فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/تشخیص فرش اصل از غیر اصل

تشخیص فرش اصل از غیر اصل

تشخیص فرش اصل از غیر اصل

تفاوت فرش اصل و غیر اصل
با توجه به زیاد شدن کارخانه های فرش ماشینی و فروشگاه های فرش ماشینی نحوه ی شناخت فرش اصل از غیر اصل دشوار شده است و هرکسی قادر به شناخت آن نخواهد بود در نتیجه افراد سود جو فرش های تقلبی را به جای فرش های اصل قرار می دهند و مشتریان این فرش ها را خریداری می کنند.زیبافرش در این مقاله تصمیم گرفته تا مشتریان خود را با فرش ماشینی اصل اشنا کند تا مشتریان عزیز راحت تر و با اطمینان کامل اقدام به خرید خود کنند.

ویژگی های فرش ماشینی اصل:

مشخصه ای که در فرش ماشینی نشان می دهد فرش خریداری شده یک فرش با کیفیت,فرش بادوام,فرش زیبا و فرش ماشینی اصیل است الیاف به کار رفته در فرش می باشند.فرش ماشینی در این زمینه به بخش های مختلفی تقسیم می شود از جمله فرش ماشینی پشمی,فرش ماشینی از جنس اولفین,فرش ماشینی نایلونی,فرش ماشینی از پلی استر و… هر یک از این الیلاف به گونه ای مشکالاتی دارند که بهترین آنها فرش ماشینی اکرلیک (آکریلیک) می باشد.این فرش مقاومت بسیار بالایی در برابر نور و گرما,گرد و غبار و… دارد.

نکته اول
فرش ماشینی اکرلیک نسبت به الیاف دیگر مثل پلی استر نرم و لطیف تر می باشد.

نکته دوم
هنگامی که فرش های ماشینی اکریلیک را لمس و بر روی آن دست می کشیم به راحتی سر می خورد و هیچ حالت چسبندگی ندارد.

نکته سوم
سر نخ های الیاف آکریلیک دانه اناری یا به عبارتی سوزن ته گردی می باشند که اگر بر روی آن دست بکشیم تک تک رد می شوند و داخل هم پیچیده نمی شوند.

نکته چهارم
نخ آکریلیک مقاومت بسیار بالایی در برابر پاخور پذیری دارد و خیلی راحت به حالت خود بر می گردد(قابلیت بر گشت پذیری فرش)

نکته پنجم
این نوع الیاف توانایی این را دارد که یک اتوی یا قابلمه داغ را به مدت 5 دقیقه را بر روی آن بگذاریم به طوری که هیچ آسیبی نبیند در نتیجه مقاومت بالای این الیاف را در برابر گرما نشان می دهد و می توانید این ویژگی را تست کنید.

نکته ششم
رنگ های نخ اکریلیک بسیار زنده و روشن می باشند و اصلا بوی مواد پلاستیکی و نفتی را نمی دهد.

نکته هفتم

نکته هشتم
چک کردن سریال آن با فرش,گارانتی معتبرفرش و ضمانتنامه فرش و چک کردن بیمه فرش.

اگر چنین ویژگی هایی را در خرید خود مشاهده کردید از اصل بودن فرش خود اطمینان خاطر داشته باشید.ناگفته نماند فرش ماشینی که از جنس پلی استر می باشند نسبت به فرش های ماشینی اکرلیک قیمت پایین تری دارند و افراد سودجو آن ها را به بهانه:فرش ماشینی به قیمت درب کارخانه,فرش ماشینی به قیمت ارزان,تخفیف فرش,فرش ماشینی ارزان قیمت,فرش تخفیفی,خرید مستقیم فرش از کارخانه و موارد دیگر به مشتری می فروشند.

فروشگاه فرش هانی ارائه دهنده فرش ماشینی 700 شانه , فرش ماشینی 1000 شانه , فرش ماشینی 1200 شانه با کیفیت و درجه یک با ضمانت کتبی می باشد.زیبافرش همواره سعی داشته تا با کسب رضایت مشتریان خود بهترین فرش ها را در طرح و رنگ متنوع با بهترین الیاف اکرلیک و بافته شده توسط دستگاه های بافت فرش ماشینی از جمله HCP,HCI که از بهترین و بروزترین دستگاه های بافت فرش ماشینی هستند با ارسال رایگان فرش به تمام نقاط کشور عزیزمان با ضمانت و گارانتی به دست مشتری برساند.

کلمات کلیدی مرتبط :’نکات مهم در تشخیص فرش اصل’ , ‘تشخیص فرش اصل از غیر اصل’ , ‘فرش اصل و غیر اصل’ , ‘فرش تقلبی’ , ‘فرش ماشینی اصل’ , ‘فرش ماشینی تقلبی و اصلی’ , ‘تفاوت اکریلیک و پلی استر’ , ‘فرش ماشینی اصل و تقلبی’ , ‘راه های تشخیص فرش اصل’ , ‘تشخیص فرش اصل و غیر اصل’

سپاس از توجه شما

Leave A Comment