فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/انواع فرش ماشینی – قسمت دوم

انواع فرش ماشینی – قسمت دوم

انواع فرش ماشینی – قسمت دوم

فرش ماشینی که توسط دستگاه های صنعتی بافته می شود ، قیمت آن بر حسب شانه و تراکم و نوع الیاف بافته شده متفاوت است. در اینجا به نحوه انتخاب انواع فرش ماشینی 1200 شانه ، 1000 شانه و 700 شانه از نظر قیمت و همچنین شانه و تراکم اشاره می کنیم .

فرش ماشینی 1200 شانه
در گذشته به دلیل اینکه ، تنوع در شانه و تراکم و طرح و نقش فرش ماشینی بسیار کم بود ، خیلی از افراد ترجیح می دادند که از قالی دستبافت استفاده کنند ولی امروزه ، محصولاتی عرضه می شود که از نظر زیبایی و طرح ونقش ، همانند قالی دستبافت می ماند . شانه و تراکم این دسته از قالی ، 3600 است و از نظر کیفیت و مقاومت ، در دسته اول است و به دلیل اینکه از الیاف خیلی نازک و ریز بافته شده است ، بین ریشه ها فشردگی وجود دارد و امکان باز شدن بین ریشه ها بسیار نادر است و یا اصلا رخ نمی دهد . این محصولات بسیار ریز نقش هستند و می توان آن ها را فرش دستبافتگونه نامید . خاب آن کوتاه بوده و بسیار نرم ولطیف هستند و از نظر طرح و رنگ بسیار جذاب هستند . فروشگاه هانی ، فرش 1200 شانه 8 رنگ ، را عرضه می کند . خریداران گرامی می توانند با مراجعه به این فروشگاه آنلاین ، از انواع طرح و نقش آن ها و قیمت آن اطلاع حاصل کنند . برای خرید فرش 1200 شانه ، کلیک کنید .

فرش ماشینی 1000 شانه
تراکم این محصول ، 3000 است که بسیار با کیفیت بالا است . فرش 1000 شانه 10 رنگ ، از محصولات زیبافرش است . طرح باغ ارم ، از فرش جدید است که مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفته است . فرش 1000 شانه از نظر زیبایی و نقش تقریبا در ردیف فرش 1200 شانه است و در برابر آسیب های وارد شده به قالی ، مقاوم است . قیمت تمامی فرش های زیبافرش ، به قیمت درب کارخانه است .

فرش ماشینی 700 شانه
از خصوصیات و ویژگی های فرش 700 شانه این است که ضخیم تر از دیگر فرش هاست . تراکم آن 2550 است و چون الیافی که با آن این محصول بافته می شود ضخیم تر از دیگر قالی هاست ، ظرافت و زیبایی 1000 شانه و 1200 شانه را ندارد . فروشگاه زیبافرش ، فرش 700 شانه 8 رنگ و فرش 700 شانه 10 رنگ و فرش 700 شانه 12 رنگ را عرضه می کند . برای دیدن انواع طرح و نقش ، کلیک کنید .

پرفروش ترین فرش ماشینی
شرکت هانی ، شاخه ای با عنوان پرفروش ترین فرش ماشینی ، را در سایت خود قرار داده است . در این شاخه ، محصولاتی که با استقبال بسیار زیادی روبه رو شدند ، در معرض نمایش گذاشته شده اند . و در آخر لازم به ذکر است که تمامی محصولات ، دارای قیمت هستند .

 

حتما بخوانید : قیمت فرش اکریلیک

سپاس از توجه شما

Leave A Comment