فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/فرش فانتزی با تضمین قیمت

فرش فانتزی با تضمین قیمت

فرش فانتزی با تضمین قیمت

امروزه فرش ماشینی کاشان در طرح ، جنس و انواع مختلف تولید و استفاده می شود که هر کدام زیبایی مخصوص به خودشان را دارا می باشند . فرش های ماشینی کاشان را به دو دسته فرش فانتزی و کلاسیک تقسیم بندی می کنند. با افزایش شهرنشینی و تفاوت سبک و معماری منازل با زمان‌های دور هر عضو از خانواده می‌تواند بنا بر سلیقه شخصی ، نگاره طرح اتاق خود را انتخاب نماید این امر موجب رواج طرح‌های فانتزی یا مدرن در بین خانواده ها شده است .
فرشهای مدرن و فانتزی انواعی از فرشهای ماشینی کاشان هستند که دارای نقشهای جدید و جذاب امروزی می باشند چنانچه طیف وسیعی از جوانان را به سوی خود جذب نموده است . برای تولید فرش فانتزی اغلب از رنگ های شاد ، براق و به صورت برجسته استفاده می شود و همین عاملی است برای اینکه طرفداران و علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب کند . فرش فانتزی را تحت عنوان فرش مدرن نیز می شناسند و اغلب برای دکوراسیون خانه هایی مدرن استفاده می شود . فرش فانتزی با برخورداری از تنوع رنگ پاسخگوی نیاز هر کسی می باشد ، به طوریکه افراد می توانند بسته به سلیقه و هماهنگ با دکوراسیون منزل خود هر یک از آن ها را خریداری نماید .
در طراحی فرش فانتزی ماشینی از طرح های ساده با خوانایی بیشتر استفاده می کنند . طرح های به کار رفته در فرش فانتزی غالباً از اشکال هندسی ساده مانند مربع ، مستطیل ، دایره و ترکیب این اشکال با هم تشکیل شده است . بافت فرش فانتزی مانند سایر فرش‌های ماشینی با دستگاه‌های به روز و متد پیشرفته صورت می‌گیرد و در تولید این فرش از نخ‌های با کیفیت و مرغوب استفاده می‌شود که همین موضوع دلیلی برای داشتن کیفیت مناسب فرش‌های فانتزی هستند. از ویژگی‌های دیگر فرش‌ فانتزی، دوام خوب آن‌ها و مقاوم بودن در برابر رطوبت، شست‌وشو و حرارت است . فرش فانتزی ، فرشی است که برای اتاق‌های پر رفت و آمد مناسب بوده چون گره‌های خاص و محکمی دارد و پا خور فرش بسیار بالاست. فرش فانتزی ممتاز کاشان از الیاف مصنوعی پلی استر بافته می شود و نسبت به بقیه فرش های ماشینی دارای قیمت ازانتری است . فرش های فانتزی مدرن ضد حساسیت و آلرژی و بدون پرزدهی هستند زیرا در تولید این نوع فرش ها غالبا از الیاف پلی استر استفاده می شود که این موردی مهم در حفظ سلامتی افراد در برابر بیماری های پوستی و تنفسی می باشد . قیمت فرش فانتزی کاشان به طرح و دستگاه بافنده آن بستگی دارد .
این فرش های مدرن را می توان متناسب با طرح و مدل دکوراسیون منزل انتخاب نمود . از موارد کاربرد فرش فانتزی مدرن می توان برای پوشاندن کف اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، راهروها، اتاق های خواب و اتاق کودک نام برد . این نوع از فرش دکوراسیون مخصوص به خود را دارند و تنها باید در دکوراسیون های امروزی و مدرن پهن بشوند و با دکوراسیون های سنتی هم خوانی ندارند
فرش های فانتزی مدرن به چندین دسته تقسیم می شوند که می توان به فرش فانتزی ، فرش شگی ، فرش شنل ، فرش فریز ، فرش های اتاق بچه یا عروسکی اشاره کرد.
فرش ماشینی شگی از پر فروش ترین محصولات فرش کلاسیک فانتزی می باشد که به فرش پرز بلند نیز معروف است . فرش شگی تک رنگ و فرش شگی سه بعدی از انواع فرش فانتزی شگی کاشان می باشد . این فرش ها بسیار نرم و لطیف بوده و جنس نخ به کار رفته در ان از پروپلين ، آکريليک، پلي استریا  پشم می باشد . فرش ماشینی شگی در ۲ طرح متفاوت ساده و سه بعدی تولید می شود . فرش شگی معمولا سبک است و در سایز های کوچک بافته میشود .
فرش ماشینی فانتزی فریز به دلیل تراکم فرش بالا بسیار فشرده و مقاوم بوده و تقریبا مانند گلیم است . این فرش ها شستشو راحتی دارند و توصیه می شود . فرش های فریز در مکان هایی پهن شود که رفت و آمد بالایی دارند . فرش فریز نوعی از فرش فانتزی پرز بریده است که دوام بالایی دارد زیرا پرزهای فرش تراکم بالایی دارد و نخ ها دارای تابیدگی بسیار بالا می باشند
