فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
خانه/اخبار مرتبط با فرش/فروش اقساطی فرش ماشینی بدون بهره

فروش اقساطی فرش ماشینی بدون بهره

فروش قسطی فرش ماشینی

فروش قسطی فرش ماشینی بدون بهره این جمله درست نیست خودتان در جریان هستید که همه مغازه هایی که اقساط فرش میفروشند فرق زیادی بین قیمت نقدی و اقساط قائل هستند.البته بعد از تغییرات ناگهانی قیمت ها و به دلیل ارتباط دلار و فرش ماشینی فروش قسطی برای همه با مشکل مواجه شده است.

به هر حال از شگردهای بازاریابی و فروش بیشتر تبلیغات هست و نمیشود که بدون تبلیغات کار کرد و عملا تبلیغات بدون بزرگنمایی و بدون غلو هم کمتر پیدا میشود پس نباید به این دسته از مغازه دارانی که شعار فروش اقساطی بدون بهره میدهند و در عمل سود بالایی میگیرند خرده گرفت.

البته باید خدمتتان عرض کنم که وقتی قیمت ها بالا و پایین میشوند اکثر مغازه داران فروش قسطی فرش را به طور کامل متوقف میکنند و در موارد معدودی هم که همچنان به طور اقساط فرش میفروشند هزینه گزافی را به قیمت اصلی می افزایند.

خرید قسطی فرش بدون بهره

در شرایط عادی نیز که بازار ثبات داشته باشدو همه قیمت ها ثابت باشند باز هم فروش قسطی به هیچ وجه برای کسانی که میتوانند نقدا خریداری کنند به صرفه نخواهد بود چرا که هزینه تمام شده برایشان از پرسودترین وام ها نیز بیشتر خواهد شد.

شاید پیدا بشود مغازه داری که در ظاهر تفاوت قیمتی چندانی بین فروش نقدی و ظرایطی نگذارند اما در هنگام خرید بگویند که تخفیف بسیار بالاتری به خرید نقدی میدهند.

در کل فروش قسطی فرش شاید برای عده ای لازم باشد فرضا کسانی هستند که میخواهند همین امروز فرش را بخرند و پول نقد هم ندارند و برایشان هم مهم نیست که چقدر سود اضافی بپردازند و اهمیتی از بابت پرداخت قیمت بالاتر ندارند و فقط و فقط مهم برایشان این است که فرش همین امروز به دستشان برسد و فورا به آن برسند که شاید این دسته افراد کم نباشند و واقعا بودن چنین آپشنی برای ایشان بد نیست اما متاسفانه در فروش اینترنتی به علت این ه غیر حضوری فروش صورت میپذیرد و به صورت سراسری به کل کشور فروخته میشود امکان گذاشتن چنین ویژگی برای خرید میسر نیست.

5/5 - (2 امتیاز)

پیام بگذارید