فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/درباره فرش ماشینی کاشان

درباره فرش ماشینی کاشان

درباره فرش ماشینی کاشان

می توان گفت که شهرستان کاشان ، جز اولین تولیدکنندگان فرش های ماشینی است . نخستین فرش دستبافت ایرانی ، 7500 سال پیش در کاشان بافته شد . کاشان ، بزرگترین تولید کننده فرش ماشینی است که به تولید فرش باکیفیت و فرش اصل کاشان ، می پردازد . در این مقاله سعی شده است توضیحاتی در مورد کیفیت فرش ماشینی کاشان و قیمت فرش ماشینی کاشان داده بشود که در ادامه می توانید آن را مطالعه کنید.

همه چیز در مورد فرش ماشینی کاشان

محصولات فرش در شهرستان کاشان ، فرش کاشان 1200 شانه ( دارای تراکم 3600 و مناسب برای مکان های با دکوراسیون تزئینی ) ، فرش کاشان 1000 شانه ( دارای قیمت مناسب و تراکم خوب 3000 ) و فرش کاشان 700 شانه ( دارای قیمت بسیار مناسب و تراکم خوب 2550 برای نشستن روی فرش ) است . البته فرش هایی با شانه و تراکم پایین تر نیز عرضه می شود که جز فرش ارزان قیمت این شهرستان به شمار می آید و در صورتی که شما زیبایی و کیفیت فرش برای شما دارای اهمیت است فرش های کاشان که دارای تراکم بالا و تعداد شانه بالایی هستند برای شما انتخابی مناسب است . بیشتر فرش ماشینی کاشان ، با الیاف صددرصد آکریلیک هیت ست بافته می شود ، چون فرش آکریلیک با کیفیت است و عمر بیشتری دارد و در برابر نور خورشید و حرارت غیر مستقیم مقاوم تر است . طرح های فرش ماشینی کاشان ، بسیار زیبا و منحصر به فرد است . شما با مراجعه به سایت زیبا فرش ، و رفتن به شاخه محصولات ، می توانید از انواع طرح فرش ماشینی کاشان دیدن کنید . ولی طرح ترنج مرکزی ، جز پرفروش ترین فرش ماشینی کاشان بوده است . فرش بدون ترنج نیز جز طرح های بسیار زیبا است ، که از محصولات زیبا فرش است . فرش گل برجسته 1200 شانه طرح منیر ، جز پرفروش ترین فرش زیبا فرش است . رنگ قالی ماشینی کاشان ، به صورت کرم ، فرش زمینه سرمه ای ، فرش زمینه آبی ، فرش زمینه گردویی ، فرش زمینه ترمه ای ، فرش زمینه بادامی و غیره عرضه می شود . کاشان جزتولید کنندگان فرش دستبافت گونه نیز هست . فرش دستبافت گونه ، جز فرش های بسیار فاخر و لوکس است و به صورت 1200 شانه و یا 1000 شانه است . و در آخر لازم به ذکر است که تمامی محصولات زیبا فرش ، با ضمانتنامه کتبی 10 ساله ، بیمه نامه ایران و ارسال رایگان هستند .

قیمت فرش کاشان

یکی از مزیت های خرید اینترنتی فرش ، قیمت پایین آن است . زیبا فرش محصولات خود را بدون واسطه و به قیمت درب کارخانه عرضه می کند . تمامی قیمت های زیبا فرش ، 40% با بازار اختلاف دارد . فرش ماشینی 1200 شانه ، به علت تراکم و شانه بالاتر ، گرانتر از دیگر فرش هاست . به عبارتی دیگر ، هرچه شانه و تراکم فرش بالاتر رود ، قیمت فرش نیز بالاتر می رود . قیمت فرش هم با توجه به جنس فرش متغیر است . قیمت  فرش آکرلیک ، از فرش پلی استر بالاتر است . هرچه ابعاد فرش بالاتر رود ، قیمت فرش نیز افزایش  پیدا می کند . زیبا فرش ، در سایت خود ، برای آن دسته از عزیزانی که فرش ارزان قیمت می خواهند ، شاخه ای با عنوان فرش تخفیفی ویژه گذاشته است .

سپاس از توجه شما

Leave A Comment