فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/خرید مستقیم فرش از کارخانه فرش ماشینی

خرید مستقیم فرش از کارخانه فرش ماشینی

خرید مستقیم فرش از کارخانه فرش ماشینی

خريد مستقيم فرش از کارخانه فرش

امروزه با بالارفتن مشغله و امور مختلف در زندگي به دنبال راهکار هاي سريع و مطمئن مي باشيم و بايد براي صرفه جويي در وقت و هزينه ها برنامه ريزي داشته باشيم تا از زمان و پول خود نهايت استفاده را داشته باشيم. خريد انواع کالا و فراهم کردن وسايل خانه از اموري مهم و وقت گير مي باشد که امروزه با پيشرفت تکنولوژي اين مشکل نيز حل شده است. براي هر کسي بسيار دشوار است تا کالاي مورد نظر خود را از شهر يا استاني ديگر تهيه کند و براي سفر کردن به آن شهر و خريد کالا خود اين مسير طولاتني را طي کره و وقت و هزينه زيادي را در اين راه بدهد.براي رفع اين مشکل امروزه سايت هاي فروشگاهي زيادي براي تامين انواع مايحتاج مردم به وجود آمده است. در نتيجه ديگر لازم نيست مسافت هاي طولاني را براي خريد کالايي مانند فرش طي کرده و وقت زيادي را در اين زمينه هدر بدهيم بلکه مي توانيم کالا خود را در سايت هاي معتبر سفارش داده و در کمترين زمان و با قيمتي منصفانه و ارزان تحويل بگيريد. در این مقاله سعی شده است توضیحات کامل برای نحوه خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه فرش برای کاربران داده بشود.

اما اين سوال براي يک خريدار فرش به وجود مي آيد که در خريد فرش ماشيني چگونه مي توانيم فرش مستقيم از کارخانه فرش ماشيني بخرم . فرش از اولين و مهم ترين کالاهايي است که تقريبا در تمامي خانه ها پهن شده است که همه ما به دنبال فرشي زيبا براي جذابيت بخشيدن به دکوراسيون خانهايمان هسيم در اين مقاله به آموزش چگونگي خريد فرش از کارخانه فرش ماشيني و اين که چگونه مي توانيد بهترين و مناسب ترين فرش را با قيمتي ارزان خريداري کنيد مي پردازيم.

چگونه فرش ماشيني را مستقيم از کارخانه خريداري کنيم؟

اگر قصد خريد فرش را داريد و مي خواهيد فرش را مستقيم از کارخانه فرش خريداري کنيد ( خريد فرش از کارخانه فرش ) بهتر است با جستجو در سايت هاي اينترنتي سايتي معتبر را پيدا کنيد که فرش ماشيني را مستقيم از کارخانه فرش به مشتري ارائه مي دهد يکي از بهترين ترين عرضه کنندگان فرش ، فروشگاه آنلاين فرش ماشيني هاني مي باشد که مکاني مناسب و مطمئن براي خريد فرش ماشيني کاشان به حساب مي آيد. هاني فرش کاشان اين امکان را براي خريدار فرش به وجود آورده تا بتواند فرش ماشيني را به قيمت فرش درب کارخانه ( خريد مستقيم فرش از کارخانه فرش ) تهيه کند. براي خريد فرش ماشيني تنها کافيست نام هاني فرش را در گوشي موبايل يا کامپيوتر جستجو کرده و وارد وب سايت هاني فرش شويد. با ورود به سايت هاني فرش مي توانيد فرش مورد نظر خود را انتخاب کرده و بعد از انتخاب فرش با شماره مشاورين سايت تماس گرفته و فرش مورد نظر را سفارش مي دهيد تا به مرحله ارسال برسد. ارسال فرش رايگان و تحويل فرش درب منزل صورت مي گيرد و خريدار مي تواند به صورت پرداخت وجه فرش درب منزل تمامي مبلغ فرش را پرداخت نمايند.

چرا فرش ماشيني کاشان را خريداري کنم؟

کاشان شهر فرش و پايتخت توليد فرش ماشيني و فرش دستباف به حساب مي آيد و به دليل بافت فرش هاي زيبا با طرح و نقش متنوع در بسياري از دکوراسيون هاي خانه هاي ايراني از فرش کاشان استفاده شده است. از فرش هاي اصيل و زيباي کاشان فرش های 1200 شانه يا همان فرش دستبافگونه مي باشد که در تمامي رنگ بندي ها و نقش ها بافته شده و همه ساله فروش چشمگيري داشته است.فرش هاي ماشيني کاشان از اکريليک هيت ست که از بهترين الياف بافت فرش ماشيني هستند و توسط بروز ترين دستگاه هاي بافت در صنعت فرش ماشيني بافته مي شود. تاثير اکريليک هيت ست در فرش ماشيني ، بالارفتن کيفيت ، برگشت پذيري بالا ، مقاومت در برابر گرد و غبار ، مقاومت بالا در برابر نور و گرما مي باشد که اين الياف توسط بهترين دستگاه هاي امروزي در صنعت فرش ماشيني که عبارتند از HCP ، HCI ، Schonherr وندويل بلژيکي و شونهر آلمان بافته مي شوند.

آيا خريد فرش ماشيني با 30 تا 40 درصد تخفيف ممکن است؟

تمامي قيمت هاي فرش در داخل سايت فرش به قيمت درب کارخانه است و فرش بدون واسطه به مشتري ارائه مي شود.فرش هاي داخل سايت داراي بالاترين درجه کيفي است ( فرش درجه يک ) مي باشند که براي اطمينان از چگونگي کيفيت فرش مي توانيد اطلاعات درج شده در پشت فرش را که به وسيله دستگاه بافت حک شده است را نظاره کنيد. 

حال اگر باز هم اين مطالب را باور نداريد مي توانيد با ورود به سايت هاني مي توانيد از صحت اين ويژگي ها اطمينان خاطر داشته باشيد.

هاني فرش کاشان ، فروشگاه اينترنتي خريد فرش با کيفيت به قيمت درب کارخانه مي باشد ، اين وبسايت تمامي محصولات خود را با 20 تا 40 درصد تخفيف فرش نسبت به نمايشگاه هاي فرش و با ارسال رايگان فرش و پرداخت وجه فرش درب منزل همراه با ضمانتنامه و گارانتي فرش در عرض 7 الي 14 روز به مشتري ارسال مني کند. تمامي فرش ها داخل سايت صد در صد اکريليک هیت ست بوده و بافته شده توسط بروزترين دستگاه هاي بافت به مشتري عرضه مي شود. مشتريان گرامي توجه داشته بانشد خريد فرش ماشيني کاشان از سايت هاني فرش به صورت مستقيم از کارخانه ( خريد مستقيم فرش ماشيني کاشان از کارخانه فرش ) انجام مي شود.

 
کلمات کلیدی مرتبط :’خرید مستقیم فرش’ , ‘خريد فرش ماشينی’ , ‘خريد فرش’ , ‘خريد فرش از کارخانه فرش’ , ‘خريد فرش ماشيني کاشان’ , ‘قيمت فرش درب کارخانه’ , ‘ارسال فرش رايگان’ , ”

حتما بخوانید : ساختمان فرش

سپاس از توجه شما

Leave A Comment