فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی

فرش کاشان یا مشهد

فرش کاشان یا مشهد

در سراسر دنیا نام فرش ماشینی و دستبافت اذهان عموم را به سمت کشور ایران متمرکز مینماید ، کشورهای دیگری دست به تولید محصول فرش زده اند اما کماکان بهترین صادارت فرش از کشور ایران و شهرهایی چون تبریز ، اصفهان ، کاشان و مشهد صورت میگیرد . متاسفانه ادعای بیجای برخی از فروشندگان و تولید کنندگان باعث بوجود آمدن تصورات غلط در بین مردم شده است . ادعایی مانند اینکه میگویند فرش بافته شده در مشهد الرضا یا فرش خراسان رضوی از نوع درجه یک بوده و بنابراین فرش بافته شده در سایر شهرها از جمله کاشان با یک درجه اختلاف درجه دو محسوب شده و جایگاه پایین تری دارد .

این امر نشان دهنده عدم تخصص و آگاهی در مورد فرش ماشینی دارد ، چراکه کاشان در تولید این محصول چیزی از مشهد مقدس کم نداشته و تولیدات آن درجه یک و بسیار مرغوب هستند . کارخانه های نساجی و فرش بافی در چندین شهر کشور مشغول به فعالیت هستند و نوع شهر نشان دهنده کیفیت محصول نخواهد بود بلکه این امر بسته به امکانات و تجهیزات بکار گرفته شده در کارخانه و کاگاهها دارد .

در برخی از تولیدی ها استفاده از دستگاههای مدرن و به روز دنیا موجب بوجود آمدن محصولاتی درجه یک و با کیفیت شده و در برخی از کارخانه ها بافت فرش با دستگاههای قدیمی از کیفیت کار کم میکند و محصولی درجه دو یا سه را به بازار عرضه میکند . شهر کاشان به عنوان پایتخت فرش دستبافت با سابقه ای به اندازه عمر تولید فرش ماشینی دارای 5 شهرک صنعتی فرش از جمله شهکر سنعتی فرش هلال آران و بیدگل ، شهرک صنعتی فرش سلیمان صباحی آران و بیدگل ، شهرک صنعتی فرش نوش آباد و … و بیش از 1200 واحد فعال تولید این محصول صادراتی از قبیل : فرش قیطران ، اعیان ، زمرد ، یلدای کویر کاشان ، جردن ، کاخ ، سورنا ، پایتخت ، آرشام ، مشهر اردهال ، ندای خاطره ، نیاوران ، پازیریک ، نگین مشهد ، نگین بافت تهران و … می باشد . تمام موارد نام برده شده از جله برندهای بسیار معروف در تولید فرش ایران و جهان هستند پس مشخصا تولیدات آنها درجه یک و عالی خواهد بود .
در ادامه با ارائه توضیحاتی مختصر در مورد معروفترین برندهای فرش کاشان و فرش مشهد سعی میکنیم شما را با ویژگی ها و خواص این دو محصول آشنا نماییم .

1- فرش کاشان

محصولات این مجموعه از بزرگترین تولید کنندگان فرش کاشان بوده و جنس فرش های این شرکت فقط درجه یک و با بهترین قیمت می باشد. تمامی محصولات فرش کاشان اعم از فرش های طرح 700 شانه ، فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه صد در صد اکریلیک هیت ست (بدون پرزدهی) می باشد . این شرکت ابتدا فرش های پانصد شانه را تولید کرد که در زمان خود از لحاظ کیفیت بی نظیر بوده و بعد به عضویت صنایع نساجی ایران درآمد،به عنوان واحد نمونه استان انتخاب شد.و موفق به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت 2000-9001 ISO ازطرف شرکت MIC انگلستان شد و این مهر تاییدی است بر اعتبار و صداقت و درستیش.فرش زمرد پا به پای تکنولوژی به سرعت رشد کرد .با بهره مندی از دستگاه هفتصد شانهCRX شرکت واندویل بلژیک و دستگاه هفتصد شانه HCPX2،گوی سبقت را از بسیاری از رقبایش ربود.اکنون فرش زمرد با بکارگیری دستگاه هزار شانهHCI ده رنگ،از آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی فرش برخوردار است

خرید محصول » شما می توانید برای خرید انواع فرش کاشان کلیک کنید

 

1-1- فرش قیطران

گروه صنعتی گلبافت طلایی با سابقه 20 ساله در تولید انواع فرشهای ماشینی و صادرات محصولات خود ، در اوایل سال 90 اقدام به تاسیس فرش قیطران در شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی نموده است . فرش قیطران اولین تولید کننده فرش 1000 شانه بوده و در سال 94 جهت گسترش فعالیت خود و هماهنگ شدن با پیشرفتهای تکنولوژیکی با خرید ماشین آلات بافت 1200 شانه نسبت به تولید فرش 1200 شانه با تراکم 3600 تلاش کرده و با موفقیت در این عرصه به افتخارات خود افزود .

