فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/تولید فرش کارخانجات فرش کاشان

تولید فرش کارخانجات فرش کاشان

تولید فرش کارخانجات فرش کاشان

تولید فرش ماشینی در ایران و کاشان
اولین موضوع و کلمه ای که پس از شنیدن کلمه فرش به ذهن تمامی افراد جامعه می رسد اسم شهر کاشان است.
شهر کاشان از دیرباز یکی از شهر های مهم و پر اهمیت در صنعت فرش بوده هست و با شرایط فعلی پیش بینی می شود همچنان در این مقام خواهد بود. کاشان دارای فرهنگ غنی و قدمت بسیار بالایی در صنعت فرش ماشینی و فرش دستبافت است. ایران قطب تولید فرش در جهان و کاشان بزرگترین شهر تولید کننده فرش در خاورمیانه است. فرش کاشان تامین کننده ۷۰ تا ۸۰ درصدی کل فرش تولید شده در ایران است‌. که صد البته بخش عمده ای از این تولید بر دوش تولیدکنندگان فرش ماشینی کاشان است.
اهمیت کارخانجات فرش کاشان تنها برای ایران نیست بلکه کارخانجات فرش کاشان دارای اهمیت جهانی هستند .کاشان در صنعت فرش دارای ۴۰سال قدمت و جز اولین تولید کنندگان و عرضه کنندگان فرش می باشد. شهرکاشان ۵۰ درصد تولید فرش ماشینی ایران را داراست‌.
کاشان دارای ۵ شهرک صنعتی و ۱۰۰۰ واحد تولید فرش ماشینی در سایز و رنگ مختلف و همچنین کیفیت متفاوت است. یکی از مهمترین موارد صادرات غیر نفتی ایران فرش است که عمده ی فرش به صورت ماشینی و در کاشان تولید می شود .
کاشان عنوان قطب تولید فرش و صنعت را به خود اختصاص داده و کشور ما ایران توانسته در ۲سال اخیر بیشترین درصد صادرات به کشور چین را داشته باشد و در رتبه ی اول و برتر صادرات در منطقه قرار دارد .فرش چه در کاشان و چه در بقیه استان های ایران با تنوع و قیمت متفاوت تولید می شود که هر کس با هر سلیقه و هر توان مالی می تواند به راحتی  فرش کاشان را خریداری و استفاده کند.
بزرگترین و معتبر ترین برندهای فرش عمدتا در کاشان هستند که گاها بعضی از فرش هایی که به نام شهر های مختلف دیگر تولید میشوند نیز تولید شرکت های فرش کاشان است که به نام های متفاوت عرضه و به فروش می رسند.

سپاس از توجه شما

Leave A Comment