فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/فروش فرش های گل برجسته

فروش فرش های گل برجسته

فروش فرش های گل برجسته

با توجه به نیاز روز افزون بشر در زمینه خرید محصولاتی چون فرش ، امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید و فروش فرش ایجاد شدند که هر یک از آنها با توجه به شرایط بازار و توانایی های لازم توانستند در این راستا رشد چشم گیر و رقابت قابل تحسینی داشته باشند . به دلیل این که شهرستان کاشان به عنوان یکی از اصلی ترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان فرش های ماشینی و دستبافت می باشد افراد زیادی آینده شغلی خود را در زمینه تولید و فروش فرش گذراندند .
 با در نظر گرفتن سنت دیرینه ای که در رابطه با فرش در کشور ایران حکم فرما است ، فرش به عنوان یکی ار آداب و رسومی است که در خانه ی هر ایرانی به چشم می آید . شما عزیزان علاوه بر این که می توانید از فرش برای نشیمن و اتاق پذیرایی استفاده کنید از الان به بعد می توانید با خرید فرش های جدید و به روز خانه خود را زیبا تر و دلنشین تر کنید .
 امروزه  شرکت های فرش با پیشرفت در زمینه ی  تکنولوژی توانستند فرش هایی را با جدید ترین طرح و نقش تولید کنند و فروش بالاتری نسبت به گذشته خود داشته باشند . یکی از تحولاتی که شرکت های فرش تا به امروز داشته اند در زمینه تولید فرش های گل برجسته بوده چرا که فرش های گل برجسته جزو آن دسته از فرش هایی است که مشتریان زیادی را به خود جذب کرده و فروش بالایی داشته است . پیشرفت هایی که شرکت های فرش در این زمینه داشتند تاثیر مثبتی در دکوراسیون منازل داشت و روز به روز به زیبایی ، جذابیت ، کیفیت ، خلاقیت ، رنگ و آب و به خصوص ظرافت آن اضافه می کرد .
فروش فرش های گل برجسته
کارخانه فرش زیبا فرش یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان فرش های جدید و گل برجسته می باشد که فروش خود را از طریق فروشگاه اینترنتی زیبا فرش به انجام می رساند . فرش های گل برجسته در انواع فرش گل برجسته 1000 شانه ، فرش گل برجسته 1200 شانه و فرش گل برجسته 1500 شانه تولید و عرضه می شود که معمولا فرش گل برجسته 1200 شانه و 1500 شانه از ظرافت و زیبایی بیشتری نسبت به فرش های گل برجسته 1000 شانه می باشد .
 فرش های گل برجسته به دلیل اینکه در بافت ، از سطح غیر همسانی برخوردار هستند زیبایی چشم گیری و طرفداران زیادی دارند . مهم ترین نکاتی که برای تولید یک فرش خوب و با کیفیت باید در نظر گرفت ،  دستگاه و ماشین آلات  تولید و نخ استفاده شده در بافت فرش می باشد این نکات می تواند به فروش فرش شما کمک زیادی کند . با در نظر گرفتن این نکات در تولید فرش قطعا شما فرش نرم ، لطیف و دارای طول عمر بالا خواهید داشت . امروزه افراد خوش سلیقه ترجیح می دهند به جابی خرید و استفاده از فرش های ماشینی ساده از فرش های ماشینی گل برجسته استفاده کنند چرا که این فرش ها در جدید ترین طرح ها بافته می شود و با قرار گرفتن در فرایند هیت ست شدن مقاومت بالایی در برابر حرارت و گرما به دست می آورند .
 فرش های گل برجسته از مهم ترین دستاورد های تولید کنندگان ایرانی می باشد و با وجود این که به تازگی پا به عرصه فرش گذاشته است توانسته بازار فرش خوبی داشته باشد . تنوع در تولید فرش های گل برجسته به قدر زیاد می باشد که شما می توانید در شرکت زیبا فرش شاهد فرش های گل برجسته 6 متر ، فرش های گل برجسته 9 متر و فرش های گل برجسته 12 متر باشید .
ویژگی فرش های گل برجسته
فرش های گل برجسته به دلیل تراکم بالایی که دارند نازک هستند و در قسمت های برجسته ضخامت فرش حدود 7 تا 9 میلی متر بیشتر می باشد به دلیل این که اکثر افراد از فرش های گل برجسته برای زیبایی دکور خانه خود استفاده می کنند کمتر ضخامت فرش را در نظر می گیرند و بیشتر به ظرافت آن توجه می کنند . فرش های گل برجسته بیشتر به صورت طرح های سنتی ، مدرن و تلفیقی بافته می شوند اما مشتریان امروزی بیشتر به دنبال فرش های مدرن و فانتزی هستند .
 فرش های گل برجسته به دلیل برجستگی هایی که دارند به سرعت کثیف می شوند و شست و شوی آن ها نسب به دیگر فرش ها سخت تر می باشد اما در حال حاضر اکثریت مردم ویژگی های مثبت فرش های گل برجسته را در نظر می گیرند . شرکت زیبا فرش به عنوان تولید کننده فرش های گل برجسته می تواند نیاز شما را در انتخاب فرش مورد نظرتان راهنمایی کند و یک فرش با کیفیت را با قیمت مناسب به شما عزیزان عرضه کند .

سپاس از توجه شما

Leave A Comment