فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی

فرش ارزان شد!

تبلیغ فرش ارزان شد

حتما شما هم با تبلیغ ارزان شدن فرش روبرو شدید نشان دادن کاهش قیمت فرش در بیلبورد ها بسیار بسیار کار پسندیده و خوبی هست که کمتر صنفی این اقدام رو به صورت گسترده انجام میدهد .

چرا فرش ارزان شد

قیمت فرش این روز ها با خبر توافق برجام رنگ کاهش قیمت رو بخود گرفته که شاید این کاهش قیمت دلیل برای بیرون رفت از این رکود بازار فرش باشه از سال 96 بازار فرش ماشینی در رکود بی سابقه ای فرو رفت  که حتی  وجود رکود هم تنها به تولید کننده ظربه نزد . افزایش قیمت های لحظه ای الیاف و مواد اولیه به طوری بود که فرش تولید شده و فروش رفته به ضرر تولید کننده میشد . تولید کننده برای خرید مواد اولیه همان فرش باید مبلغ بیشتری هزینه میکرد.
با افزایش قیمت الیاف جهانی قیمت فرش هم که متاثر این افزایش قیمت شدید بود دچار افزایش قیمت شدیدی شد که قیمت ها به ۲برابر رسید ‌این افزایش قیمت به ۲دلیل افزایش قیمت دلار و افزایش قیمت الیاف جهانی باعث این افزایش قیمت شد . حالا با از بین رفتن این ۲عامل کاهش قیمت فرش نمایان شد .

کاهش قیمت الیاف جهانی فعلا با تحریم تولید کننده های پروپرولین توسط خریدار این مواد، کاهشی شده است که این کاهش قیمت خود دلیل اصلی کاهش قیمت الیاف در بازار ایران  و کاهش قیمت فرش شده است.
فرش ارزان رو میتوانید در این بازده زمانی که بهترین موقع برای خرید فرش هست را خریداری کرد.

تا چه زمانی این کلمه فرش ارزان شد پایدار هست

 

زمان دقیقی برای اتفاق های بوجود آماده وجود ندارد این کاهش قیمت به ۲عامل مهم بستگی داشته که یکی از آنها از سمت کشور های خاورمیانه به بازار فرش تحمیل میشود که از اوایل اسفند ما این تحریم مواد پروپرولین اتفاق افتاده قطعا با واکسیناسیون عمومی و افزایش تقاضا ها این تحریم شکسته میشه و دوباره با افزایش قیمت همراه هستیم بهترین زمان برای خرید فرش قطعا همین زمان و کف قیمتی هست.

دوم دلیل که قیمت دلار هست
همیشه با کاهش قیمت دوباره افزایش قیمت این کاهش رو جبران میکنه و این موضوع بخاطر تورم موجود در کشور هست .
حالا که حدس اتفاق کاهشی که در کشور ما خیلی خیلی بعید هست تا چه زمانی بطول می انجامد زیاد سخت نیست .

 

کاهش قیمت فرش و شیطنت فروشندگان

 

در بعضی از موارد بعضی فروشندگان از این کاهش قیمت سو استفاده میکنند و جنس ضعیف و نامرغوب رو با قیمت پایین تر و با تبلیغ کاهش قیمت و ارزان شدن فرش به مشتریان تحویل میدهند

فرش 700 شانه ارزان قیمت بجای فرش 700 شانه اورجینال کاری که در بسیاری از تبلیغات سایت های دیوار و شیپور به مراتب اتفاق می افتد.

 

کاهش قیمت فرش از چه زمانی آغاز شد؟

 

همانطور که عرض کردیم ۲تا عامل مهم باعث کاهش قیمت الیاف و کاهش قیمت فرش شد
از اوایل اردیبهشت که کاهش قیمت دلار شروع شد میتوان ارزان شدن فرش رو در نظر گرفت البته ۲هفته ای زمان برد تا کاهش قیمت ها ملموس شود ولی باز هم خدا رو شکر که این افزایش قیمت باعث رضایت مشتریان خریدار فرش گردید.

 

امکان خرید فرش ارزان از کارخانه

 

کارخانه فرش کاشان کوروش با کاهش قیمت فرش و عرضه مستقیم محصولات به دست خریدارن این کاهش قیمت رو به فال نیک میگیریم و با تخفیفات ویژه دوست داریم این شیرینی کاهش قیمت رو برای خریداران شیرین تر کنیم .
خریداران فرش ماشینی میتوانند با خرید حضوری در کاشان و یا نمایشگاه تهران خرید خود را انجام دهند
برای مشاوره بهتر میتوانید با شماره
نمایشگاه فرش تهران ۰۲۱۷۱۳۳۳۲۰۰
کارخانه فرش کاشان ۰۳۱۵۵۵۴۹۹۰۰
هماهنگ کنید

5/5 - (1 امتیاز)

پیام بگذارید