فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/بایدها و نباید ها در خرید اینترنتی فرش ماشینی

بایدها و نباید ها در خرید اینترنتی فرش ماشینی

بایدها و نباید ها در خرید اینترنتی فرش ماشینی

کالاهای ضروری هر کشوری ، با کشور دیگر فرق دارد . مثلا فرش ها برای خانه ما ایرانی ها حکم لباس را دارند و همچنین یکی از اصلی ترین وسایل در دکوراسیون منازل می باشند اما در اروپا و دیگر مناطق کره زمین چنین نیست و آن ها به مبلمان بیشتر از فرش توجه دارند و در خانه هایشان حضور فرش الزامی نیست . خرید فرش ماشینی یکی از دغدغه های مهم برای ایرانیان است و برای تهیه آن زمان زیادی را صرف می کنند . اما با پیشرفت علم مردم روز به روز به سمت خرید اینترنتی می روند و با این روش بیشتر آشنا می شوند . ما سعی دارایم که در این مقاله در باره خرید اینتر نتی فرش های ماشینی و باید و نباید های فرش ماشینی صحبت کنیم و شما را با آن آشنا کنیم . 

دلایل خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان


با پیدایش فروش اینترنتی فرش های ماشینی و ایجاد فروشگاه های اینترنتی فرش که روز به روز نیز به تعداد آن ها افزود می شود . باید به نکاتی در این زمینه نیز دقت کنید . به این معنی که قبل از خرید از فروشگاه اینترنتی فرش بهتر است که بهترین فروشگاه ها را در این زمینه انتخاب نمایید که در ادامه درباره این موضوع توضیحات بیشتر ارائه می دهیم .
1.    صرفه جویی در وقت : فرش ماشینی کاشان یکی از محبوبترین فرش های ماشینی در بین مردم است . به همین خاطر برای افرادی که در خارج از این شهر هستند کار بسیار دشواری است که مسافت طولانی را طی کنند تا بتوانند چند تخته فرش خریداری نماییند و همچنین باید وقت زیادی را صرف این کار کنند . اما با ورود فروشگاه های اینترنتی این افراد می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن خرید خود را از فروشگاه های اینترنتی فرش های کاشان انجام دهند .
2.    جلو گیری از هزینه های اضافی : زمانی که فرش های ماشینی را برای فروش به نمایشگاه ها منتقل می کنند ، باعث می شود که دچار افزایش قیمت شوند  و قیمت واقعی خود را از دست می دهند . در نتیجه اکثر افراد خرید بدون واسط را ترجیح می دهند . به همین دلیل می باشد که اکثر کارخانه های فرش ماشینی کاشان اقدام به تاسیس فروشگاه های اینترنتی کرده اند تا بتوانند از این طریق محصولات خود را به مشتریان بدون واسط عرضه کنند . با این حال تنها کافی است که به دنبال وب سایت های رسمی بگردید و فرش مورد نظر خود را از آن جا خریدارای نمایید .
3.    دسترسی به تمام نقشه فرش ها : هنگامی که به صورت حضوری اقدام به خرید فرش های ماشینی می کنید تنها تعداد محدودی از فرش های ماشینی را می توانید مشاهده کنید . زیرا در اکثر نمایشگاه ها محصولات پر فروش خود را به معرض نمایش می گذارند . اما در فروشگاه های اینترنتی شما می توانید تمامی طرح ها و نقشه های را مشاهده نمایید . و از بین تمامی آن ها فرش مورد نظر خود را انتخاب نمایید . و همچنین در اکثر فروشگاه های اینترنتی قسمتی وجود داراد که فرش های پر فروش خود را نیز قرار می دهند . و شما با ورود به این قسمت می توانید تمامی فرش های پر فروش و زیبا را در انواع رنگ ها ببینید و سپس خریداری نمایید . با توجه به تنوع بسیار در طرح های فرش ماشینی کاشان ، بیشتر تولیدکنندگان برای آسایش خریدارن خود ، اقدام به فروشگاه آنلاین کرده اند .
4.    ارسال رایگان فرش : فروشگاه های اینترنتی فرش کاشان اکثرا برای جلب رضایت مشتریان خود برای کالاها و محصولات خود امکاناتی را فراهم می کنند از قبیل ارسال رایگان فرش به تمامی نقاط کشور .
5.    پرداخت وجه درب منزل : برای اطمینا مشتریان ، فروشندگان فرش این امکان را فراهم نموده اند که بعد از تحویل فرش پرداخت انجام گیرد و این کار باعث می شود که مشتریان با خیال آسوده تر خرید خود را انجام دهند . به این صورت که در هنگام سفارش و خرید فرش مورد نظر مقدار اندکی از پول را پرداخت می کنید و ما بقی آن را در زمان تحویل می پردازید .
تعدادی از افراد بر این باوردند که هنگام خرید حضوری می توانند فرش را با قیمت پایین تری خریداری نماییند . اما با کمی بررسی و همان گونه که در بالا گفت شد می توانید پی ببرید که چنین باوری غلط می باشد . زیرا در فروشگاه های اینترنتی به دلیل وجود رقابت بین فروشندگان و همچنین حذف هزینه های نمایشگاه ها سعی می کنند که قیمت مناسب تری را برای محصولاتشان ارائه دهند . و شما می توانید فرش ماشینی مورد نظرتان را این گونه خریداری نمایید و از هزینه های اضافی جلو گیری کنید .

نباید های خرید اینترنتی فرش


نداشتن نماد اعتماد الکترونیک :
در گذشته به دلیل وجود تخلفات در فضای مجازی افراد بسیار کمی خرید خود را از این طریق انجام می دادند و بیشتر افراد کالا های مورد نیاز خود را به صورت حضوری خریدارای می کردند . اما اکنون به دلیل افزایش آگاهی مردم خرید و فروش به صورت اینترنتی افزایش پیدا کرده است . و تنها کافی است که قبل از خرید به چند نکته توجه کنید : اولین نکته بسیار مهمی که وجود دارد ، داشتن نماد اعتماد الکترونیکی است سایتی که دارای چنین نمادی می باشد قابل اطمینان است زیرا این نماد از سوی وزیر صنعت ، معدن و تجارت به فروشگاه های اینترنتی داده می شود . نکته ی دیگر که باید مورد توجه قرار گیرد خرید از فروشگاه های که کالا هایشان دارای گارانتی و ضمانت می باشد . پس ما نباید از سایت هایی که نماد اعتماد ندارند ، خرید کنیم .
نداشتن برچسب حاوی اطلاعات در پشت فرش :
اگر در خرید اینترنتی فرش ، هنگام تحویل محصول مورد نظر ، در پشت فرش برچسب حاوی اطلاعات فرش و نام شرکت تولید کننده نبود ، به هیچ عنوان آن فرش را خریداری نکنید . ضمانت نامه همراه فرش نیز الزامی است .

برای دیدن انواع فرش ماشینی کاشان کلیک کنید .

فرش ماشینی 1200 شانه کاشان

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

فرش طرح 700 شانه ماشینی کاشان

 

سپاس از توجه شما

Leave A Comment