فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/همه چیز در مورد فرش ماشینی طرح 700 شانه

همه چیز در مورد فرش ماشینی طرح 700 شانه

همه چیز در مورد فرش ماشینی طرح 700 شانه

در چند دهه اخیر تولید کنندگان فرش ماشینی به دنبال ارائه طرح هایی متنوع در این زمینه بوده اند و دلیل آن را می توان ضروری بودن وجود این کالا در خانه های ایرانی دانست . به همین منظور با پیشرفت های فراوان در زمینه علم و صنعت ، در حال حاضر فرش هایی با تراکم و شانه متفاوت ، طرحهای متنوع در ابعاد و سایز های مختلفی بافته و تولید می گردد که هر یک از این محصولات ویژگی و خصوصیات مختص خود را دارا می باشد . هدف ما از نگارش این مقاله آشنایی بیشتر شما با یکی از این دسته محصولات می باشد تا با ارتقا آگاهیتان در این زمینه بتوانید فرش مناسب تری را خریداری نمایید . در ادامه می خواهیم در مورد فرش ماشینی طرح 700 شانه و ویژگی های فنی آن و همین طور در مورد قیمت و خرید آن سخن بگوییم .
 
تعداد تراکم عرضی و طولی در فرش ماشینی طرح 700 شانه
قبل از هر توضیحی لازم دانستیم در مورد شانه و تراکم در فرش توضیحی ارائه دهیم زیرا دو مورد از مهمترین نکاتی است که در زیبایی ظاهری یک فرش ماشینی تاثیر گذار می باشد . به تعداد ریشه های بافته شدده در یک متر از عرض فرش را شانه می گویند که درظرافت بالا و ریز نقشی آن تاثیری به سزا دارد . تعداد گره های بافته شده در یک متر از طول نیز به عنوان تراکم طولی شناخته شده است که رابطه ای مستقیم با استحکام و افزایش طول عمر محصول دارد . فرش طرح 700 شانه ماشینی دارای تعداد تراکم عرضی 500 و تراکم طولی 2400 می باشد .
 
ویژگی های فرش طرح 700 شانه ماشینی
با توجه به این مسئله که هر چه تعداد شانه و تراکم در یک فر ش بیشتر باشد محصولی مستحکم تر ، ریز نقش و ظریف تر خواهیم داشت که توپر نیز می باشد ، فرشهایی که در دسته 700 شانه قرار دارند و تعداد شانه و تراکم در آنها نسبتا پایین است زمینه فرش نسبت به محصولات 1000 و 1200 شانه خالی تر بوده و البته از نرمی و لطافت بالاتری برخوردار می باشد . به دلیل تنوع بسیار بالا در بافت این محصولات و استفاده از طرح های جدید و مدرن که می تواند نیاز سلیقه های مختلف را تامین کند از دیگر مواردی پر اهمیت در مورد این محصول می باشد .
 
رنگبندی در فرش ماشینی طرح 700 شانه
یکی از دلایلی که عموم افراد به این دسته از محصولات روی آورده اند تنوع بالا در رنگبندی آن می باشد که این مورد تاثیری شگفت در افزایش فروش این نوع فرش های ماشینی داشته است . شرکت زیبافرش از 8 رنگ استاندارد و طبیعی در طراحی این شاخه از محصولات استفاده کرده است و تنوع بالایی را برای انتخاب رنگ زمینه قرار داده است .
 
انواع فرش ماشینی 700 شانه
در صورتی که شما قصد خرید فرش 700 شانه ماشینی را دارید ابتدا باید این موضوع را برای خود مشخص کنید که کدام نوع از این دسته برای رفع نیاز شما مناسب است . به طور کلی می توان گفت فرش ماشینی 700 شانه به سه دسته تقسیم می شود که در ادامه هر یک را به صورت مجزا توضیح می دهیم .
فرش 700 شانه واقعی این دسته از فرشها دارای تراکم عرضی 700 و تراکم طولی بین 2550 تا 2700 می باشد که فروش بالایی نیز دارد .
فرش 700 شانه تبدیلی فرش 700 شانه تبدیلی را با دستگاه های بافت 500 شانه بافته که بعد از تکمیل شدن آن را به وسیله دستگاه هایی به فرش 700 شانه تبدیل می کنند . این دسته از محصولات دارای تراکم طولی 1500 می باشد .
فرش ماشینی طرح 700 شانه فرش های طرح 700 شانه دارای تعداد تراکم عرضی 500 و تراکم طولی 2400 می باشند که در بافت آن از طرح های 700 شانه استفاده می ود .
 
نکات مهم در خرید فرش 700 شانه
شما عزیزان هنگامی که قصد خرید دارید ابتدا باید کلیه اطلاعات فرش مورد نظرتان را با شناسنامه محصول مطابقت داده و از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید . در بازار های داخلی افرادی سودجو حضور دارند که فرش های ماشینی تقلبی و غیر اصل را در عوض محصولات اصل به شما می فروشند به همین منظور باید دقت خود را در خرید بالا ببرید .
 
الیاف به کار رفته در فرش ماشینی طرح 700 شانه
یکی از مهم ترین عواملی که در کیفیت محصول بسیار تاثیر گذار می باشد الیاف مورد استفاده در آن می باشد . شرکت زیبافرش برای تولید محصولات خود از الیاف با درجه کیفیت بسیار بالا و مرغوب استفاده می نماید . الیاف مورد استفاده در فرش برای نخ خاب اکریلیک صد در صد هیت ست شده می باشد که در بین مردم از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد و ویژگی هایی منحصربه فرد را داراست . الیاف مورد استفاده به عنوان نخ تار و پود نیز پنبه می باشد .از جمله خصوصیات بارز این الیاف ضد حساسیت بودن ، عدم پرز دهی ، مقاومت بالا در برابر حرارت و عوامل فرسایشی ، دوام و ماندگاری بالا و غیره می باشد .
 
خرید اینترنتی فرش طرح 700 شانه
شما برای خرید فرش ماشینی طرح 700 شانه می توانید به فروشگاه اینترنتی زیبافرش مراجعه نموده و پس از بررسی های لازم فرش طرح 700 شانه با قیمت کارخانه را خریداری کنید . شرکت زیبافرش کلیه محصولات خود را با ضمانت نامه معتبر به همراه بیمه نامه برای مشتری ارسال می کند . وجود نماد اعتماد الکترونیکی در این فروشگاه نشان از معتبر بودن آن دارد . لازم به ذکر است فروشگاه اینترنتی زیبافرش به منظور ایجاد راحتی کاربر ، برای محصولات خود ارسال رایگان قرار داده است .

سپاس از توجه شما

Leave A Comment