فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی

خرید مستقیم فرش مشهد

فرش مشهد

اگر دو تا مرکز فرش در کشور داشته باشیم یعنی اگر دو تا شهر داشته باشیم که مهد فرش ماشینی و تمدن کارخانجات فرش ماشینی در این دو شهر باشد کاشان و مشهد هستند.

البته که کاشان خیلی جلوتر است اما همواره کارخانه جات فرش مشهد در پی رسیدن به کارخانه های فرش ماشینی کاشان بوده اند. بماند فرش مشهد از قدیم الایام شاید از فرش دستباف های مطرح کشور هم بالاتر بوده ولی اکنون فرش ماشینی اش هم اسم خوبی در کرده است

خرید فرش مشهد و کاشان

در این میان هم شهر مشهد مانند شهر کاشان تعداد زیادی کارخانه تولید فرش ماشینی را در خود جای داده اند.

عده ای در ایران فکر میکنند فرش کاشان یک کارخانه هست به نام فرش کاشان در حالی که حدود 700 شرکت در کاشان در حال تولید انواع فرشهای ماشینی هستند و در مشهد هم همین هست تعداد دقیقی در دست بنده به عنوان نگارنده نیست اما میدانم که تعداد بالایی واحد تولید در حال فعالیت در مشهد هستند.

ما همواره تلاش نموده ایم انواع مدل های فرش ماشینی کاشان و مشهد را از همه کارخانه ها جور کنیم تا مشتری هر طرحی که خواست ما آماده داشته باشیم از این رو از همه شما عزیزان دعوت به عمل می آوریم همه مدل های ما را در سایت نگاه کنند تا مدل مد نظرشان را با قیمت کمتر و به صورت مطمئن خریداری کنند. همچنین جهت خرید مستقیم فرش از کارخانه در خدمت شما هستیم.

4/5 - (1 امتیاز)

Leave A Comment