فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/قیمت انواع فرش ماشینی کاشان

قیمت انواع فرش ماشینی کاشان

قیمت انواع فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان به دلیل قدمت دیرینه خود  یکی از محبوب ترین فرش های ماشینی نزد خریداران فرش می باشد . وجود کارخانجات متعدد تولید فرش ماشینی در کاشان و مرغوب بودن و بالا بودن کیفیت فرش های ماشینی علاوه بر قیمت مناسب آن از جمله مواردی است که سبب شده تا فرش کاشان در زمره بهترین فرش های ماشینی قرار بگیرد .
انواع فرش ماشینی
فرش های ماشینی بر اساس تعداد شانه و تراکم در دسته های مختلفی از محصو لات فرش ماشینی قرار می گیرند که از جمله آن می توان به فرش های ماشینی چون : فرش 500 شانه ، فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه ، فرش 1200 شانه ، فرش 1500 شانه اشاره نمود . هریک از این دسته فرش ها دارای ویژگی های منحصر به خود می باشند . افراد خریدار با توجه به نیاز و مکان مورد استفاده از فرش و همچنین قیمت فرش به خریداری قالی دلخواه خود می پردازند . یکی از تولید کنندگان فرش ماشینی کاشان که به تولید انواع فرش ماشینی به قیمت درب کارخانه می پردازد کارخانه زیبا فرش می باشد . این کارخانه با تولید محصولات خود با رعایت کیفیت و زیبایی در مقوله قیمت فرش نیز به فروش فرش ماشینی ارزان و با کیفیت می پردازد .
لیست قیمت انواع فرش ماشینی کاشان
فرش 500 شانه : فرش های پانصد شانه از جمله فرش های ماشینی که از ضخامت بالا و قیمت پایینی بر خوردار می باشد . این محصول دارای کیفیت بالایی بوده اما به دلیل نبود ظرافت و زیبایی در این محصول  توجه زیادی را به خود جلب نمی کند . و دلیل این امر ضخامت الیافی است که در بافت این محصول به کار می رود . قیمت فرش 500 شانه نسبت به سایر فرش های ماشینی ارزان تر می باشد .
فرش 700 شانه : فرش های 700 شانه از جمله فرش های ماشینی که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا بسیار مورد توجه قرار می گیرد . قیمت فرش هفتصد شانه نسبت به فرش 500 شانه بالاتر اما نسبت به فرش های 1000 و 1200 شانه از قیمت پایین تری برخوردار می باشد .
فرش 1000 شانه : یکی از محصولات فرش های ماشینی ، فرش 1000 شانه می باشد . این فرش به دلیل ظرافت و ریز بافتی که در بافت آن به کار می رود به فرش دستبافتگونه نیز شناخته می شود . افرادی که ظرافت و زیبایی فرش در کنار قیمت مناسب برایشان حائز اهمیت می باشد فرش 1000 شانه انتخابی بسیار مناسب خواهد بود .
فرش 1200 شانه : یکی از بی نظیر ترین و زیباترین محصولات فرش ماشینی که گاها به دلیل شباهت آن و ظرافت و زیبایی بالا در آن به فرش دستبافت گونه نیز نام برده می شود فرش ماشینی 1200 شانه می باشد . قیمت این محصول به دلیل ریز بافتی و زیبایی و الیاف به کار رفته در بافت این فرش که نازک می باشد نسبت به سایر فرش های ماشینی از قیمت بالاتری برخوردار است .
 فرش 1500 شانه : یکی از جدید ترین انواع فرش های ماشینی ، فرش 1500 شانه می باشد . این فرش به دلیل استفاده از بهترین الیاف و زیبایی و ظرافت بالای این نوع محصول یکی از بهترین انتخاب ها برای افراد مشکل پسند می باشد . این نوع فرش از قیمت بالایی نسبت به انواع فرش های ماشینی برخوردار است .
نکته مهم دیگر در بیان قیمت فرش ماشینی علاوه بر دسته بندی این فرش ها در شاخه های مختلف از نظر تعداد شانه و تراکم عواملی دیگر نیز در تعیین قیمت فرش تاثیر گذار می باشد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود :
1. تعداد رنگ به کار رفته در فرش
2. ابعاد فرش
3. جنس الیاف به کار رفته در تولید فرش ماشینی
یکی از کارخانجات تولید کننده فرش ماشینی کاشان به نام زیبا فرش از جمله کارخانجاتی است که تمامی محصولات خود را با رعایت کیفیت بالا و قیمت درب کارخانه به مشتران عرضه می نماید . خریداران فرش ماشینی کاشان برای خرید از این کارخانه می توانند به دو روش حضوری و اینترنتی اقدام به خرید نمایند . کارخانه زیبا فرش با داشتن نماد الکترونیکی اعتماد از وزارت صنعت و معدن و تجارت توانسته اعتماد بسیاری از خریدارن فرش را به سمت خود جلب نماید . یکی از ویژگی های خرید از این کارخانه چه به صورت حضوری چه به صورت اینترنتی ارسال رایگان فرش ماشینی تا باربری شهر مقصد به سراسر کشور می باشد .

سپاس از توجه شما

Leave A Comment