فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
خانه/اخبار مرتبط با فرش/فرش ۱۲۰۰ شانه طرح افشان

فرش ۱۲۰۰ شانه طرح افشان

فرش ۱۲۰۰ شانه طرح افشان کاشان جز آن دسته از فرش های ماشینی پر فروش کاشان هستند که طرفداران بی شماری را دارا می باشد.

فرش و فرش بافی واژه ایی محبوب و آشنایی است که به جرأت می توان گفت مهم ترین عنصر در زیبا ساختن فضای هر خانه محسوب می شود،که از زمانهای بسیار قدیم تا کنون در همه خانه ها بافت می شود.مهم بودن این مسئله به قدری است که خانواده ها بیشتر ترجیح میدهند از بین سایر وسایل که در دکوراسیون خانه به کار میرود،ابتدا فرش ماشینی کاشان خود را خریداری و بعد سایر وسایل را مطابق نقش و رنگ زمینه ایی فرش ماشینی که خریداری کرده اند ،خریداری میکنند و به قولی سایر وسایل را با فرش ست میکنند.

فرش افشان

همانطور که بیان شد صنعت فرش بافی دارای قدمت بسیار زیاد می باشد اما جالب این جاست که این صنعت بر خلاف قدیمی بودنش و بر خلاف سایر صنعت های مشابه و دیگر،به حالت سکون نمانده و هر روزه در حال پیشرفت است.

این موضوع چه در زمینه دستگاه بافت که ما شاهد پدید آمدن مدرن ترین دستگاه در زمینه بافت فرش ماشینی کاشان هستیم.همچون دستگاه های قدرتمندی مثل hcpx2 و hcix2 که باعث آنه شده است ما شاهد فرش های ماشینی کاشان با کیفیت بسیار بالا باشیم و چه در زمینه به کار بردن بهترین متریال که در فرش ماشینی کاشان به کار برده می شود و چه در زمینه طراحی و بافت طرح های جدید و به روز مطابق آخرین خواسته و میل جامعه و همچنین بافت فرش های ماشینی کاشان در شانه و تراکم متفاوت و بالا که این موضوع این مهم را باعث شده است که فرش های ماشینی 1200 شانه و 1500 شانه که جز فرش های با شانه و تراکم بالا محسوب می شوند.

از لحاظ ضخامت ،زیبایی،شکل سه بعدی و طرح های منحصر به فردی که دارند بسیار شبیه به فرش های دستباف هستند به طوری که اگر خانواده ایی تخصصی در صنعت فرش نداشته باشند ممکن است در نگاه نخست این دسته از فرش ها را با فرش دستبافت اشتباه بگیرند.

حال ما یعنی کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان در این مقاله برآنیم در مقام توضیح راجب یکی از محصولات خود یعنی فرش های ماشینی 1200 شانه طرح افشان کاشان برآیم و شما عزیزان را در خریداری از فرش کاشان جدید راهنمایی کنیم.

جهت دید مدل های فرش افشان و قیمت فرش افشان به لینک ان مراجعه کنید .  فرش افشان

 

فرش های ماشینی کاشان به شانه و تراکم مختلفی شامل فرش های ماشینی 500 شانه با تراکم 1000، 700 شانه با تراکم 2550، 1000 شانه با تراکم 3000، 1200 شانه با تراکم 3600، 1500 شانه با تراکم 4500 تقسیم بندی می شود.

فرش های ماشینی 1200 شانه کاشان جز با کیفیت ترین و برترین محصولات کارخانه کاشان به شمار می رود.این دسته از فرش های ماشینی کاشان با بهترین نخی که در حال حاضر در فرش های ماشینی به کار می رود یعنی نخ اکرولیک و بهترین دستگاه بافت hcix2 بافت می شود.

این دسته از فرش ها همانطور که گفته شد به دلیل شانه و تراکم بالا و ریز بافت بودن بسیار شبیه به فرش های دستبافت و به قولی دستبافت گونه هستند.از ویژگی های این دسته از فرش ها می توان به ضدپرزدهی،ضدحساسیت،ثبات رنگ پس از شستشو،ضد گسستگی فرش ،زیبایی،ظرافت و غیره اشاره نمود.

