فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی

فرش ماشینی طرح دستباف

فرش ماشینی طرح دستباف

منظور از فرش طرح دستباف چیست
فرش ماشینی طرح دستباف یا فرش دستباف گونه همان فرش های ماشینی با شانه های بیش از 700 هستند . چرا که هرچه شانه و تراکم فرش بیشتر باشد فرش بافته شده ریز نقش و متراکم می باشد و به همین دلیل وقتی به پشت فرش نگاه کنیم ، شباهت بسیار زیادی به فرش دستباف دارد مانند فرش ماشینی 1200 شانه تراکم 3600 و فرش 1000 شانه تراکم 3000  . فرش ماشینی طرح دستباف از ویژگی های بارزی برخوردار است که از مهم ترین آنها می توان به دوام و مقاومت فرش در برابر پاخور بودن و طول عمر بالا و همچنین نرمی و لطافتش اشاره کرد . قیمت فرش طرح دستباف بیشتر از قیمت فرش های دیگر است.
 
آشنایی بیشتر با فرش ماشینی دستباف گونه حتما مطالعه کنید.
 
خرید فرش طرح دستباف
زیبافرش عرضه کننده انواع فرش ماشینی از جمله فرش طرح دستباف کاشان به قیمت کارخانه و با بالاترین کیفیت می باشد . تمامی فرش های موجود در وبسایت هانی فرش به قیمت عمده و به قیمت کارخانه است و بدون هیچ هزینه اضافی به مشتریان عزیز در هر کجای ایران با ارسال رایگان و پرداخت وجه فرش درب منزل عرضه می کردد ( فرش بدون واسطه )
برای دیدن عکس فرش های طرح دستباف بر روی قسمت رنگی کلیک کنید.
کلمات کلیدی مرتبط :’فرش ماشینی طرح دستباف’ , ‘فرش طرح دستباف’ , ‘فرش دستباف گونه’ , ‘قیمت فرش طرح دستباف’ , ‘فرش ماشینی 1200 شانه’ , ‘عکس فرش طرح دستباف’

سپاس از توجه شما

Leave A Comment