فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی

شست و شوی فرش ماشینی

شست و شوی فرش ماشینی

شست و شوی فرش ماشینی

نکات مهم شستشو فرش ماشینی
شستن فرش ماشینی یکی از موارد مهمی است که برای افزایش طول عمر فرش باید اصول آن رعایت شود . قبل از شستن فرش ماشینی بهتر است این اصول را بدانیم که قبل از شستن فرش ، اول غبار گیری را انجام دهیم تا آلودگی فرش خارج شود و اگر گرد و غبار گیری فرش را انجام ندهیم گرد و غبار ها وارد فرش شده و داخل فرش باقی می ماند و تبدیل به گل میشود و در نهایت منجر به پوسیدگی فرش خواهد شد . قبل از شروع به شستن فرش ماشینی بهتر است یک ساعت صبر کنیم تا فرش خیس شود تا شستن فرش راحت تر شود ولی برای شستن فرش دستباف به هیچ عنوان این کار توصیه نمی شود زیرا رنگ های استفاده شده در نخ های فرش دستباف طبیعی هستن و رنگ ها با یک دیگر قاطی می شوند. از زمینی برای شست و شوی فرش استفاده کنید که سفت باشد مانند زمین موزائیکی ، سیمانی . در ادامه این مقاله سعی شده است اطلاعاتی درباره شستن فرش ماشینی به صورت دستی برای کاربران بیان بگردد.
فرایند شست و شوی فرش ماشینی
بهتر است برای شست و شوی فرش ماشینی از آب ولرم استفاده شود زیرا استفاده از آب داغ به تار و پود فرش ماشینی آسیب میزند و باعث از بین رفتن بافت فرش ماشینی می شود . استفاده از صابون رنده شده برای سفید شدن ریشه ها ی فرش ماشینی تاثیر به سزایی خواهد داشت . شما حتی می توانید از مقدار کمی نمک برای شستن فرش ماشینی استفاده کنید. توجه داشته باشید که از مواد شوینده ی مناسب و خنثی برای شست و شوی فرش ماشینی استفاده شود تا رنگ های فرش ماشینی ثابت بماند . جنس فرش ماشینی از پلاستیک است شستن زیاد فرش باعث سفت شدن فرش میشود و بهتر است از نرم کننده استفاده شود . بعد از شستن فرش بهتر است فرش ماشینی را لوله کرده و برای ساعاتی به صورت افقی قرار دهیم تا آب فرش سریعتر خارج شده تا از زرد شدن فرش ماشینی جلوگیری شود . اگر می خواهید شست و شوی فرش را با استفاده از شامپو فرش انجام دهید بهتر است قبل از شست و شوی ، فرش را جارو بزنید. حتما از کف شامپو فرش استفاده کنید و از آب شامپو فرش استفاده نکنید زیرا باعث کدر شدن فرش خواهد شد . بهتر است کف شامپو فرش را روی فرش دست بافت و فرش ماشینی بمالید.
 

: ما را پیگیری نمایید

کلمات کلیدی مرتبط :’شست و شوی فرش ماشینی’ , ‘فرش ماشینی’ , ‘شست و شوی فرش’ , ‘شامپو فرش’ , ‘شستن فرش’ , ‘زرد شدن فرش ماشینی’ , ‘کدر شدن فرش’

سپاس از توجه شما

Leave A Comment