باید خاطر نشان کرد که فرش های 1200 شانه طرح افشان دارای 5 سال ضمانت واقعی بوده است.رنگ های بکار رفته در این دسته از فرش های کاشان عدد هشت بوده که با رنگ های فرعی بکار رفته در آن می توان گفت فرش های 1200 شانه کاشان 12 رنگ بوده و دارای کیفیت بالایی می باشند.

 

فرش 1200 شانه طرح افشان چیست؟

 

طرح های بکار رفته در فرش های ماشینی کاشان عمدتا در دو نوع ترنج دار و افشان می باشد که اگر بخواهیم از لحاظ قدمت آنها را مورد بررسی قرار بدهیم قدمت فرش های ماشینی۱۲۰۰ شانه ترنج دار بیشتر از فرش های ماشینی ۱۲۰۰ شانه طرح افشان است.

به بیانی دیگر فرش های ماشینی ۱۲۰۰ شانه طرح افشان کاشان ،جز طرح های نوظهوری می باشد که از زمان ظهور و پیدایش توانست در مدت زمانی اندک طرفداران خاص خود را به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود را پیدا و رقابت با طرح های ترنج دار داشته باشد.

ابتدا بهتر است برای اینکه ویژگی های فرش ۱۲۰۰ شانه طرح افشان را بیان کنیم،ببینیم اصلا به چه طرحی افشان گفته می شود یا به صورت دیگر طرح افشان به چه طرحی گفته می شود.طرحی که در آن گل های زیاد و پراکنده محور اصلی آن می باشد که این گل ها و بوته ها هارمونی خاصی را در فرش ایجاد میکند انگار که گویی طراح تا انتهای کار دست خود را از نقشه بر نداشته و تمامی نقوش با یکدیگر ارتباط دارند.

 

ویژگی های فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه طرح افشان

 

1:رنگ های متنوعی که در گل و بوته این دسته از طرح ها به کار می رود ،دست خریداران فرش های ۱۲۰۰ شانه طرح افشان را در انتخاب دکوراسیون باز نگه می دارد.
2:این طرح به دلیل جدید و لوکس بودن توانسته طرفداران زیادی به ویژه در میان جوانان پیدا و اکثر زوج های جوان مقبولیت بیشتری نسبت به این طرح نشان می دهند.

3:فرش های۱۲۰۰ شانه طرح افشان ،به دلیل نداشتن ترنج وسط باعث این می شود تا منزل شما گسترده نشان داده شود،این بحث برای خانواده هایی که دارای خانه کوچک و نقلی هستند بسیار مناسب می باشد.
4:زیبایی چشم نواز این طرح از فرش های ۱۲۰۰ شانه کاشان باعث آن می شود که منزل شما زیبا و منحصر به فرد به نظر برسد.

قیمت فرش های ۱۲۰۰ شانه طرح افشان

قیمت فرش افشان

 

همانطور که گفته شد این دسته از فرش های ماشینی کاشان به دلیل بافت شدن با بهترین متریال و دستگاه بافت و همچنین به دلیل این که شانه و تراکم بالایی دارند و جز فرش های دست بافت گونه کاشان هستند ،جز فرش های گران قیمت به شمار می روند.اما باید توجه داشت که کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان با عرضه و توزیع فرش های ۱۲۰۰ شانه طرح افشان به قیمت تولید ،سعی را بر این مهم داشته که قیمت این دسته از فرش های ماشینی را متناسب تر برای شما بسازد تا شما عزیزان با خیالی آسوده و بی دغدغه فرش ۱۲۰۰ شانه طرح افشان خود را خریداری کنید و از انتخاب خود لذت کافی را ببرید و خاطره ایی خوش برای خود بسازید.

و در آخر کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان ،با بکار گیری بهترین متریال در فرش های ۱۲۰۰ شانه طرح افشان خود سعی را بر این داشته رضایت شما عزیزان را به سوی خود جلب کند تا شما عزیزان با اطمینان کامل خریداری خود را انجام و خوشحال باشید.

سپاس از توجه شما

پیام بگذارید