فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
خانه/اخبار مرتبط با فرش/آموزش خرید فرش ماشینی

آموزش خرید فرش ماشینی

آموزش بهترین نوع خرید فرش

آموزش خرید فرش ماشینی و سوالات متداول را در این مطلب از وبسایت زیبافرش به شما آموزش میدهیم تا همه اطلاعات لازم برای اینکه بدانید چطور فرش مناسبی را پیدا کنید و انتخاب مناسبی برای دکوراسیون منزل خود داشته باشید.

همچنین در این مطلب موضوعاتی مانند راهنمای خرید فرش ماشینی ، خرید فرش چگونه است؟ توضیحاتی برای خرید فرش ماشینی ، فرش ماشینی چطور بخریم؟ و نحوه خرید فرش ماشینی را به تشریح میپردازیم:

قبل از خرید فرش باید اطلاعتی در خصوص اصطلاحاتی مانند شانه فرش و تراکم فرش داشته باشید تا بدانید وقتی فرضا میگویند این فرش 700 شانه هست یا وقتی میگویند این فرش 1000 شانه هست از چه چیزی حرف میزنند و تراکم فرش چیست و چطور تشخیص بدهیم این فرش واقعا 1200 شانه است یا نه؟ همچنین بدانید که کدام جنس فرش بهتر است و از کدام مواد و نخ استفاده شده باشد گرانتر است؟

شانه فرش اصطلاحا به تعداد گره در یک متر در عرض فرش گفته میشود که مثلا وقتی میگویند فرشی 700 شانه است یعنی در یک متر 700 گره زده شده است. حالا چطور تشخیص بدهیم که این فرش واقعا 700 شانه است؟

طبیعتا شمردن 700 عدد گره کار دشواری است اما با یک تقسیم ساده و محاسبه ریاض خیلی ساده میتوان تشخیص داد که وقتی در یک متر 700 گره باشد در 10 سانتی متر 70 گره هست و در 5 سانتی متر 35 گره هست همین محاسبات را میتوان برای هزار شانه و هزار و دویست شانه نیز انجام داد. تراکم نیز به میزان گره در طول فرش گفته میشود.

فرش 8رنگ است یعنی چه؟

وقتی گفته میشود که فرش 8 رنگ است یعنی با 8 نخ با رنگ های مختلف بافته شده است به عبارتی 8 رنگ متفاوت در بافت آن استفاده شده است که فرشی که با 10 رنگ بافته شده باشد از فرشی که با 8 رنگ بافته شده است گرانتر است پس بدین ترتیب هرچه تعداد رنگ ها بیشتر باشد قیمت آن بالاتر است و در بازار به آن مرغوب تر گفته میشود.

شایان ذکر است که در بازار جنس هر فرش می‌تواند آکریلیک یا بی اف سی و یا مخلوطی از این دو، یا الیاف جدید ابریشم مصنوعیکه به اصطلاح همان پلی استر گفته میشود باشد. همانطور که شندیه اید فرش‌ هایی که صد در صد آکریلیک هستند دارای کیفیت و قیمت بالاتری نیز میباشند ما در کارخانه فرش کاشان بهترین مواد اولیه را برای تولید به کار میبریم.

خوشبختانه ما در فروشگاه اینترنتی زیبافرش علاوه بر آموزش خرید فرش ماشینی و علاوه بر این که فرش ها را کاملا با ارسال رایگان تا درب منزل شما ارسال میکنیم مبلغ و وجه را نیز درب منزل و بعد از تحویل از شما میگیریم که این خود باعث جلب اعتماد و نیز بالا رفتن ضریب اطمینان میشود که شما میتوانید فرش را دریافت کرده و با توجه به توضیحاتی که داده شد از شانه و تراکم فرش مطمئن شوید و سپس مبلغ را به مامور پست بپردازید.

آموزش خرید فرش ماشینی

 

 

3.5/5 - (2 امتیاز)

پیام بگذارید