فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی

چیدمان فرش در منزل

چیدمان فرش در منزل

 فرش اتاق ناهارخوری باید به اندازه‌ای باشد كه عرض آن، حداقل 60 تا 70 سانتی‌متر از عرض میز ناهارخوری بیشتر شود تا پایه‌های صندلی، كاملا روی فرش ماشینی قرار بگیرد.

 برای پوشش جلوی كاناپه‌ و مبل‌ها، از یك جفت قالی مشابه استفاده نكنید، بلكه از قالی‌های تك استفاده كنید.

 برای فرش‌كردن اتاق خواب، به جای استفاده از یك تخته قالی بزرگ، از چند تخته قالیچه كوچك و پاتختی با رنگ‌های روشن استفاده كنید.

 طرح‌های عشایری هماهنگی كامل با مبل‌های مدرن دارد. فقط برای مبلمان استیل، از قالی‌های اسلیمی گلدار استفاده كنید.

 طراحی منازل آپارتمانی، همخوانی كامل با قالی‌های هندسی و شاخه شكسته عشایری، گبه‌ و گلیم‌ دارد. می‌توان از این محصولات در فضای آپارتمانی استفاده كرد.

 فرش های ترنج‌دار اعم از طرح شكسته یا گردان، برای سالن‌های پذیرایی كه ترنج آنها كاملا در معرض دید قرار داشته یا سالن‌هایی كه در وسط آن لوستری آویزان باشد، كاملا مناسب و بسیار زیباست. این نوع قالی‌ها را باید در مركز محل مورد نظر پهن كرد.

 برای مناطقی كه رطوبت نسبی بالاست، از قالی‌های ابریشمی استفاده كنید.

برای مناطق سردسیر، گبه‌های درشت بافت یا قالی‌های مناطق هریس، اهر، آذرشهر و… را تهیه كنید.

برای مكان‌های پررفت‌و‌آمد از فرش با رنگبندی روشن استفاده نكنید.
برای انتخاب فرش مناسب باید شیوه استفاده و نوع کاربرد ان را در نظر داشته باشیم . فرشی که برای پذیرایی و مکان های پر رفت و امد  مورد استفاده قرار می دهیم باید دارای مقاومت زیادی باشد و در برابر گردو غبار مقاوم باشد.
برای اتاق خواب بهتر است از فرشی با جنس لطیف و طیف نوری روشن استفاده شود.
فرش هایی با رنگ تیره مانند ابی و مشکی و قهوه ای به راحتی دوده و الودگی را نشان می دهد و رنگ های روشن و سفید خاک و جای پا را به خوبی مشخص می کند.
اگر فضای خانه ی شما کوچک است و می خواهید ان را بزرگ نشان دهید بهتر است از فرش های روشن استفاده کنید.
اگر فضای بزرگ و کم وسیله ای دارید بهتر است از فرش های تیره استفاده کنید.
فرش از عوامل موثر و مهم در چیدمان و زیبایی منزل است . نقوش فرش ، رنگ ، طراحی و ظرافت فرش در فضا و چیدمان خانه نقش بسزایی دارد .
طرح و رنگ فرش از عوامل بزرگ نمایی یا کوچک نمایی خانه هستند .به طور معمول برای چیدمان خانه در ابتدا رنگ و طرح مبل ، پرده ، دیوار پوش و کف پوش ها انتخاب  سپس نسبت به تناژ رنگ  ، رنگ فرش  انتخاب می شود اما گاهی می توان تمام چیدمان منزل خود را بر پایه رنگ امیزی فرش خود انتخاب کنید که البته این کار کمی دشوار است.
انتخاب فرش با طرح و رنگ مناسب باعث زیبایی و موجب برقراری ارامش در فضای منزل می شود.
در سبک مدرن با چیدمان ساده بهتر است از فرش با طراحی ساده و امروزی و در سبک کلاسیک بهتر است از فرش با نقش و نماد اصیل ایرانی استفاده شود.
توصیه می شود در فضا با مساحت کم از فرش با ابعاد کوچک یا قالیچه استفاده نشود زیرا استفاده از فرش کوچک در این مکان ها باعث گرفتگی فضا و کوچکتر نشان دادن ابعاد فضای مد نظرتان می شود
بهتر است در خانه هایی که دارای کف پوش تیره هستند از فرش روشن استفاده شود زیرا باعث زیبایی و دلبازتر شدن محیط می شود.
کارخانه فرش کاشان در صدد جلب رضایت مشتریان عزیز است به همین جهت فرش های تولید شده در این مجموعه همه دارای کیفیت بافت درجه یک و ممتاز است و نخ های استفاده شده در بافت فرش ، گلیم فرش ، تابلو فرش ، نخ 100 % اکریلیک هیت ست شده بدون حساسیت و پرزدهی است و دارای ضمانت نامه کتبی ده ساله است .
فرش ماشینی بر خلاف فرش دستباف توسط ماشین الات صنعتی بافته می شود دستگاه های بافت فرش در کارخانه فرش کاشان جزء به روز ترین و مدرن ترین دستگاه های بافت فرش ماشینی است که شامل HCIx2 , HCPx2 وندویل است که فرش های بافت شده توسط این دستگاه ها دارای ظرافت و کیفیت بافت درجه یک است . الیاف موجود در بافت فرش از عوامل موثر در کیفیت و زیبایی فرش است. در کارخانه فرش کاشان نخ خاب 100% اکرولیک هیت ست شده بدون حساسیت و نخ پود ان 100 % پنبه  درجه یک تضمینی است . کارخانه فرش کاشان برای آسان تر شدن خرید مشتریان با ارائه  نمونه طرح فرش ها خرید بی واسطه را به تمام مردم کشور پیشنهاد می کند . قیمت فرش ها به قیمت مصوبه تولیدی است و ارسال به عهده کارخانه و رایگان می باشد .

سپاس از توجه شما

Leave A Comment