فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/خرید اینترنتی گلیم فرش

خرید اینترنتی گلیم فرش

خرید اینترنتی گلیم فرش

گلیم فرش از دسته فرش های می باشد که در حین حفظ اصالت و فرهنگ زیبایی چشمگیری را به منزل هدیه می دهد . همین موضوع باعث شده است تولید کنندگان فرش ماشینی در کنار تولید انواع محصولات خود دست به تولید گلیم فرش ماشینی نیز بزنند . این دسته از محصولات ماشینی در کارخانجات فرش بافی با طرح های سنتی و عشایری در دسته بندی فرش فانتزی قرار گرفته است.
گلیم فرش فانتزی با طرحی ساده و با اشکال هندسی طراحی می شود . طرح های گلیم فرش ماشینی کاشان برگرفته از گلیم های دستباف ایرانی می باشد. گلیم ماشینی به علت دارا بودن طرح های متنوعی چون عشایری و سنتی ، مدرن و فانتزی و هندسی و ساده ، برای به کارگیری در انواع دکوراسیون ها مناسب است که افراد می توانند با هر سبک و سلیقه ای آن را به عنوان گلیم فرش آشپزخانه یا دیگر قسمت های خانه خود خریداری نمایند .
طرح های این قالی ها به دلیل توپر بودن و شلوغ بودن کمتر آلودگی را به خود نشان می دهد و برای مکان های پررفت و آمد مناسب است . از طرفی دیگر ، گلیم فرش ها به دلیل کوتاه بودن نخ خاب ، برای مکان هایی که در معرض پاخور شدن است مناسب می باشند .
امروزه استفاده از گلیم فرش های کاشان به دلیل قیمت مناسب گلیم فرش ، وزن سبک و شست و شوی راحت آن ها بسیار رواج یافته است . طرح های بسیار ساده و رنگ های جذاب ، زیبایی این فرش های بدون پرز را دو چندان کرده است . بیشترین کاربرد گلیم فرش در آشپزخانه ، راه پله ها و.. است زیر این مکان ها پر تردد بوده و خاب بسیار کوتاه و ریشه های متراکم این فرش از نفوذ میکروب و آلودگی به فرش جلوگیری می کند . شست و شوی گلیم فرش ها به علت وزن پایین و خاب کوتاه آن بسیار آسان است .

الیاف و تراکم گلیم فرش کاشان
گلیم های ماشینی از تعداد شانه و تراکم پایین تری سبت به فرشهای دیگر برخورداراست . اصولا این نوع محصولات به صورت 320 شانه با تراکم 700 تولید و عرضه می شوند . این فرش ماشینی با الیاف پلی پروپلین به سبب ارزان تری بودن و خاصیت ضد آلرژی بودن آن بافته می شود . گلیم کاشان جزء فرش های بدون  پرز ماشینی می باشد و به همین دلیل برای افراد و بیمارانی که به الیاف مخصوص آلرژی و حساسیت دارند مناسب است .
قیمت گلیم فرش کاشان به علت دارا بودن تعداد گره های بسیار کم در شانه و تراکم و استفاده از الیاف مصرفی ارزانتر، بسیار مناسب می باشد  .
کاشان به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی و عمده گلیم فرش ماشینی در کشور شناخته شده است که جدیدترین طرح های گلیم را طراحی و تولید می کند .این محصولات از پر فروش ترین فرش های کارخانجات فرش کاشان هستند .

انواع گلیم فرش ماشینی کاشان
گلیم فرش ماشینی گبه
گلیم فرش ماشینی متال
گلیم فرش ماشینی معمولی
گلیم جاجیم

گلیم فرش ماشینی متال از جدیدترین انواع گلیم فرشهای ماشینی است که توسط شرکت زیبا فرش با به روزترین دستگاهها و ماشین ها بافته و روانه بازار می شود . گلیم های تولید شده در کارخانه زیبا فرش در ابعاد زیر تولید و عرضه می شوند :
– گلیم فرش 6 متری
– گلیم فرش 9 متری
– گلیم فرش 12 متری
– گلیم فرش 4 متری

– گلیم فرش سایز پادری ( 1 * 1.5 )

خرید اینترنتی گلیم فرش کاشان
شرکت زیبا فرش با تولید انواع گلیم فرش ماشینی 320 شانه و … توانسته نیاز و سلیقه تمامی مشتریان خود را فراهم آورد . این شرکت برای رضایت متقاضیان خرید مستقیم گلیم فرش از کارخانه را در نظر گرفته که هر خریدار با توجه به شرایط و امکانات خود بتواند به خرید بپردازد . خرید مستقیم و بی واسطه گلیم فرش از کوتاهترین و مقرون به صرفه ترین راه های تهیه این محصولات می باشد . در خرید اینترنتی گلیم فرش می توان بدون صرف هزینه و زمان جهت مسافرت خرید را انجام داد .
در خرید انلاین گلیم فرش ماشینی می توان از مزیت های مختلف فروشگاه اینترنتی زیبا فرش استفاده نمود . از مهمترین مزیت های این نوع خرید می توان به موارد زیر اشاره داشت :
در روش اینترنتی ، فروشگاه آنلاین به صورت مجازی وجود دارد و به دلیل نبود فروشگاه فیزیکی و هزینه های ناشی از آن هزینه پرداختی در باب خرید گلیم فرش کمتر خواهد بود .
در خرید آنلاین گلیم کاشان امکان دسترسی سریع و آسان به محصولات در فروشگاه آنلاین فرش وجود دارد و این سبب می شود تا افراد بتوانند به راحتی از تمامی محصولات دیدن نموده و محصولات را پس از مقایسه خریداری نمایند .
در خرید آنلاین گلیم ماشینی کاشان به دلیل حذف واسطه ها و دلالان ارتباط مستقیم در میان خریدار و تولید کننده برقرار می شود و همین امر در کاهش قیمت گلیم فرش خریداری شده موثر می باشد به طوری که در این روش می توانید به خرید گلیم فرش ارزان قیمت یا به قیمت در کارخانه دست یابید . حمل و ارسال آسان گليم فرش ، قيمت پايين گليم فرش و نیز دارا بودن طرح هاي مختلف از مهمترین ویژگی های خرید از فروشگاه زیبا فرش است .

سپاس از توجه شما

Leave A Comment