فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی

خرید مستقیم فرش

خرید مستقیم فرش

امروزه از مهم ترین نیاز های هر خانواده اینترنت است . با پیشرفت علم و تکنولوژی اکثر افراد به جای خرید حضوری کالا و طی کردن مسافت های طولانی ، به سراغ خرید اینترنتی رفته اند . اما در گذشته به دلیل پایین بودن سطح آگاهی و اطلاع رسانی خرید اینترنتی معنا و مفهومی نداشت . اما امروزه بیشتر افراد می دانند که نماد اعتماد الکترونیکی ( از سوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ) برای یک وبسایت یعنی اعتماد کامل به آن مجموعه . در این مقاله توضیحاتی درباره خرید مستقیم فرش از کارخانه فرش کاشان داده شده اند و کسانی که قصد خرید فرش ماشینی را دارند می توانند با دنبال کردن این مقاله صاحب فرشی درجه یک و به قیمت کارخانه شود.
 
خرید فرش مستقیم از کارخانه
افراد واسطه و دلالانی که در راسا فروش فرش ماشینی فعالیت دارند ، خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه را برای خریداران فرش دشوار می کنند و هرکسی قادر به خرید بدون واسطه فرش ماشینی نیست . زیبافرش کاشان تولید کننده و عرضه کننده فرش ماشینی مستقیم از کارخانه می باشد و تمامی محصولات و فرش های خود را به قیمت درب کارخانه در کوتاه ترین زمان به هم میهنان عزیز در هرکجای ایران عرضه می کند . فروشگاه اینترنتی فرش هانی مجموعه ای از بهترین و باکیفیت ترین فرش های کاشان را در انواع مختلف ( فرش 700 ، 1000 و 1200 شانه ) در وبسایت خود قرار داده تا مشتریان عزیز بتوانند فرش مورد پسند خود را در بین تنوع عظیم فرش ماشینی در وبسایت هانی انتخاب کنند و فرش خود را با امکاناتی چون : ارسال رایگان ، پرداخت وجه درب منزل ، فرش با 10 سال ضمانت و گارانتی ، ضمانت بهترین کیفیت و ضمانت بهترین قیمت در شهر مقصد تحویل بگیرند.
 

 
مزیت خرید اینترنتی فرش از فروشگاه هانی
همانطور که گفته شد خرید اینترنتی فرش ماشینی بهترین راه برای صرفه جویی در وقت و هزینه است و شما بسیار آسان می توانید هرطرح و نقشی از فرش را در وبسایت هانی مشاهده نمایید و آن را به قیمت کارخانه فرش کاشان خریداری کنید . تمامی فرش های این مجموعه بافته شده توسطه بروز ترین دستگاه ها و با کیفیت ترین الیاف فرش ماشینی ( صد درصد اکریلیک ) می باشد و با توجه به گفته های قبلی با 10 سال ضمانت به مشتری عرضه می گردد تا نهایت اعتماد را به محصول ما داشته باشد.
 
فروش فرش 700 شانه
فرش 700 شانه کاشان از محبوب ترین فرش های ماشینی هستند که متقاضیان بیشتری نیز نسبت به فرش 1000 و 1200 دارند . این دسته از محصولات به دلیل ارتفاع نخ خاب ( 9 میلی متر ) از ظرافت و لطافت بالایی برخوردار نیستند اما همواره دوام و مقاومت بسیار بالایی در برابر پاخور شدن دارند . شما عزیزان می توانید با ورود به قسمت فرش های 700 شانه ، انواع فرش هفتصد شانه با عکس و قیمت را مشاهده و به قیمت کارخانه خریداری کنید.
 
فروش فرش 1000 شانه
فرش های 1000 شانه کاشان ، مانند قابی پرنقش و نگار هستند و از طرح و رنگ های بسیار جذابی بافته شده اند . فرش 1000 شانه در تراکم طولی 3000 بافته می شود . این فرش ها از نرمی و لطافت بالایی برخوردارند و معمولا از طرح هایی ریزنقش و ظریف بافته شده اند . برای دیدن عکس فرش ماشینی 100 شانه و آشنایی با قیمت آنها می توانید وارد قسمت فرش های 1000 شانه در وبسایت هانی شوید.
 
فرش 1200 شانه کاشان
فرش ماشینی 1200 شانه کاشان از بهترین محصولات شهرستان کاشان است که همه ساله تعداد زیادی از آنها به خارج از کشور صادر می شود . این فرش در تراکم طولی 3600 که بالاترین تراکم فرش در صنعت بافندگی تا به امروز است بافته می شود . فرش 1200 شانه از مرغوب ترین فرش ها است که به دلیل خاب کوتاه نرمی و لطافت بسیار بالایی نسبت به فرش 700 شانه دارد . این فرش ها دوام و مقاومت بسیار بالایی در برابر : پاخور بودن ، شستشو ، گرما ، رطوبت و گرد و خاک دارند . برای مشاهده انواع طرح و نقش های فرش 1200 شانه – کلیک کنید.
 
هدف اصلی ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز است.
کلمات کلیدی مرتبط :خرید مستقیم فرش’ , ‘خرید فرش به قیمت کارخانه’ , ‘خرید فرش بدون واسطه’ , ‘خرید فرش ماشینی’ , ‘فروش فرش ماشینی’ , ‘خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه’

سپاس از توجه شما

Leave A Comment