فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/ست کردن فرش با دکوراسیون خانه

ست کردن فرش با دکوراسیون خانه

ست کردن فرش با دکوراسیون خانه

نحوه ست کردن فرش با اساسیه خانه

از عوامل تاثیر گذار بر دکوراسیون خانه فرش ایرانی است که امروزه در تمامی خانه ها وجود دارد. فرش بیشترین فضا را اشغال می کند و توجه افراد را به خود جذب می کند که از دغدغه های بزرگ خانوم ها مطابقت دادن فرش با دکوراسیون خانه است. برای آشنایی با نحوه ست کردن فرش با مبل ، ست کردن فرش با پرده ، نحوه ست کردن فرش با دیوار خانه و ست کردن فرش با کابینت مطالب تهیه شده را دنبال کنید. در این مقاله سعی شده است ، توضیحات کامل برای نحوه ست کردن فرش با پرده و مبل برای کاربران داده بشود.

خرید فرش کاشان برای زیبایی خانه و دکوراسیون

کاشان جز اولین تولید کنندگان فرش های ماشینی در طرح ها و رنگ های مختلف می باشد. فرش ماشینی کاشان دارای طرح های جذابی می باشد که به دو دسته فرش مدرن و فرش سنتی تقسیم بندی می شوند. فرش های سنتی برای دکوراسیون سنتی و قدیمی و فرش های کلاسیک و مدرن برای دکوراسیون های امروزی استفاده می شود. هر طرح و نقشی در انواع رنگ ها بافته می شود تا خریداران بتوانند فرش خریداری شده را با دکوراسیون خود مطابقت دهند. در نتیجه فرش ماشینی کاشان بهترین انتخاب برای دکوراسیون خانه ها می باشد.

انتخاب فرش مناسب دکوراسیون منزل

فرش که یکی از تاثیر گذار ترین عوامل زیبایی منازل می باشد باید به دقت انتخاب شود تا خانه فضایی جذاب و دیدنی داشته باشد. در این مرد مقاله ای آماده کرده ایم که شما میتوانید مقاله انتخاب فرش برای دکوراسیون را بخوانید .

ست کردن رنگ فرش با اساس خانه

ست کردن رنگ فرش با دیوار ، اگر دیوار های خانه گچی و سفید است بیشتر از فرش های تیره رنگ چون فرش زمینه سرمه ای استفاده نمایید یا اگر دیواره های خانه کاغذ دیواری تیره ای دارد این رابطه تضاد را در نظر بگیرید و از فرش های روشن تری چون فرش زمینه کرم استفاده نمایید.

ست کردن رنگ فرش با مبل ، در صورتی که تمایل دارید هماهنگی بین رنگ فرش و رنگ مبل وجود داشته باشد و دکوراسیونی مدرن به وجود بیاید باید از فرش هایی با زمینه گرم و تیره استفاده نمایید و اگر دکوراسیونی کلاسیک را در نظر گرفته اید باید تمامی نمای خانه را بروز کنید زیرا فرش های جدید و امروزی با دکوراسیون های سنتی و قدیمی مطابقت ندارند.

ست کردن رنگ فرش با پرده ، برای ست کردن فرش با پرده باید مبل ها را نیز در نظر بگیریم و بین آنها باید رابطه ای تضاد به وجود بیاید مثلا اگر پرده ها دارای رنگ شادی هستند باید فرش و مبل دارای رنگ های تیره تری باشد یا رنگی باشد که هم در فرش به کار رفته باشد و هم در مبل با این کار فضایی بسیار زیبا و جذاب به وجود می آید. رنگ پرده ها را روشن در نظر بگیرید زیرا باعث رد شدن نور خورشید از آن می شود و فضا نیز روشن و دلنشین می شود.

نکته مهم ، اگر این ایده را در ذهن خود دارید که حتما باید اساسیه خانه یک رنگ باشد باید گفت که این طرز فکر نادرست است زیرا اگر تمامی وسایل خانه یک رنگ باشد فضایی بی روح و کسل کننده به وجود می آید.
کلمات کلیدی مرتبط :’ست کردن فرش و مبل’ , ‘ست کردن فرش و پرده’ , ‘انتخاب فرش’ , ‘انتخاب فرش مناسب دکوراسیون’ , ‘ست کردن رنگ فرش با مبل’ , ‘فرش ماشینی کاشان’ , ‘چیدمان فرش و مبل’ , ‘خرید فرش کاشان’

سپاس از توجه شما

Leave A Comment