فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/تخفیف ویژه برای خرید فرش جهیزیه

تخفیف ویژه برای خرید فرش جهیزیه

تخفیف ویژه برای خرید فرش جهیزیه

فرش ماشینی و دستباف از گذشته تا به امروز جایگاه ویژه ای در خانه هر ایرانی پیدا کرده و جز وسایل ضروری و زینتی محسوب می شود . با توجه به آنکه خرید جهیزیه نوعروس در ایران مرسوم است ، خرید فرش جهیزیه نیز دغدغه ای مهم در این مسئله به حساب می آید . همه خانواده ها در هنگام خرید اثاثیه منزل به دنبال آنند تا کالا و وسیله ای را خریداری کنند که سال های سال از آن استفاده و نیاز های خود را با آن برطرف کنند ، در ادامه این مقاله شما عزیزان قادر به خرید فرش جهزیه با قیمت مناسب و از نکاتی در این رابطه برخوردار خواهید شد.
 
نکاتی در رابطه با فرش جهیزیه
از آنجایی که قیمت فرش ماشینی از فرش دستباف کمتر است ، متقاضیان فرش ماشینی نیز بیشتر است زیرا هر کسی قادر به خرید فرش دستباف نیست . به همین خاطر تاکید اصلی در این مقاله بر روی فرش های ماشینی می باشد.
* افرادی که قصد خرید فرش ماشینی برای جهیزیه را دارند باید بدانند که قبل از خرید هر کالایی ، فرش در اولویت اول قرار دارد چرا که با خرید فرش ماشینی می توان دیگر وسایل را تهیه کرد با این وجود فرش ، مشخص کننده نوع دکوراسیون به حساب می آید . اتاق پذیرایی در منزل ، پر رفت و آمد ترین مکان است و بهترین فرش برای پذیرایی ، فرش 1000 شانه و 1200 شانه هستند . فرش 1200 شانه به دلیل تراکم بالا شباهت بسیار زیادی به فرش دستباف دارد و از همه مهم تر فرش های هزار و هزارو دویست شانه از لطافت و ظرافت بالایی نیز برخوردارند . در بافت این گونه از فرش ها ، تراکم بالا سبب می شود ریشه ها و گره های فرش به هم نزدیک شوند و باعث فشردگی فرش و در نتیجه دوام و مقاومت فرش در برابر عواملی چون : پاخور پذیری بالا و برگشت پذیری بالا شود . اما توجه داشه باشید قیمت فرش 1200 شانه از دیگر فرش ها بیشتر است و اگر توان خرید اینگونه از فرش برای افراد وجود ندارد ، پیشنهاد ما به شما عزیزان فرش 700 شانه است . فرش های 700 شانه طرح و نقش های جدید و مدرنی را در خود جای داده اند و به دلیل نخ خاب بلند ، از طول عمر بیشتری نیز برخوردارند.
* اگر پذیرایی منزل نوعروس کوچک است ، بهتر است از فرش زمینه کرم ، استفاده شود و ابعاد آن به صورتی باشد که اتاق را تا پایه های مبل بپوشاند و زیر مبل نرود . وجود فضای خالی ، اتاق پذیرایی را زیباتر جلوه می دهد . اگر فضای اتاق خیلی بزرگ است ، فرش سرمه ای بسیار مناسب است و فرش تیره رنگ فضایی گرم و صمیمانه را برای افراد خانه به وجود می آورد . 
* در تطبیق رنگ فرش با دیگر وسایل منزل باید دقت کرد که همه اثاث نباید یک رنگ باشد تا فضای  اتاق را بی روح و کسل کننده کند . برای مثال ، اگر فرش کرم ، را انتخاب کردید سعی کنید مبل را به رنگ قهوه ای بخرید . 
* بهترین فرش برای اتاق خواب ، می تواند فرش شنل ، یا شگی ( فرش های پرز بلند ) باشد . به این صورت که این فرش های فانتزی را پایین تخت خواب پهن کنند . 
* فرش شنل ، از فرش های فانتزی می باشد که بسیار نرم و لطیف است . نظافت اش بسیار راحت است و در برابر پاخوردگی مقاوم است . در پشت بیشتر فرش های فانتزی ، از لاتکس استفاده شده و همین امر باعث میشود که فرش ، به زمین بچسبد . 
* فرش مناسب برای آشپزخانه ، می تواند گلیم فرش باشد . گلیم فرش ها ، فرش های پرز بریده ای هستند که برای آشپزخانه و راهرو ها بسیار مناسب می باشند چون آلودگی در این محل ها زیاد است و رطوبت را به خود نمی گیرد و نظافت و جارو کردن آن بسیار راحت است . از آنجا که گلیم فرش ها ، قیمت مناسب تری نسبت به دیگر محصولات دارند ، پس می تواند انتخاب خوبی باشد.
 
خرید فرش جهیزیه عروس به قیمت مناسب
با وجود آنکه امروزه توان خرید بعضی از وسایل جهیزیه امری دشوار است ، خرید فرش ماشینی از مهم ترین نیاز های هر خانه به حساب می آید . شرکت زیبافرش کاشان اولین و بزرگ ترین تولید کننده و عرضه کننده فرش ماشینی به قیمت درب کارخانه است و تمامی محصولات خود را مستقیم از کارخانه فرش به مشتریان خود عرضه می کند . تمامی محصولات موجود در وب سایت رسمی فرش کاشان ( زیبافرش ) دارای بالاترین کیفیت بوده و از تمامی استاندارد های جهانی برخوردار است . با خرید فرش از زیبافرش کاشان صاحب فرشی درجه یک و بدون واسطه خواهید شد . همچنین این مجموعه برای نوعروسان و افرادی که قصد خرید فرش جهیزیه را دارند امتیاز و تخفیف ویژه ای را در نظر گرفته تا هرکسی بتواند بهترین فرش ماشینی را با بهترین قیمت تهیه کند.
برای مشاهده محصولات زیبافرش و عکس فرش ماشینی با قیمت بر روی قیمت رنگی کلیک کنید.
کلمات کلیدی مرتبط :’خرید فرش جهیزیه’ , ‘فرش جهیزیه’ , ‘فرش ماشینی’ , ‘خرید فرش ماشینی’ , فرش

سپاس از توجه شما

Leave A Comment