فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/ارسال رایگان فرش درب منزل

ارسال رایگان فرش درب منزل

ارسال رایگان فرش درب منزل

حمل و نقل فرش از جمله کارهای پردردسری است که هنگام خرید فرش با آن مواجه هستیم چون قالی ها کالاهایی هستند با حجم بالا که  لزوما باید با وسیله های باری حمل شوند و این نکته هم برای تولیدکنندگان حائز اهمیت است و هم برای خریداران تا هزینه ای اضافی را صرف بردن محصول خریداری شده ی خود نکنند . نکته ی دیگر اینکه فرش ها کالایی هستند با ارزش و بهای بالا که با اطمینان خاطر باید به دست مشتری برسد تا آسیب نبیند و از طرفی توسط افراد قابل اطمینان  جا به جا شود . نکاتی درباره ارسال رایگان فرش ماشینی درب منزل را برای شما بیان خواهیم کرد که می توانید آن را مطالعه کنید .

 

1-نکات مهم برای ارسال رایگان فرش

1-1-در خصوص ارسال محصول خریداری شده توسط واحد فروش ، قسمتی که وظیفه ی ارسال آن محصول را برای مشتری دارد بخش توزیع و فروش می باشد که قبل از ارسال باید مواردی را در محصول چک کند که این کار توسط واحد کنترل کیفیت و ارزیابی انجام می گیرد . محصولات باید از چند نظر مورد ارزیابی قرار گیرند که شامل رنگ ، نقشه ، تراکم ، متراژ و در کل سالم بودن فرش  می شود . اگر تمام موارد ذکر شده مورد تایید این واحد بود فرش آماده ی ارسال است .

2-1- نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که در مدت مشخصی فرش به دست مشتری برسد و تاخیر در آن موجب نارضایتی خریدار می شود تا اعتبار شرکت نزد خریدار از بین نرود و از طرفی شرکت به درستی تعهد خود را بجا آورد .

3-1- حمل کننده ی فرش نیز نکته ی دیگری است که باید به آن توجه نمود . همواره ارسال محصولات باید توسط اداره ی پست و یا موسسات باربری انجام گیرد تا کالاها ضمانت شده ارسال شوند که اگر موارد خاصی مثل گم شدن فرش و یا آسیب دیدگی رخ داد بیمه پاسخگو باشد و مشتری متضرر نشود .

4-1- واحد توزیع و فروش که مسئول ارسال فرش هستند باید به طور دقیق سفارشات را ثبت کنند که کالاهای ارسالی با سفارش مشتریان مغایرت نداشته باشد چرا که جا به جایی و باز گرداندن آن کاری دشوار و زمان بر است و از طرفی اعتبار شرکت زیر سوال می رود .

5-1- همان طور که شرکت موظف است تمام موارد بالا را رعایت کند تا مشتری رضایت داشته باشد خریدار نیز باید آدرس دقیقی بدهد تا حاملین فرش در پیدا کردن آدرس دچار مشکل نشوند که اگر ارسال به شهرهای دوردست باشد مشکلات جدی رخ خواهد داد و باعث سر درگمی راننده ی بار می شود .

6-1- اگر فرش خریداری شده دارای ضمانتنامه است و یا مزایای دیگری مثل جایزه و اشانتیون دارد باید حتما همراه محصول ارسال گردد تا مشتری از آن استفاده کند .


7-1- اگر هم مقصد خریدار خارج از کشور است ارسال از طریق دریایی ، زمینی و هوایی که خود به صورت ریلی و ترانزیت انجام می گیرد صورت می پذیرد .

 

2- نحوه ی پرداخت

خریداران محترم فرش می توانند هنگام سفارش محصول چه از طریق تلفنی و چه خرید اینترنتی فرش کاشان ، به سه روش پیش پرداخت لازم برای ثبت سفارش را پرداخت نمایند که سه روش شامل کارت به کارت ، پرداخت آنلاین و یا واریز کردن به حساب شرکت می باشد . باقی مانده ی مبلغ قابل پرداخت را می توانند هنگام تحویل تسویه نمایند . البته اگر به صورت عمده خرید داشته باشند شامل تخفیفاتی نیز می شوند .
با توجه به نکاتی که گفته شد شما می توانید خریدی مطمئن داشته باشید و به صورت رایگان محصول مورد نظر خود را درب منزل دریافت کنید که اگر نکات بالا به درستی رعایت شوند خریدار و تولید کننده هردو معامله ای رضایتمندانه خواهند داشت که منجر به ادامه ی رابطه خواهد شد .

سپاس از توجه شما

Leave A Comment