فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/ارسال سریع فرش ماشینی کاشان

ارسال سریع فرش ماشینی کاشان

ارسال سریع فرش ماشینی کاشان

در دنیای کنونی به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی کمتر کسی پیدا می شود که برای خرید لوازم و مایحتاج مورد نیاز خود از خانه بیرون برود و پس از صرف کردن زمان زیادی و طی کردن مسافت طولانی کالا و مایجتاج خود را تهیه کند . در حال حاظر می توان گفت که اکثر افراد با خرید اینترنتی و فواید آن به طور کامل آشنا می باشند . و تمامی و یا اکثر وسایل مورد نیاز خود را از این راه تهیه می کنند . یکی از مهم ترین مزایای خرید اینترنتی صرفه جویی در هزینه ها ی اضافی و زمان می باشد .

از بین تمامی وسایل مورد نیاز در خانواده ها از زمان های گذشته تا به امروز می توان گفت که فرش یکی از مهم ترین آن ها بوده است که با پیشرفت علم و تکنولوژی در این صنعت فرش های ماشینی جایگزین فرش های دست بافت شده اند . از گذشته تا به امروز این کالا در منازل تمامی ما ایرانی ها دارای نقش مهمی بوده است و همچنین در ارتقا جذابیت بسیار موثر می باشد . اگر برای خرید فرش مورد نیاز خود تصمیم به خرید اینترنتی گرفته اید پیشنهاد می کنیم که ما را در ادامه این مقاله همراهی نمایید . در ادامه درباره ارسال سریع فرش های ماشینی با شما صحبت خواهیم کرد .

خرید اینترنتی فرش ماشینی و ارسال سریع برای خرید فرش ماشینی از طریق اینترنت سایت های زیادی وجود دارد اما این نکته حائز اهمیت می باشد که کدام یک از این فروشگاه های آنلاین دارای اعتبار می باشند و یا می توان گفت کدام یک از آن ها معتبر هستند . پس قبل از خرید از فروشگاه های آنلاین حتما از معتبر بودن آن ها اطمینان حاصل کنید .

فروشگاه های آنلاین اکثرا توزیع کننده انواع فرش های ماشینی مانند 1200 شانه ، 1000 شانه ، 700 شانه ، فرش های مدرن ، تابلو فرش و گیلیم فرش هستند . فروشگاه های معتبر سعی می کنند که محصولات خود را با کیفیت عالی و درجه یک به مردم ارائه دهند .  و همچنین تمامی آن ها دارای قیمت کارخانه می باشند زیرا دیگر هزینه های اضافی مانند هزینه نمایشگاه و واسط ها وجود ندارد .

و همچنین تمامی محصولات دارای ضمانت نامه و گارنتی می باشند . زمانی که خریدارن فرش وارد فروشگاه آنلاین مورد نظر خود می شوند می توانند در آن جا فرش مورد نیاز خود را انتخاب و مراحل سفارش را انجام دهند و سپس با توجه به شرایط پراخت آن فروشگاه پرداخت را انجام دهند و در سریع ترین زمان ممکن فرش خود را درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرند . به صورت کلی دو روش برای ارسال محصول وجود دارد که به اختیار مشتری یکی از آن ها انجام می گیرد .

چه در خرید اینترنتی و جه در خرید فیزیکی که در ادامه برای هر کدام توضیحات مختصری را بیان می کنیم . ارسال فرش ماشینی درب منزلافراد خریدارای که تمایل به دریافت فرش مورد نظر درب منزل را دارند و همچنین انجام خرید به صورت مستقیم از کارخانه و حذف واسط را دارند می توانند با مراجعه با فروشگاه های آنلاین معتبر و همچنین با پرداخت مبلغی کمی از هزینه فرش مورد نظرشان به عنوان بیانیه فرش خود را درب منزل در کمترین زمان ممکن دریافت و مابقی هزینه را در زمان تحویل بپردازند .

ارسال فرش ماشینی به باربری شهر مقصدبرای ارسال فرش به باربری شهر مقصد دیگر شرایط بالا وجود ندارد و خریدار می تواند در زمان خرید و ثبت سفارش هیچ هزینه ای را پرداخت نکند و زمانی که محصول خود را از باربری تحویل می گیرد تمام هزینه را پرداخت نمایید و از خرید خود اطمینان حاصل کند .

در این روش نیز فرش در کمترین زمان ممکن ارسال می شود .نکاتی در مورد ارسال سریع فرش ماشینیزمانی که فروشند فرش خود را ارسال می نمایید باید به مسائل مهمی که در زیر چند نمونه از آن را بیان می کنیم توجه نمایید .

در امور فروش فرش های ماشنی مسئول فروش و واحد توریع باید نکاتی را در نظر بگیرند . واحد کنترل و ارزیابی محصولات که زیر نظر واحد توریع و فروش می باشد وظیفه دارد کالای مورد نظر را قبل از ارسال از نظر سالم بودن مورد بررسی قرار دهد که این سالم بودن شامل مواردی مانند : متراژ و طرح آن ، تراکم طولی و عرضی آن ، نقشه فرش  و رنگ فرش می باشد که باید مورد تایید مسئول مربوط قرارا گیرد . اگر در این قسمت مواردی که گفته شد خلاف در خواست خریدار باشد مسئول مربوط  نمیتواند آن را تایید کند و تنها زمانی که تمامی موارد گفته شده صحت داشته باشد مورد تایید مسئول مربوط واقع می شود .

بعد از طی شدن مراحل بالا حال باید به نکته مهم دیگری که دارای اهمیت می باشد و آن مدت زمان مصرفی برای ارسال محصول است . اگر برای ارسال محصول مدت زمان معینی را تعیین کرده باشند باید در آن زمان تعین شده محصول را بدست مشتری برساند تا به تعهد خود عمل کرده باشند . ارسال فرش های ماشینی باید همیشه به وسیله ی اداره پست و یا پایگاه های باربری و موسسات باربری انجام پذیرد تا اگر زمانی اتفاقی مانند آسیب و یا مفقود شدن برای کالا افتاد بتوان خسارت آن را از بیمه جبران کرد .یکی دیگر از وظایف واحد توزیع و فروش دریافت سفارشات مشتریان می باشد . به این صورت که ابتدا سفارشات را به صورت کامل و دقیق به واحدی که وظیفه آماده سازی محصول را دارند ارسال می کنند .

و اگر محصول سفارش داده شده دارای ضمانت نامه باشد باید آن ضمانت نامه را نیز همراه محصول ارسال کنند تا در صورت بروز مشکل خریدار بتواند از گارانتی و ضمانت نامه آن استفاده کند . و همچنین اگر محصول دارای امتیازاتی دیگر نیز است باید آن را نیز همراه کالا ارسال نماییند .اما به طور کلی می توان گفت زمان سفارش و دریافت کالا بسیار مهم است و شرکت و یا کارخانه باید بتوان این زمان را به حداکثر زمان ممکن برساند .

شرکت فرش کاشان ، تمامی موارد بالا را رعایت کرده و محصولی بی نظیر به محل مورد نظر ارسال خواهد کرد .
برای آگاهی کامل از شرایط ارسالی توسط فرش کاشان ، تماس بگیرید

سپاس از توجه شما

Leave A Comment