فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/پرفروش ترین طرح های فرش

پرفروش ترین طرح های فرش

پرفروش ترین طرح های فرش

زیباترین و پرفروش ترین نقشه های فرش و تابلو فرش در بازار

با پیشرفت صنعت بافندگی فرش همه روزه تعداد زیادی از طرح و نقش فرش و تابلو فرش به بازار ارائه می شود و هر کدام به نوبه خود دارای ویژگی ها و زیبایی های خاصی هستند که اکثر افراد در خرید فرش یا تابلو فرش به دنبال پر فروش ترین و زیبا ترین طرح و نقش فرش می روند.در ادامه مطالب با زیبا ترین و پرفروش ترین طرح های فرش ماشینی و تابلو فرش در بازار آشنا می شوید و در این مقاله سعی شده است که آشنایی با جدید ترین و پر فروش ترین نقش های تابلو فرش و فرش ماشینی را برای کاربران سایت قرار داده باشیم.

همه ساله طرح و نقش هایی از فرش ماشینی رکورد دار و از پرفروش ترین نقشه های فرش ماشینی می شود. سلیقه ی افراد در خرید یک فرش زیبا معمولا شبیه به هم می باشد و تعداد اندکی هستند که در انتخاب و خرید فرش با اکثریت همخوانی ندارند و به میل خود فرش را خریداری می کنند. در پنج سال اخیر فرش هایی مدرن و بسیار زیبایی به بازار آمده که بیشترین تنوع طرح و نقش فرش ماشینی در سال 96 بوده است.

پر فروش ترین فرش سال

از زیبا ترین و جدید ترین طرح های فرش ماشینی که خریداران زیادی را به خود جذب کرده است عبارتند از:

فرش های ماشینی طرح افشان ، فرش ماشینی طرح کهکشان ، فرش ماشینی طرح ریز ماهی ، فرش ماشینی اهورا ، فرش ماشینی سلطان ، فرش ماشینی طرح شمس ، فرش ماشینی طرح چیچک ، فرش ماشینی طرح سیمرغ ، فرش ماشینی طرح گلستانه ، فرش ماشینی طرح پانیز ، فرش ماشینی طرح پرهام . برای مشاهده هر یک از طرح های زیر می توانید بر روی اسم آن کلیک کرده و طرح مورد نظر را در انواع رنگ ها مشاهده و از اطلاعات آن برخوردار شوید.

پر فروش ترین نقشه های تابلو فرش

در چند سال اخیر بازار بافت تابلو فرش و فروش آن در سراسر کشور بسیار رواج داشته است و در اکثر خانه ها دیده می شود و در کمتر خاته ای پیدا می شود که از تابلو فرش استفاده نشده باشد. تابلو فرش های دستباف یا ماشینی جلوه خاص و زیبایی را به دکوراسیون خانه می بخشد و باعث جذابیت آن می شود. در ادامه با پرفروش ترین تابلو فرش های موجود در بازار آشنا می شوید:

انواع تابلو فرش های ماشینی و دستباف

تابلو فرش ها انواع مختلفی دارند مانند : تابلو فرش چهره ، تابلو فرش های منظره ، تابلو فرش های شخصیت ، تابلو فرش های آیه ، تابلو فرش های وان یکاد ، تابلو فرش حیوانات ، تابلو فرش های گلدان گل و تابلو فرش های سفارشی ( برای تبدیل کردن عکس به تابلو فرش )

پر فروش ترین نقشه های تابلو فرش طرح های منظره و همچنین وان یکاد هستند و بیشتر خریداران تابلو فرش به سراغ چنین طرح و نقش هایی می روند و در بیشتر خانه ها چنین تابلو فرش هایی وجود دارند.

بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی و تابلو فرش

افراد زیادی در بازار فروش فرش ماشینی و تابلو فرش وجود دارند که اجناس بی کیفیت و نامرغوبی را به دست مشتری می رسانند و تنها به فکر سود و منفعت خود هستند و کیفیت را ملاک کار خود قرار نمی دهند. حال سوال پیش می آید که چگونه و از کجا بهترین فرش یا تابلو فرش را خریداری کنیم ؟ برای بیشتر افراد دشوار است تا برای خریدن کالای مورد نظر خود از شهری به شهری دیگر بروند و زمان زیادی را در این راه صرف کنند برای همین امر بهترین مکان برای خرید فرش و تابلو فرش ، خرید اینترنتی فرش است.

زیبافرش مکانی مناسب و مطمئن برای خرید اینترنتی فرش ماشینی و تابلو فرش می باشد. فروشگاه آنلاین زیبافرش عرضه کننده انواع تابلو فرش ماشینی کاشان و فرش به قیمت درب کارخانه با بالاترین درجه کیفی فرش ( تابلو فرش و فرش درجه یک ) می باشد و تمامی محصولات خود را همراه با ضمانتنامه کتبی و گارانتی به مشتری ارائه می کند. مشتریان عزیز می توانند طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند تا فرش به مرحله ارسال رسیده و آن را درب منزل در اسرع وقت تحویل بگیرند . ( پرداخت وجه فرش درب منزل و در هنگام تحویل صورت می گیرد )
کلمات کلیدی مرتبط :’فرش ماشینی’ , ‘تابلو فرش’ , ‘جدید ترین طرح های فرش’ , ‘خرید اینترنتی فرش’ , ‘انتخاب فرش’ , ‘فرش درجه یک’

سپاس از توجه شما

Leave A Comment