فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/خرید فرش ماشینی سفارشی

خرید فرش ماشینی سفارشی

خرید فرش ماشینی سفارشی

فرش ماشینی سفارشی
زیبافرش عرضه کننده انواع فرش ماشینی کاشان در بالاترین کیفیت ، مستقیم از کارخانه فرش کاشان می باشد . این مجموعه بسیار بزرگ تمامی محصولات خود را به دو صورت : خرید اینترنتی و خرید حضوری فرش با 10 سال ضمانتنامه و ارسال رایگان عرضه می نماید.
 
زیبافرش با امکان بافت فرش سفارشی ( سفارش فرش در ابعاد دلخواه ) قادر به تولید فرش با سایز دلخواه مشتری می باشد . ابعاد اصلی و استاندارد فرش ماشینی عبارتند از : 
ابعاد فرش 12 متری مساوی است با ۳‎×۴
ابعاد فرش 9 متری مساوی است با ۲.۵‎×۳.۵
ابعاد فرش 6 متری مساوی است با ۲‎×۳
 
اما بعضی از دکوراسیون ها ، فرش در ابعاد خاص و غیر استاندارد را می پذیرند و و با وجود این ویژگی مشتری می تواند فرش ماشینی با اندازه دلخواه خود را در فروشگاه اینترنتی فرش هانی سفارش دهد.

خرید فرش سفارشی
برای سفارش فرش با سایز دلخواه می توانید با مدیران فروش فرش هانی تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را به ثبت برسانید . البته توجه داشته باشید هر ابعادی غیر از فرش 6 ، 9 و فرش 12 متری قیمت بالاتری دارد چرا که فرش سفارشی باید توسط طراحان در کارخانه فرش به صورت اصولی طراحی شود.
فروشگاه فرش هانی با وجود سابقه چندین ساله در زمینه تولید و فروش فرش ماشینی ، مدت زمان کمتری نسبت به دیگر مکان ها برای این امر ( سفارش فرش ماشینی ) نیاز بوده و هزینه مشخص شده برای مشتری نیز به حداقل ممکن خواهد رسید.
برای انتخاب فرش ماشینی دلخواه خود وارد صفحه اصلی وب سایت شوید و انواع فرش کاشان را با قیمت مشاهده نمایید.
زیبافرش تنها عرضه کننده مستقیم و بدون واسطه فرش ماشینی کاشان
کلمات کلیدی مرتبط :’فرش ماشینی سفارشی’ , ‘سفارش فرش در ابعاد دلخواه’ , ‘فرش ماشینی با اندازه دلخواه’ , ‘سفارش فرش با سایز دلخواه’ , ‘فروش فرش ماشینی’

حتما بخوانید : ویژگی های فرش کاشان

سپاس از توجه شما

Leave A Comment