فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/پر فروش ترین فرشهای ماشینی

پر فروش ترین فرشهای ماشینی

پر فروش ترین فرشهای ماشینی

فرش مهم ترین رکن منزل است. با انتخاب قالی رنگ و نوع اصلی چیدمان را مشخص می کنیم. روند زمان در طول تاریخ حاکی از آن است که متناسب با تغییرات سلایق و نیازهای مردم تقاضا برای در حال تغییر بوده است. در هر زمان فروشی با طرح و رنگ و ابعاد مشخصی عنوان پرفروش ترین را به خود گرفته اند . در ادامه میخواهیم شما را با پرفروش ترین فرشهای ماشینی ایران آشنا کنیم تا بتوانید قالی هایی که بیشتریتن مشتری را توانسته اند جذب خود کنند را بشناسید .

 

1- پرفروش ترین رنگ فرش

در سال های دورتر رنگ لاکی یا روناسی محبوب ترین رنگ در فرش بود و اثاثیه منزل طوری تهیه می شد که بارنگ لاکی هارمونی داشته باشد. با تغییر علایق و نیاز مردم امروزه رنگ های سرمه ای و کرم گوی سبقت را از سایرین گرفته اند و عنوان پرفروش را به خود اختصاص داده اند. فرش های زیادی با زمینه های زیبا وجود دارد که افراد متناسب باسلیقه و دکوراسیون منزل خود اقدام به خرید آن ها می کنند اما رنگ غالب و دوست داشتنی در بین عامه مردم رنگ های عنوان شده است. طرفداران رنگ های روشن به علت آن که این رنگ ها شادی و نشاط را به خانه ها می آورد از آن استقبال می کنند، رنگ روشن باعث بزرگ تر نشان دادن فضا می شود.

 

2- پرفروش ترین طرح فرش

در سال های اخیر انتخاب افراد به سمت طرح هایی رفته که خلوت بوده و لچک و ترنج در جای خود قرار دارند، شاید به دلیل این است که فضای خانه ها کوچک تر شده و به علت مبلمان و شلوغی منزل ترجیح بر انتخاب فرش خلوت است. یکی از پرطرفدارترین طرح ها بعد از افشان، فرش طرح نقره در چند سال اخیر بوده. طرح حوض نقره در رنگ های زیبای بژ، فیلی، بادامی، سرمه ای، فیروزه ای و کرم بافته می شود که از محبوب ترین رنگ ها در قالی به حساب می آیند. قالی طرح حوض نقره ازنظر کیفیت هم بسیار عالی و بادوام است، الیاف با بالاترین کیفیت، نخ های صد درصد آکریلیک و هیت ست، 1200 شانه با تراکم 3600 در 8 رنگ مختلف و زیبا بدون پر زده ی و ایجاد حساسیت از مواردی ست که موجب فروش بالای آن شده است. فرش حوض نقره به دلیل ویژگی های تراکمی در رده فرش دستبافت گونه طبقه بندی می شوند.


در برهه ای از زمان فرش های بدون حاشیه تقاضای زیادی داشتند چراکه طرح های جدید و مدرن تماماً بدون حاشیه بودند. در ادامه به نمونه هایی از آن ها اشاره می کنیم.
– فرش طرح پارادایس: با 4 رنگ بندی و زمینه کرم، گردویی، آبی و سرمه ای / لینک خرید فرش پارادیس
فرش طرح آبتین: حاشیه های این فرش با ترنج طراحی شده و از سایر رقبا پیشی گرفت. / لینک خرید فرش آبتین
– فرش طرح فاخر: فرشی زیبا و درخشان که مانند اسم خود بسیار فاخر به نظر می رسید و ترکیبی از دو طرح پارادایس و آبتین بود. / لینک خرید فرش فاخر
– فرش طرح اریکا: تفاوت بسیاری با طرح های سنتی داشت و کاملاً خلاقانه و بدون هرگونه کپی از طرح های موجود بود. / لینک خرید فرش اریکا
– فرش طرح ارکیده: این طرح رنگ بندی بی نظیری داشت و عمده شهرتش هم به همین دلیل بود. فرشی بدون حاشیه و رنگ هایی چشم نواز. / لینک خرید فرش ارکیده

در تحقیقات و سرشماری ها مشخص شده که فرش 700 شانه به خاطر قیمت مناسب و تنوع و طراحی به روز متقاضی بیشتری نسبت به هم نوعان خود داشته. تکنولوژی و ایده های جدید مانند بافت فرش گل برجسته ، طراحی چهره و … خریداران را مجذوب خودکرده. همین تغییرات باعث می شود فرش های پرفروش اگر هماهنگ با بازار پیش نروند بازار خود را ازدست داده و عنوان پرفروش به فرش ها و طرح های دیگر تعلق گیرد.

سپاس از توجه شما

Leave A Comment