فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/فرش ماشینی دست بافت گونه

فرش ماشینی دست بافت گونه

فرش ماشینی دست بافت گونه

فرش ماشینی دست بافت گونه

فرش ماشینی دستبافگونه
همانطور که می دانید فرش های ماشینی در تراکم و تعداد شانه های مختلفی به بازار عرضه شده اند که از جمله این فرش ها می توان به فرش ماشینی 700 شانه ، فرش ماشینی 1000 شانه و فرش ماشینی 1200 شانه اشاره داشت. این موضوع مشخص می باشد که هر چه فرش دارای تراکمی بالاتر باشد دارای نقش های با ظرافتری نیز خواهد بود و همین مورد در فرش های تعداد شانه بالا باعث میگردد که فرش شباهات بالایی به فرش دست بافت پیدا کند. در فرش دستباف به دلیل اینکه گره های فرش به وسیله بافنده آن زده میشود ، تراکم بالایی در آن نیز می باشد ، باز شدن گره ها غیر ممکن می باشد ، در فرش های ماشینی با تعداد شانه بالا فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه نیز که دارای فشردگی گره بالایی می باشد ، برای الیاف آن از الیاف ظریفتری استفاده گردیده شده است نیز از دیگر عوامل نزدیکی فرش ماشینی به فرش دستبافت می باشد که به این فرش ماشینی دست بافت گونه گفته میشود.

مزایای فرش ماشینی دستبافگونه
از مطالب قبلی گفته شده در این مقاله به این نتیجه می رسیم که فرش هزار شانه و فرش هزار و دویست شانه از جمله فرش دستبافت گونه می باشند و اگر شما به دنبال یک فرش مناسب برای خانه خود هستید بدون شک فرش ماشینی 1000 شانه دستبافت گونه و فرش 1200 شانه دستبافت گونه انتخابی عالی برای شما خواهد بود زیراکه این فرش ها از نظر قیمت فرش بسیار مناسبتر فرش دستبافت می باشند و از نظر ظرافت و زیبایی به فرش ماشینی بسیار نزدیک می باشد. از دیگر مواردی که می توان به فواید خرید فرش دست بافت گونه داشت ، آسانی تمیز کردن فرش ماشینی دست بافت گونه می باشد.

خرید اینترنتی فرش دستبافگونه کاشان
فروشگاه زیبافرش عرضه کننده بهترین فرش دست بافت گونه در تعداد شانه 1000 و 1200 به صورت خرید مستقیم فرش از کارخانه بوده و فروش فرش بدون واسطه می باشد. که خریداران می توانند برای خرید فرش از فروشگاه با خیال راحت از فروشگاه زیبافرش اقدام به خرید مستقیم فرش ماشینی بدون واسطه خود برای ارسال فرش ماشینی توسط فروشگاه نمایند.

: ما را پیگیری نمایید

کلمات کلیدی مرتبط :’فرش دست بافت گونه’ , ‘فرش ماشینی دست بافت گونه’ , ‘فرش دست بافت’ , ‘فرش دستباف’ , ‘خرید فرش دست بافت گونه’ , ‘فرش ماشینی 1000 شانه دستبافت گونه’ , ‘فرش 1200 شانه دستبافت گونه’ , ‘فرش دستبافت گونه’ , ‘فرش 700 شانه دستبافگونه’

سپاس از توجه شما

Leave A Comment