فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/انتخاب فرش مناسب دکوراسیون

انتخاب فرش مناسب دکوراسیون

انتخاب فرش مناسب دکوراسیون

این روز ها یکی ازبزرگ ترین دغدغه هایی که خانواده های ایرانی با آن سر و کار دارند ، بعد از اطمینان به بالا بودن کیفیت و اصل بودن محصول مورد نظری که قصد خریداری آن را دارند ، هماهنگی رنگ فرش با دکوراسیون منزل خود می باشد . از آن جا که شاید خرید این محصول برای بعضی از خانواده ها به دلیل هزینه ای که در ازای آن باید پرداخت کرد سنگین باشد ،  به همین علت انتخاب و تصمیم گیری در خرید فرش برای دکوراسیون کاری دشوار به نظر می رسد . فرش های ایرانی در همه جای جهان به عنوان محصولی جدا نشدنی و فوق العاده لوکس و جذاب در دکوراسیون داخلی به شمار می روند و جایگاه آن به عنوان اصلی ترین گزینه در طراحی دکوراسیون داخلی غیر قابل انکار است . نکته جالب توجه این است که نمی شود یک فضای کلاسیک شیک و لوکس را بدون یک تخته فرش ایرانی تصور کرد . به همین منظور در ادامه با بیان نکاتی به عنوان راهنمایی برای شما در جهت خرید و انتخاب فرشی متناسب با دکوراسیون خانه شما باشد .

فرش قلب خانه

ادگار آلن پو از شاعران و نویسندگان معروف آمریکایی نوشت : روح یک خانه فرش است . نوشته ی او به این معناست که اصلی ترین و پایه اساس طراحی خانه فرش است و تمام اجسام خانه تحت تاثیر آن می باشد . زمانی که فرشی را برای یک اتاق انتخاب می کنید در اصل رنگ های واقعی چیدمان اتاق را تعیین کرده اید . پیشنهاد ما این است که  در ابتدا فرش را انتخاب کرده و بعد به سراغ خرید مبلمان و دیگر وسایل بروید ، زیرا این راه بسیار راحت تر از راه های دیگر است و به شما کمک می کند تا سریع تر به هدف دلخواه خود برسید .

هماهنگی رنگ فرش با سایر وسایل منزل

یکی از مواردی بسیار مهم تطابق رنگ زمینه فرش با سایر وسایل منزلتان می باشد که باید دقت بالایی را در این امر به کار ببرید . همان گونه که می دانیم فرش در دکوراسیون داخلی منزل نقشی اساسی را ایفا می نماید زیرا در بدو ورود اولین چیزی که به چشم می آید فرش می باشد که نگاه ها را به خود خیره می نماید . شما می توانید با هماهنگی و کمک گرفتن از مشاوران این زمینه انتخاب درستی داشته باشید . طبیعتا انتخاب فرش در دکوراسیون مدرن با انتخاب فرش در دکوراسیون کلاسیک متفاوت می باشد و باید با آگاهی این مورد را بگذرانیم . به همین منظور می خواهیم در این زمینه چند نکته مهم را ازگو کنیم تا بیشتر آشنا شوید .

فرش ماشینی کرم رنگ : اغلب از این محصول برای مفروش کردن مکان هایی که دارای متراژ پایین است استفاده می نمایند زیرا به دلیل روشن بودن رنگ زمینه فضا را بازتر و بزرگتر نشان می دهد . هم چنین قابلیت بالایی برای ست کردن با انواع مختلفی از وسایل با رنگهای متفاوت دارد .

فرش ماشینی سرمه ای : برای مکان هایی که متراژّ بالایی دارد انتخاب فرش با رنگ زمینه سرمه ای بسیار عالی می باشد زیرا این رنگ فضا را جمع تر و کوچک تر نشان می دهد و فضایی گرم و صمیمی را نمایان می کند . شما می توانید با کمک گرفتن از رنگ سرمه ای فضایی مدرن و شیک را ایجاد کنید .

فرش ماشینی با رنگ زمینه آبی : استفاده از رنگ آبی بیش از اندازه در فضا باعث کسالت می شود اما استفاده به اندازه از این رنگ در دکوراسیون خود باعث آرامش می شود و فضایی با آرامش کامل به وجود می آورد . تکیب رنگ آبی در دکوراسیون با رنگ هایی مانند زرد ، ابی ساحلی ، سبز نعنایی و … به مدرن شدن فضای حاکم در خانه شما کمک می نماید .

فرش ماشینی با رنگ زمینه گردویی : رنگ گردویی جزو رنگ هایی است که گرم بوده و گرمی و صمیمت را به فضا می دهد . ترکیب این رنگ با رنگهای دیگری مثل خاکستری روشن ، بژ ، قهوه ای نسکافه ای ، سفید ، سبز چمنی و … فضایی یونیک را در منزل شما ایجاد می نماید .

فرش با رنگ زمینه لاکی : فرش ماشینی با رنگ زمینه لاکی از قدیم الایام دارای محبوبیت بوده و در حال حاضر نیز از این محبوبیت کاسته نشده است . اغلب این رنگی مناسب برای راهروهای داخلی و پذیرایی می باشد که ترکیب آن با رنگ سفید در سبک کلاسیک فضایی یونیک و خاص را ایجاد می نماید . ترکیب رنگ لاکی با دیگر رنگها مانند سبز لیمویی ، نارنجی ، صورتی و … نیز در دکوراسیون بسیار زیبا و شیک می شود .

خرید اینترنتی فرش کاشان

شرکت زیبا فرش کاشان یکی از تولید کنندگان به نام شهر کاشان می باشند که محصولات خود را با تنوع بسیار بالا در طرح و رنگبندی تولید و به بازار فروش عرضه می دارند . شما می توانید برای انتخاب و خرید فرش در دکوراسیون خود به این فروشگاه آنلاین مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود خریداری نمایید . این شرکت با تولید انواع فرش ماشینی در شاخه ها و سبک های متفاوت قدرت انتخاب بالاتری برای مشتری فراهم کرده است . فرش ماشینی خریداری شده پس از مدت زمانی کوتاه با ارسال سریع به دست مشتری می رسد . هدف ما تولید فرش ماشینی با بالاترین درجه کیفیت و قیمتی مناسب به منظور کسب رضایت شما می باشد تا بتوانید با آن دکوراسیون منزل خود را در سبک های متفاوت تکمیل نمایید .

سپاس از توجه شما

Leave A Comment