محصول » برای خرید انواع غرش 1200 شانه کلیک کنید


1-2- گروه صنعتی فرش کاشان

بیش از نیم قرن تجربه و ماندگاری با نامی درخشان در بازار فرش کاشان در زمینه تولید انواع فرش ماشینی 1200 شانه ، 1000 شانه و 500 شانه با تکنولوژی روز اروپا نشان از توان پرقدرت و از جمله مزایای گروه صنعتی فرش کاشان است . ثبت و سفارش آنلاین نیز نشان از به روز بودن و همگاک بودن این گروه با پیشرفت تکنولوژی است .

محصول » برای خرید انواع غرش 1200 شانه کلیک کنید

 

1-3- فرش عالی مقام

فرش عالی مقام در تولید فرش ماشینی سابقه ای 20 ساله دارد و در طول این دو دهه با ظرفیت سالانه 350000 متر مربع و تولید 150 شغل به صورت مستقیم نسبت به تولید فرشهای 500 شانه و 700 شانه تلاش نموده است . از ابتدای سال 93 استفاده از دستگاههای هفتصد شانه ده رنگ و هزار شانه دو رنگ ، هزار و دویست شانه هشت رنگ در دستور کار این واحد قرار گرفت و توانست در این زمینه نیز به خوبی عمل نماید .

 

2- فرش مشهد

از بزرگترین تولید کنندگان فرش ماشینی ایران میتوان به کارخانه فرش مشهد اشاره نمود و در طول سالیان فعالیت خود بهترین فرشها با بهترین کیفیت ها را به بازار عرضه نموده است . در سال 1356 همگام با افتتاح کارخانه فرش مشهد ظرفیت 240000 متر مربع به تولید سالانه کشور افزوده شد  و  خوشبختانه امروزه با افزایش چشمگیر این مساحت به حدود 2400000 متر مربع رسیده است .
استفاده از الیاف مرغوب ، رنگ های و مواد شیمیایی واردشده از کشورهای اروپا ، پشم خالص و نخ ابریشم طبیعی و … از مواردی ست که باعث خوشنامی و کیفیت بالای محصولات این کارخانه شده است . محصولات فرش مشهد با ضمانت کردن محصولات خود خریدار را از اصالت فرش مطمئن کرده و با قیمت مناسب به فروش میپردازند علاوه بر این استفاده از تکنولوژی روز دنیا خود معیاری ست برای رسیدن به نام نیک و عرضه محصولات مرغوب به بازار .

 

2-1- فرش نگین مشهد

این کارخانه در سال 1371 تاسیس و مورد بهره برداری قرار گرفت ، در طول بیست و شش سال گذشه تولیدات فرش نگین مشهد عمدتا فرشهای 500 شانه ، 700 شانه ، 1000 شانه و 1200 شانه بوده است و با شعار فرش نگین ، نگین فرشهای ماشینی توانسته با ایجاد مرغوبیت و تنوع در طرح ها نظر مشتریان را جلب نماید . استفاده از ماشین آلات با تکنولوژی پیشرفته در تبدیل این طرح های مشتری پسند به محصول با دوام از ویژگی بارز شرکت فرش نگین مشهد است .

 

2-2- فرش زمرد مشهد

گروه کارخانه های فرش زمرد مشهد در سال 1376 راه اندازی شده و با سابقه ای 20 ساله در حال حاضر تولید بهترین تولیدات نشاجی کشور را بر عهده دارد . ایجاد 700 واحد شغلی بصورت مستقیم مهمترین درستاورد اقتصادی تولیدی است . نخ خاب بافته شده در واحد نساجی فرش زمرد مشهد که که مهترین جزء فرش محسوب میشود ، الیاف مصنوعی است که از کشور آلمان وارد میشود و در واحدهای رنگرزی داخلی توسط رنگهای اروپایی به رنگ دلخواه درمی آید . رنگهایی با قابلیت شست و شوی بالا و ثبات استاندارد در برابر نور و سایندگی . محصولات این کارخانه در دنیای مجازی به صورت اینترنتی و آنلاین قابل دسترسی هستند .

 

2-3- فرش پرشین مشهد

گروه صنعتی فرش پرسین مشهد تولید کننده انواع و اقسام فرش و موکت بوده و یکی از بهترین صادر کننده ها در این زمنیه است . به روز بودن تکنولوژی و استفاده از نیروهای کارآمد و متخصص از جمله ویژگی های این گروه است . تلاش و سخت کوشی نیروهای کاری موجب تولید به روزترین محصولاتی شده که در بازارهای اروپایی مشتریان مختلفی را به خود جذب کرده ایند . نوآوری در طرح و نقشه ، زیبایی فرش ، سطح کیفی بالا و موفقیت در دریافت استانداردهای تشویق ملی از جمله ویژگی های قابل مطرح گروه تولیدی فرش و موکت پرشین مشهد است .

 

2-4- فرش آرا مشهد

فرش آرا از تولید گنندگان سر شناس و قدیمی بازار فرش ماشینی ایران است که در سال 1370 تاسیس شده است . ویژگی بارز این کارخانه تولید محصولاتی با کیفیت بال و قیمتی مناسب است . فرش آرا مشهد در سراسر دنیا دارای نامی آشنا و با کیفیت برای همگان است . این شرکت علاوه بر فروش آنلاین و اینترنتی در استفاده از بروزترین دستگاهها و ماشین آلات نیز نسبت به سایر هم صنفان خود پیشی گرفته است .

سپاس از توجه شما

Leave A Comment