فرش ماشینی شنل فانتزی دارای پرز های کوتاه تری هستند و معمولا به صورت طرح های گل برجسته در بازار به چشم می خورند. این فرش ها نرم و لطیف و شستشو راحتی دارند. نخ استفاده شده در فرش شنل پلی‌استر، پشم، پلی‌پروپلین و اکریلیک است. که بهترین آن اکرولیک است و دارای لطافت بیشتری می باشد . بعضی از فرش های شنل فانتزی با استفاده از ترکیبی از چند نوع الیاف بافت میشود که به آن فرش درصد دار گفته میشود. جنس فرش شنل یا فرش بلژیکی ویسکوز بوده و پشت این فرش لاتکس وجود دارد که به چسبیدن فرش به موزاییک و سرامیک کمک می کند . فرش فانتزی شنل دارای ویژگی هایی از جمله ضد لک و چروک، لطیف و نرم ، ضد حساسیت و آلرژی ، قابل شستشو ، دارای مقاوت زیاد ، بدون پرز و… می باشد . الیاف نخ خاب که در فرش شنل به کار گرفته شده پلی استر مي باشند
قالی فانتزی عروسکی در اتاق کودک استفاده می شوند و در طرح هایی چون شخصیت های کارتونی و شاد بافته می شوند.
فرش گبه‌ نیز گروهی دیگر از فرش‌های فانتزی است که با وجود ماشینی بودن، به خوبی‌ ترکیبی از اصالت فرش ایرانی در کنار طرح‌های فانتزی و مدرن ایجاد کرده است. ویژگی قابل توجه در این فرش، بافتی خاص با پود بیشتر و گره‌های شل‌تر است که باعث نرمی و راحتی فرش شده است. طرح گبه تنوع زیادی دارد و این امر باعث شده ابعاد مختلف مانند کناره‌ها ، پادری‌ها و غیره از این طرح بافته شود و در پوشاندن فضای باز منازل نقش بسزایی داشته باشد . طرح مورد نظر از ایده‌های سنتی و اصیل در کنار مدرنیته کمک گرفته و با ویژگی 500 شانه و تراکم 1000 به تولید می‌رسد .
در تولید فرش فانتزی سه‌بعدی یا مدرن برای جلب توجه بیشتری از رنگ‌های شاد و براق استفاده می‌شود این به معنای نبود رنگ‌های خنثی نیست اما قرمز ، زرد و سرخابی مصارف بیشتری دارند .فرش فانتزی سه بعدی یکی از انواع فرش فانتزی کاشان است که چند سالی است بافته می شود . این طرح ها برای استفاده در مکان های خاص مناسب هستند مثل آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و اتاق های استراحت .
مهمترین مزیت های فرش فانتزی کاشان
تنوع بسیار بالا در طرح ، نقشه ، سایز و رنگ فرش
قیمت پایین فرش فانتزی نسبت به دیگر فرش ها
انواع مختلفف فرش فانتزی مانند گبه و عروسکی
تنوع اشکالی مختلف در فرش فانتزی
وزن کمتر و سبک فرش فانتزی نسبت به فرش کلاسیک
فاقد ریشه بودن فرش فانتزی
مقاومت بالا در برابر رفت و امد
ضد حساسیت و بدون پرزدهی
جذب بالای گرد و غبار و الودگی فرش
شست وشوی راحت فرش فانتزی
نرمی و لطافت بالای فرش
دوام در برابر حرارت و گرما
سایز های مختلف فرش های فانتزی
1.5 متری که دارای طول 1.5 و عرض 1 متر می باشد.
4 متري که دارای طول 2.25 و عرض 1.5 متر مي باشد.
6 متری که دارای طول 3 متر و عرض 2 مي باشد.
در برخی موارد از 9 متر نيز استفاده ميشود که داراي طول 3.5 و عرض 2.5 مي باشد.
فرش فانتزی معمولا نوع 12 متري ندارد اما بنابر درخواست مشتري مي توان این متراژ را نیز توليد کرد که داراي ابعاد 3 در 4 متر ميشود.

خرید فرش ماشینی فانتزی و مدرن با تضمین قیمت
مهم‌ترین مزیتی که در خرید فرش فانتزی مطرح است، قیمت مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه آن با توجه به تنوع و زیبایی این فرش‌ها در مقایسه با سایر فرش‌های ماشینی است.
شرکت زیبا فرش انواع فرش فانتزی کاشان را با قیمت مستقیم کارخانه و با کیفیت بسیار عالی به صورت حضوری از کارخانه و آنلاین به فروش می رساند . تمامی فرش های فانتزی این شرکت دارای بالاترین درجه کیفیت و بافته شده با بهترین دستگاه بافندگی می باشد . شرکت زیبا فرش برای تضمین کیفیت فرش های فانتزی خود ان ها را با  ضمانت نامه کتبی و گارانتی فرش به مشتری عرضه می کند . با خرید اینترنتی فرش فانتزی درجه یک کاشان از وب سایت زیبا فرش می توان قالی ماشینی فانتزی ارزان را از درب کارخانه با ضمانت نامه معتبر با نازلترین قیمت و ارسال رایگان تحویل گرفت .

سپاس از توجه شما

Leave A Comment