 1500 شانه تراکم 4500 و فرش 1200 شانه تراکم 3600 که از آکریلیک هیت ست شده بافته می شوند . این محصولات از فرش های درجه یک و پرفروش کاشان هستند که با لستفاده از نخ خاب صد در صد اکریلیک و دستگاه پیشرفته تولید و عرضه می شوند .
فرش های 1200 شانه با تراکم 3600  آکریلیک کاشان را می توان جزء فرش های درجه یک قرار دارد زیرا این محصولات با استفاده از نخ اکریلیک هیت ست شد حساسیت بافته می شوند .
فرش 700 شانه یکی از محبوب ترین فرش های ماشینی ممتاز کاشان است. کیفیت نقشه هایی که روی فرش 700 شانه تراکم 2550 نقش می بندد بسیار بالا می باشد . فرش های 700 شانه درجه یک کاشان با استفاده از دستگاه بافنده HCPx2 تولید می شوند که می تواند در هشت ، ده  دوازده رنگ واقعی از تراکم 2550 تا 3000 فرش ماشینی تولید کند . در نخ خاب این فرش های با کیفیت حتما الیاف آکریلیک هیت ست مورد استفاده قرار می گیرد و در نخ تار و پود هم پنبه و پلی استر هیت ست .

امروزه اکثر مردم سعی می کنند وسایل و کالا های مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنند زیرا که خرید اینترنتی هم از لحاظ زمان و هم هزینه مقرون به صرفه است .از مزیت های خرید اینترنتی قالی درجه یک کاشان می توان به انتخاب وسیع ، مقایسه قیمت ها ، قیمت ارزان فرش ، ارسال رایگان فرش و … اشاره کرد .
از معروف ترین کارخانه های فرش کاشان ، کارخانه ی زیبا فرش می باشد . شرکت زیبا فرش طی سالیان زیادی با تولید فرش های مرغوب و با کیفیت توانسته است رضایت خریداران زیادی را کسب کند . در فروش آنلاین فرش درجه یک کاشان از طریق وب سایت زیبا فرش ، فرش با ضمانت نامه معتبر کتبی ، بیمه نامه ، ضمانت نامه عودت وجه در صورت وجود هر گونه مشکل ، امکان بازگشت هفت روزه به کارخانه ، تضمین کیفیت و قیمت مناسب در سراسر کشور و ارسال رایگان عرضه می شود . عرضه مستقیم فرش درجه یک کاشان از کارخانه فرش از خدمات ویژه اسن فروشگاه انلاین می باشد .

سپاس از توجه شما

Leave A Comment