فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی

فرش های جدید سال 98

فرش های جدید سال 98

در طرح فرش های ماشینی همه ساله تغییراتی داده می شود و همه روزه مدل فرش های ماشینی جدید به بازار و نمایشگاه های فرش ماشینی وارد می شود . وجود تنوع عظیم طرح و نقش فرش ماشینی سبب می شود تا مشتری در هنگام ورود به فروشگاه های فرش دچار شک و تردید شود و زمان زیادی را در صرف انتخاب بهترین فرش ماشینی کند . در این بخش خریداران فرش ماشینی را با جدیدترین فرش های ماشینی سال آشنا می کنیم که می توانید با خواندن آن فرش جدید سال 98 سال خریداری کنید.
توجه داشته باشید که در این مقاله تنها با نام فرش ها آشنا خواهید شد و اگر مایل به مشاهده عکس فرش های جدید کاشان هر طرح هستید می توانید با ورود به شاخه پرفروش ترین فرش های ماشینی ، تمامی مدل ها را همراه با عکس ، مشخصات و قیمت فرش مشاهده کنید
 
فرش های جدید سال 98
فرش ایلیا: یکی از مدل های جدید فرش 700 شانه  ، طرح ایلیا است که در در تراکم 2550 و 2700 و همچنین در چند رنگ آمیزی متنوع از جمله :کرم ، سرمه ای ، فیروزه ای ، آبی کاربنی  بافته می شود.
فرش گنبد مینا: یکی از فرش های جدید 1000 شانه مدل گنبد مینا است که طراحی ترنجی بزرگ در وسط فرش سبب شده تا این طرح فرش ماشینی به یکی از زیباترین فرش های ماشینی تبدیل شود.
فرش هالیدی: مدل فرش 1200 شانه جدید با نام هالیدی از پرفرش ترین مدل های سال 98 در تراکم 3600 و در چهار رنگ آمیزی : فرش هالیدی فیلی ، کرم ، سرمه ای و فیروزه ای بافته می شود و  زمینه ساده و منحصر به فرش این فرش باعث شد تا در همان اوایل ورود به بازار و نمایشگاه های فرش مورد استقبال مردم قرار بگیرد و از فروش بالایی برخوردار شود . این فرش به عنوان فرش جدید کاشان در اکثر نمایشگاه موجود است.
فرش شهیاد: با اینکه این فرش در اواخر سال 97 به بازار عرضه شد ، به عنوان یکی از پرفروش ترین فرش های 700 شانه محسوب می شود.
فرش افشان هلما: یکی از فرش های زیبای افشان است و در دسته فرش های 700 شانه تراکم 2700 بافته می شود . زمینه فیروزه ای این فرش نمایی جذاب و دیدنی را به هر دکوراسیون هدیه می دهد و انتخابی مناسب برای خانه است.
فرش طرح بیتا: فرش ماشینی 700 شانه جدید مدل بیتا نمونه ای از منحصر به فرد ترین فرش های ماشینی کاشان است که رنگ آمیزی ترمه ای آن از زیبایی بسیار بالایی برخوردار می باشد.
فرش کادو: فرش 1200 شانه طرح کادو یکی دیگر از فرش های جدید سال است وبه دلیل زمینه ای ساده اما جذاب ، شباهت زیادی به فرش مدل هالیدی دارد . این فرش ماشینی در سه رنگ : ترمه ای ، کرم ، سرمه ای موجود است.
 
جهت مشاهده طرح فرش های ذکر شده همراه با عکس و قیمت ، از منوی بالا وارد دسته بندی محصولات شوید. 

سپاس از توجه شما

Leave A Comment