فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/فروش مستقیم فرش از کارخانه با ارسال رایگان

فروش مستقیم فرش از کارخانه با ارسال رایگان

فروش مستقیم فرش از کارخانه با ارسال رایگان

امروزه تعداد زیادی از تولیدکنندگان و بافندگان فرش ماشینی وجود دارند و بهترین راه برای خرید فرش ماشینی ، خرید به صورت مستقیم و کارخانه می باشد . همانطور که گفته شد تعداد تولیدگنندگان و بافندگان فرش ماشینی افزایش یافته است و بسیاری از آن ها برای جذب مشتری سعی کرده اند که فرش های خود را به صورت مستقیم به فروش برسانند تا قیمت آن ها کاهش یابد و تعداد مشتری افزایش یابد . در ادامه به فروش مستقیم فرش می پردازیم .
فروش مستقیم فرش چیست و چه تفاوتی با فروش از نمایشگاه ها فرش دارد ؟
زمانی که وارد منزل شخصی می شوید بیشترین چیزی که توجه تان را جلب می کند فرش آن منزل می باشد که متناسب با سیلقه ی هر فردی دارای طرح و رنگ و جنس متفاوتی است . این نشان دهنده این است که فرش های متفاوتی در حال تولید می باشد که دارای تنوع رنگی و طرحی بیشتری از قبل است . زمانی که می گویند خرید و یا فروش از کارخانه یعنی شما به یک فروشگاه اینترنتی مراجع می کنید برای خرید فرش خود که دارای امکان خرید بدون واسطه و دارا بودن قیمت های معقول است .
تفاوت خرید از فروشگاه ها و خرید به صورت مستقیم
تفاوت بین خرید فرش به صورت مستقیم و یا از کارخانه با خرید از فروشگاه ها در این است که شما هنگام خرید از فروشگاه ها باید هزینه هایی مانند قبوض انرژی فروشگاه ، هزینه ی پرسنل فروشگاه و سود صاحب فروشگاه را بپردازید . در صورتی که در خرید مستقیم از کارخانه این هزینه ها را پرداخت نمی کنید و فقط قیمت تمام شده بافته فرش را می پردازید . اکثر افراد دوست دارند فرش مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و بودجه ای که در نظر گرفته اند تهیه کنند . بنابراین باید بدانید برای انجام چنین کاری ،خرید خود را از فروشگاهی انجام دهید که بدون واسطه باشد و خرید فرش به صورت مستقیم و یا از کارخانه می تواند بهترین گزینه باشد .
کجا می توان فرش را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کرد؟
 وجود دارند افرادی که قیمت و برند محصول برایشان اهمیت ندارد و می توانند فرش خود را از هر جایی تهیه نمایند اما افرادی که قیمت و برند محصول برایشان دارای اهمیت می باشد اما انرژی و زمان ندارند که به فروشگاه های فیزیکی که برند های معتبر را به فروش می رسانند مراجعه نمایند . برای آن ها خرید به صورت مستقیم می تواند بهترین گزینه باشد . کارخانه ها برای فروش مستقیم خود مزایایی را نیز در نظر گرفته اند که مشتریان می توانند از آن ها بهره مند شوند . یکی از روش های فروش به صورت مستقیم فروش از طریق اینترنت می باشد در حال حاضر اکثر تولید کنندگان و بافندگان فرش ها دارای فروشگاه های آنلاین می باشند و در آن جا فرش های خود را به صورت مستقیم به فروش می رسانند . و برای جلب مشتری مزایایی را قرار داده اند . زیرا فروشگاه های اینترنتی بسیار افزایش یافته و به همین دلیل تولید کنندگان مجبورند در این رقابت تنگا تنگ طرح های تخفیفی و شگفت انگیزی برای مشتریان قرار بدهند . برای تهیه فرش ماشینی راه های زیادی وجود دارد نمایشگاه های فرش ، کارخانه ها ، بازار و اینترنت . که در خرید از نمایشگاه ها امکان دارد که با دلالان رو به رو شوید و در این صورت علاوه بر پرداخت قیمت فرش ماشینی باید سود او را نیز بپرداید که این جزو هزینه های اضافی محسوب می شود در خرید مستقیم فرش از کارخانه و اینترنت این هزینه حذف می شود . در هنگام خرید فرش باید به جنس آن نیز توجه کنید زیرا جنس الیاف بکار رفته در فرش در قیمت آن بسیار تاثیر گذار می باشد ممکن است شما فرشی را در فروشگاه های فیزیکی ببینید که دارای قیمت مناسب تری از فروشگاه های اینترنتی است یکی از دلایل آن می تواند جنس الیاف بکار رفته در آن باشد . و یا حتی وجود دارند فروشندگانی که فرشهای درجه دو و سه خود را به قیمت فرش های درجه یک به فروش می رسانند پس باید حتما به تناسب جنس و قیمت فرش دقت کنید . شما می توانید با داشتن کمی اطلاعات و آگاهی از فروشگاه های معتبر فرش خود را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید .
خرید از فروشگاه های اینترنتی
همانطور که گفته شده اکثر تولید کنندگان فرش های ماشینی دارای فروشگاه های آنلاین می باشند . فروشگاه های آنلاین دارای مزایایی می باشند که در ادامه بیان می کنیم . شما در فروشگاه های اینترنتی می توانید از تمامی محصولات آن برند دیدن نماید و همچنین تمامی اطلاعات مورد نیاز درباره تمامی فرش ها را در آن جا مشاهده نمایید . هزینه های اضافی مانند هزینه رفت و آمد نیز در این نوع خرید وجود ندارد . می توانید علاوه بر هزینه در وقت خود نیز صرفه جویی نمایید . می توانید قیمت های انواع برند ها را با هم مقایسه کنید . در هر زمان از شبانه روز و در هر مکانی می توانید به این فروشگاه ها دسترسی داشته باشید . در این نوع خرید چون به صورت مستقیم می باشد کارخانه تولید کننده آن از محصول ارائه شده به صورت مستقیم پشتیبانی می کند بنابراین می توانید از جنس آن اطمینان کامل داشته باشید . اکثر فروشگاه های اینترنتی برای محصولات خود گارانتی و ضمانت نامه در نظر می گیرند . شما می توانید برای خرید فرش به این فروشگاه ها مراجعه نمایید و فرش مورد نظر خود را انتخاب و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید و در اکثر فروشگاه ها ارسال فرش به صورت رایگان انجام می گیرد . یکی از فروشگاه های معتبر فرش های ماشینی شرکت سرای فرش ایران می باشد . و شما برای خرید فرش مورد نظر خود می توانید به فروشگاه آنلاین سرای فرش ایران مراجعه نمایید و از تمامی محصولات آن دیدن نمایید و در آخر با انتخاب فرش مورد نظر و ثبت آن فرش خود را درب منزلتان تحویل بگیرد هزینه ارسال آن نیز رایگان می باشد .

سپاس از توجه شما

Leave A Comment